Sivu 1/1
Lähetetty: 28 Loka 2014, 10:28
Kirjoittaja busantti
Mitä mieltä olette, tarviiko turbomäntiä työstää?
Korotuslevy tulee ja kannesta terävät pois,mutta miten männät, esim wösnerit jossa on terävää kulmaa.
-Ana-
Lähetetty: 28 Loka 2014, 11:19
Kirjoittaja PRM75
Mulla on sorvattu melkein kaikki pois. Ei ole kuin pienet urat jälellä venojen syvennyksistäkään..
Ja männät on Wiseco 9.5:1 CK163
Edited By PRM75 on 1414488176
Lähetetty: 09 Marras 2014, 23:19
Kirjoittaja gsxr
Mulla JE männillä myös sorvattu. Onhan ne kestävämmät kun ulokkeet on työstetty matalaksi. Ei lähde sulamaan niin herkästi.
Lähetetty: 13 Tammi 2015, 17:26
Kirjoittaja kakkonenmo
Mulla on I/Ö lintassa je.n matalapuriste männät ilman mitään sorvailuja kestäneet jo neljä vuotta. Välistä on ahotkin karanneet lähemmäs kahta kiloa ilman väläreitä/vesiruuttia. Nyt oon ajanut ruutan kaa .
Monellako on oikeesti palanu männät?