Sivu 1/1
Lähetetty: 10 Helmi 2005, 22:21
Kirjoittaja akseli
hitekkiä, puhaltimia ja öky-isolohkoja vierastavana taviksena päädyin vaatimattomaan perinteiseen viritykseen: putki, nokat ja kansien porttaus. Kärsimys: 2t.osiin ja 2pv töihin. jos ketään sattuu kiinnostamaan alustavat mittaustulokset,joihin itsekin olin aluksi hieman pettynyt: teho kytkinhevosvoimina 208 /9300rpm. vakiobusan huipputeho ylittyy 7000n kohdalla ja 200 on käytettävissä 8000sta lähtien. vääntökäyrä yllätti positiivisesti: 5000 -8500 matelee 150n viivaa pitkin huiputtaen 152nm/7400rpm takikselta.nämä suzukin filtterillä ja perussäädoillä.airboxin raatelu ei tunnu tappavan alavääntöä: 100 Nm/2750rpm. kai näinkin voi viikonloppunsa lusia :p
Lähetetty: 10 Helmi 2005, 23:46
Kirjoittaja 82-1085434330
Eikai tuohon nyt missään nimessä voi tyytymätön olla? Hinta/laatusuhteeltaan varmasti hevosia siitä käyttökelpoisimmasta päästä. Jopa aika lähelle Turbojen hintoja, ja niitä on aina pidetty ylivoimaisesti edullisimpana, kappalehinnaltaa siis.
-Pete
Lähetetty: 11 Helmi 2005, 07:39
Kirjoittaja 107-1089231881
No ei paha, ihan kohtuulliset lukemat. Hmm.. missäs kavit jarrussa? mitäs vakiot näyttelee kyseissä jarrussa? Hmm... mitkäs nokat laitoit? Mielestäni ei ollenkaan huono, sillä kaikki mitä vakio kokoisella ryhmällä kannesta saa irti asettuu 211 hp kone tehoo. Pyörätehona max 190hp. Ja pakopuoli on se joka koneesi tehon rajaa tohon tehoon. Ja jos lisää tehoo haluut niin mäntää isommaksi, niin sieltä löytyy apuja.
Lähetetty: 15 Helmi 2005, 22:49
Kirjoittaja akseli
nokat yoshimuran st 1 putki triovaali titaani 2lla ulostulolla kannet porttasin luottaen fotograafiseen muistiini(vai oliko se pornograafinen?) vakoiltuani n. 6 cfm parannetut kannet. en osaa olla tyytymätön tulokseen-kun tiet sulavat alkaa hillitön testaaminen,nokkien ajoituksen muuttelu, ennakkokäyrän vääntely ja ruiskun säätö :p madalletun alustan toimimaan saaminen ja ajamaan opettelu ottanee loppukesän.ensi talvelle(jos semmoinen tulee?) jää pakonokan hiominen (10-15 lisää duraatiota) ja toimivan ram-airin rakennus.ai niin penkki kouvolassa ja kotkassa antoi vakiobusalle 150-152 etelän hevosta.
Lähetetty: 15 Helmi 2005, 23:31
Kirjoittaja RHead
akseli kirjoitti:hitekkiä, puhaltimia ja öky-isolohkoja vierastavana taviksena päädyin vaatimattomaan perinteiseen viritykseen: putki, nokat ja kansien porttaus. Kärsimys: 2t.osiin ja 2pv töihin. jos ketään sattuu kiinnostamaan alustavat mittaustulokset,joihin itsekin olin aluksi hieman pettynyt: teho kytkinhevosvoimina 208 /9300rpm. vakiobusan huipputeho ylittyy 7000n kohdalla ja 200 on käytettävissä 8000sta lähtien. vääntökäyrä yllätti positiivisesti: 5000 -8500 matelee 150n viivaa pitkin huiputtaen 152nm/7400rpm takikselta.nämä suzukin filtterillä ja perussäädoillä.airboxin raatelu ei tunnu tappavan alavääntöä: 100 Nm/2750rpm. kai näinkin voi viikonloppunsa lusia :p
Hienosti on heppoja.. Eikun kesällä kentälle testaa. Kyllä tolla lukemalla pitäs 300 mennä rikki
Lähetetty: 16 Helmi 2005, 08:32
Kirjoittaja 74-1085495998
Etteikö muka saa harvalla hyvää :p Kevään odotusta
-Jardze