Sivu 1/1

Lähetetty: 13 Syys 2005, 19:22
Kirjoittaja tetsa
onko jäähdyttäjän ilmauksessa jotain erikoista huomioitavaa vai perinteisesti vaan nesteet jäähdyttäjään ja pelit käymään.

Lähetetty: 13 Syys 2005, 19:56
Kirjoittaja jokkebusa
käsittääkseni sen kummempia kommervenkkejä ei tarvis, kuin lutrata systeemi piripintaan, puristella hetken zyylärin korkki auki kaikkiakin isompia vesiletkuja mihin mukavasti yltää että saapi pumpattua isommat kuplat vekes. ja eikun koneet tulille kunhan korkki on suljettu...=) käyttää häntä sitten niin kauan kuin puhallin pölähtää kerran pari käyntiin, eli lämmöt näyttää normaalia. sammuksiin, ja miksei antaisi jonkinverran jäähtyäkin ilman sitä kytkinpuolen alapärettä, niin että voipi santsata tuota paisuntapurnukkaa sitten tarpeen mukaan. ei kait toi muuta tarvii. tietty nestepintaa tuossa plänikässä kannattaa jónkin aikaa seurailla moisen homman jälkeen, ja käyttää vain nimenomaan alumiinilohkoille tarkoitettua jäähdytinnestikkaa tietenkin....



Edited By jokkebusa on 1126630621

Lähetetty: 13 Syys 2005, 20:01
Kirjoittaja Agostini
...tota eikös se oo paisuntasäiliö,eikä mikää muu....siis sieltä tuskin imee nestettä takasinpäin....vartoisin lämmityksen jälkeen ja tsekkaisin korkin aukasun avulla pinnan .....korjaa jos väärin?!

:unclesam:

Lähetetty: 13 Syys 2005, 21:25
Kirjoittaja 99-1121876605
Suzuki kehottaa käyttään tislatun veden ja glykoolin seosta. :p

Lähetetty: 13 Syys 2005, 21:45
Kirjoittaja 104-1116977274
Kyl se siältä paisuntasäiliöstä imee takaisinkinpäin, ainakin toimivassa järjestelmässä.
Ilmeisesti silloin kun kone jäähtyy ja nesteet kylmenee.
En oo varma, mut kotilos ainaki paisuntasäiliö tyhjenee muutaman päivän nesteidenvaihdon jälkeen. ???
Kannattaa seurata ainaki viikon vähän enempi.