Sivu 1/1

Lähetetty: 24 Huhti 2005, 20:46
Kirjoittaja Jaku
Missä ihmeen yhteydessä voi olla "bensa-valo" ja FI-valo? Ajoin tankin melkein kuivaksi (siis oli jäljellä vielä 4 litraa ku sain vain 17 ängettyä) ja tossa bensan merkkivalo syttyy ku on vielä 8 litraa jäljellä. Vetästiin kaks päällä mittarinopeutta 300 ja vähä sen jälkeen bensavalo sammui ja FI alkoi palamaan. Sammutin mopon ja kaikki oli taas 2 km hyvin kunnes taas valot vaihtui . :thumndown

Noin kävi muutaman kerran ennenkuin pääsin tankille. Sen jälkeen ku sain tankin täyteen kaikki oli ok.

Tietty onhan ne boxissa yhteydessä :)

Oliskos sit jääny Saksasta jotain huonoa bensiiniä kellumaan josta busse ei pidä :laugh:

Lähetetty: 24 Huhti 2005, 22:24
Kirjoittaja jarim
Kun FI valo syttyy niin älä käytä virtoja pois vaan kytke ns. dealer-modeen. Kuskin penkin alta (tai jostain sieltä) löytyy kumitulpalla tulpattu liitin johon tulee kaksi johtoa, kytke nämä kaksi johtoa yhteen hyppylangalla ja voilá, mittaristosta pitäisi pystyä lukemaan vikakoodi. Sanoo C00 jos ei ole vikaa. Vikakoodithan pystyy tarkistamaan tuolta huoltomanuaalista.

Lähetetty: 25 Huhti 2005, 07:34
Kirjoittaja Jaku
OK! Pitää ajaa tankki kuivaksi taas jos sama ilmiö toistuis

Lähetetty: 25 Huhti 2005, 13:26
Kirjoittaja Kujo
Vastasin tähän topikkiin eilen (tai ainakin olin vastaavinani) -mutta jonnekkin tuo näkyy vastaus hukkuneen... -onks kukaan nähny semmosta väärässä paikassa? :oho:
Eli epäilisin syyn löytyvän bensapinnan anturista. Näkyy sekin olevan kytköksissä tuohon Fi-järjestelmään. Olikohan DM -koodi c92 tai jotain. Aja tankki tyhjäksi ja jos vika uusiutuu niin ota dealer-modelta koodi talteen. (varaa-avain matkaan sitte)
Mitään haittaahan tuosta itsestään viasta ei ole, muuta kuin b-mittarin näyttämään saa suhtautua pikku varauksella.