Sivu 67/67
Lähetetty: 19 Loka 2016, 17:21
Kirjoittaja mju0288
Onpa hyvä. Mul o 1.5 bar jousi tialissa...
Mitäs muuta bussille oli tehty? Ei ihan ahtimen vaihdolla päästä tonne!! :laugh:
Lähetetty: 28 Helmi 2017, 18:47
Kirjoittaja mju0288
Tänään Vittaniemen penkissä 275hp/10129 ja 244nm/7530.
1.1 bar. Bensansyötössä ja kipinässä vähän ongelmaa. Riittää kuitenkin motarin rampista lähtiessä.
Lähetetty: 09 Touko 2017, 13:25
Kirjoittaja juu-zo
Vittaniemen penkistä 176,7hp/10016rpm ja 140,8Nm/6891rpm. Ilmeisesti ihan ok tulos -05 mallin 77tkm ajetulle. Pyörässä k&n filtteri, airbox mox, pair tukittu ja micronin 4-2-1 putki hindlen vaimentimella.
Edited By juu-zo on 1494325558
Lähetetty: 13 Touko 2017, 08:40
Kirjoittaja mju0288
juu-zo kirjoitti:Vittaniemen penkistä 176,7hp/10016rpm ja 140,8Nm/6891rpm. Ilmeisesti ihan ok tulos -05 mallin 77tkm ajetulle. Pyörässä k&n filtteri, airbox mox, pair tukittu ja micronin 4-2-1 putki hindlen vaimentimella.
Onpas hyvät lukemat!!
Lähetetty: 19 Marras 2017, 22:30
Kirjoittaja 1340R86
Sama Samin penkki,
sama kone nokat vaihdettu +30hv +26nm
316hv 278nm
~8700rpm eteenpäin käppyrässä
vielä rautapuolesta(oletettavasti) johtuvaa heittelyä
Lähetetty: 19 Marras 2017, 22:55
Kirjoittaja snuggles
Elikkä meinaat että tämä +30hv ja +26nm tuli niistä nokista ?
Minkä muutoksen teit ?
Lähetetty: 20 Marras 2017, 18:07
Kirjoittaja 1340R86
snuggles kirjoitti:Elikkä meinaat että tämä +30hv ja +26nm tuli niistä nokista ?
Minkä muutoksen teit ?
Aiemin vakiot vaihtui,
webcam nokiin, ape jousiin, titanijousilautasin,
säädetäviin pyöriin,
niiten ajoitus,
siinä sitä tehdessä jäi mieleen että tehtaan yläkuolokohdan merkki olisi ollut ~6astetetta pielessä,
onko muilla havaintoja miten hyvin pitävät paikansa
Ekassa penkitellyssä pientä ihmettelyä kaikki näytää toimivan
mutta tehotlaski edeliseen kokoonpanoon verrattuna
näinkin vähistä tehoista saa tehokaasti vähenettyä ~100hv
kun käntelle pakonokan aamuyön tunteinan väärään suuntaan,
kärräys takaisin tallille ja vaihtuneiden osien asenuksen tarkistus paljasti syyn pako nokka pielessä eli syy oli nenäntakan
uudellen samille niin sitten tuli tuo käppyrä
vielä jäi se vipotus tuonne ylös ja rajoitimen puutumien peliin etuajassa,
(hyvän käppyrän sami sai kovalla työllä tehtyä vaikka kaikki osat ei ihan kohdallan ollut)
sille ilmeisesti on syy kampiakselin ja nokan singnalien sycronit
ainakin olivat pielessä oskilloskoopila katsotunan
niiden säätelyn jälkeen ei ole uudellen käyty penkissä
että näkisi vaikutuksen
Lähetetty: 21 Marras 2017, 11:54
Kirjoittaja snuggles
Joo, se tehtaan YKK merkki on omituisesti hieman pielessä
Lähetetty: 23 Marras 2017, 22:32
Kirjoittaja 1340R86
Siitä yläkuolokohdan merkistä
tule väkisin mieleen että miten hän
hyvin se kampiakselin anturi on paikallaan
Lähetetty: 11 Kesä 2018, 19:32
Kirjoittaja mju0288
358 Samin penkissä.
Hyvin työntää!
Latausongelmaa ilmenee. Antaa 45v laturilta..
Lähetetty: 12 Kesä 2018, 14:41
Kirjoittaja mju0288
mju0288 kirjoitti:Vedetääs pohjat!
146 hp takarenkaalta!
Vakiobussi -99 pl. yoshin slipari, jonka joku apina on migillä räkinyt kiinni alkuperäiseen putkeen. (eli siis tehny ihan itte 4-1 modin. Paskaraudasta, joka on umpiruosteessa.)
Noo, hyllyssä odottaa ahdin, uudenmallinen ecu, pyörijä, kertova Begin paineensäädin tulossa, 550 suuttimet, 044-pumppu, dewils own metskupumppu ja jotain muuta rompetta. Katsotaas keväällä uudemman kerran...
Olipas pakko kaivella tämä postaus!!!
Eli tilanne 3 sulaneen mäntäsarjan jälkeen on tuo 358 ja vääntöä riittämiin...
Koneessa:
-hx35
- wiseco mäntäsarja,
- vahvempi vetari,
- titaani retkut ja jäykemmät jouset,
- turbosmart portti 0.98bar jousella,
- kiinanveivit,
- laatikko korjattu,
- 0.5 " studit,
- holeshotin cooleri,
- isotuotto bpumppu,
- jajajaja
Ja ahtaa 1.4 bar. Nuin.
Pitkä matka, mutta voimaa tuli se +200...
Lähetetty: 13 Kesä 2018, 16:44
Kirjoittaja 1340R86
mju0288 kirjoitti:mju0288 kirjoitti:Vedetääs pohjat!
146 hp takarenkaalta!
Vakiobussi -99 pl. yoshin slipari, jonka joku apina on migillä räkinyt kiinni alkuperäiseen putkeen. (eli siis tehny ihan itte 4-1 modin. Paskaraudasta, joka on umpiruosteessa.)
Noo, hyllyssä odottaa ahdin, uudenmallinen ecu, pyörijä, kertova Begin paineensäädin tulossa, 550 suuttimet, 044-pumppu, dewils own metskupumppu ja jotain muuta rompetta. Katsotaas keväällä uudemman kerran...
Olipas pakko kaivella tämä postaus!!!
Eli tilanne 3 sulaneen mäntäsarjan jälkeen on tuo 358 ja vääntöä riittämiin...
Koneessa:
-hx35
- wiseco mäntäsarja,
- vahvempi vetari,
- titaani retkut ja jäykemmät jouset,
- turbosmart portti 0.98bar jousella,
- kiinanveivit,
- laatikko korjattu,
- 0.5 " studit,
- holeshotin cooleri,
- isotuotto bpumppu,
- jajajaja
Ja ahtaa 1.4 bar. Nuin.
Pitkä matka, mutta voimaa tuli se +200...
Hyvä että mäntien sulaminen loppui,
niin paljon muutoksia että tuliko lopulista varmuutta mikä sen
aiheutti ?
Lähetetty: 13 Kesä 2018, 22:35
Kirjoittaja mju0288
Ahdin vaihtui ja siihen loppui.
Holeshitin cooleri on myös todella iso apu. Ennen sai koko ajan jäähdytellä penkissä ja nyt muutaman kerran. Lämmöt myös putoaa nopeasti. Ja vaikka kone on lähelle 100.astetta niin painekoteloa voi lähmiä kädellä..
Lähetetty: 04 Heinä 2019, 14:36
Kirjoittaja AtteKoo
Holset hx35W, onko kokemusta?
Ajattelin vihdoin päivittää Mitsun TD05-16g.
En vaan jaksaisi hitsailla hukkaportin paikkaa pakopesään niin ajattelin että tuo W voisi olla sopiva vaihtoehto..