Sivu 66/67
Lähetetty: 14 Kesä 2016, 15:05
Kirjoittaja snuggles
AtteKoo kirjoitti:Kesäkuun alussa Samin penkissä:
263hv/225Nm, 0,75bar..
Ahdin pitää laittanee vaihtoon, koska kuumenee aikalailla.. Varmaan joku Kiinankopio..
Mikä kitti se on ?
Lähetetty: 14 Kesä 2016, 17:15
Kirjoittaja AtteKoo
Alunperin oli proboostin setti mutta nyt siitä ei ole kuin ahdin jäljellä, kaikki muut vaihtunu..
Kuulin vaan juttua että noi proboostin turbot ei olisi aitoja, ja vähän miettiny jos vaihtais ton TD05-16G HX35Superiin..
Noh, pääasia että keulii ainakin 2. vaihteella
Lähetetty: 26 Kesä 2016, 11:10
Kirjoittaja mju0288
snuggles kirjoitti:AtteKoo kirjoitti:Kesäkuun alussa Samin penkissä:
263hv/225Nm, 0,75bar..
Ahdin pitää laittanee vaihtoon, koska kuumenee aikalailla.. Varmaan joku Kiinankopio..
Mikä kitti se on ?
I feel your pain...
Käynyt tänä kesänä kaksi kertaa sulattamassa männät samilla. Kiinankopio evo 3 keulassa. 0.5 bar, afr 10 luokkaa ja vaikka Sami miten yritti vetää silkkihanskoin, niin suli männät.
Nyt keulaan on menossa aito td04-20t tai holset hx35super. Kiinankopiot saa jäädä...
Sinällään outoa, että samalla ahtimella on aiemmin ahdettu bussi...?
Lähetetty: 26 Kesä 2016, 11:48
Kirjoittaja 1340R86
mju0288 kirjoitti:snuggles kirjoitti:AtteKoo kirjoitti:Kesäkuun alussa Samin penkissä:
263hv/225Nm, 0,75bar..
Ahdin pitää laittanee vaihtoon, koska kuumenee aikalailla.. Varmaan joku Kiinankopio..
Mikä kitti se on ?
I feel your pain...
Käynyt tänä kesänä kaksi kertaa sulattamassa männät samilla. Kiinankopio evo 3 keulassa. 0.5 bar, afr 10 luokkaa ja vaikka Sami miten yritti vetää silkkihanskoin, niin suli männät.
Nyt keulaan on menossa aito td04-20t tai holset hx35super. Kiinankopiot saa jäädä...
Sinällään outoa, että samalla ahtimella on aiemmin ahdettu bussi...?
Milen kiintoinen juttu jos sulaminen johtuu siitä kiina ahtimesta
niin onkos siinä paljonkin eroa mitoissa aitoon verrattuna
ja onko kokonpanossa paljon eroa siihen miissä se on ennen toiminut
Lähetetty: 26 Kesä 2016, 12:51
Kirjoittaja mju0288
Sama kokoonpano. Paitsi en tiedä, oliko vesiruiskutus. Ei saanut millään pysymään lämpöjä alhaalla. Uusi syyläri jne...
Ja tosi nopeasti ampu lämmöt tappiin. Ei Sami ehtiny ässää sanoa. Ja tosi varovasti otettiin.
Noo, isompaa ahdinta ja homma jatkuu.
Lähetetty: 01 Heinä 2016, 10:19
Kirjoittaja Fella
Sen olen kuullut että esim. kentällä ajettessa kiina ahtimet eivät ole pelanneet vaikka kadulla oliskin toiminut mutta ko. tapaus on kyllä aika erikoinen. Toivottavasti homma selviää. ???
Lähetetty: 02 Heinä 2016, 21:29
Kirjoittaja mju0288
Fella kirjoitti:Sen olen kuullut että esim. kentällä ajettessa kiina ahtimet eivät ole pelanneet vaikka kadulla oliskin toiminut mutta ko. tapaus on kyllä aika erikoinen. Toivottavasti homma selviää. ???
Kyllä tälläkin kadulla elvisteltiin ja spedeiltiin. Penkissä alkoi sitten huuli väpättämään..
Eli ihan ok pystyi räyhäyttelemään arkiajossa.
Lähetetty: 24 Elo 2016, 20:30
Kirjoittaja Bärräbete
Vaparin lukemat 274,3rwhp 9940rpm/226,1Nm 7266rpm
Lähetetty: 28 Elo 2016, 10:55
Kirjoittaja AtteKoo
Joko mju0288 sait vaihdettua turbon?
Lähetetty: 26 Syys 2016, 21:10
Kirjoittaja Bärräbete
Kajaanissa vaparista 276.6rwhp
Lähetetty: 26 Syys 2016, 23:50
Kirjoittaja storbacka
Tollast testailua viime viikolla> https://www.facebook.com/190039034370311/videos/1323652361008967/
Kovimmat lukemat tais olla 318hp ja 245nm, renkaalta @0.8bar. Kokeiltiin korkeampia paineitakin mutta ilmeisesti pakokanavien virtaus rajotti huipputehon tuohon 318 hujaikoille. Keskialueen vääntö kyllä nousi, mutta yläkierrokset jämähti tuohon.
Pitäs vissii näkyy vaikkei ole facebookissa itse..
Edited By storbacka on 1474923157
Lähetetty: 26 Syys 2016, 23:54
Kirjoittaja storbacka
Bärräbete kirjoitti:Kajaanissa vaparista 276.6rwhp
Aikamoinen mylly!
Lähetetty: 27 Syys 2016, 11:48
Kirjoittaja jouniri
Bärräbete kirjoitti:Kajaanissa vaparista 276.6rwhp
Vaikuttaa noiden sun tulosten perusteella Kajaanin (276,6rwhp) ja Samin (274,3rwhp) penkit olevan täysin linjassa toisiinsa nähden.
Edited By jouniri on 1474966254
Lähetetty: 19 Loka 2016, 15:45
Kirjoittaja mju0288
AtteKoo kirjoitti:Joko mju0288 sait vaihdettua turbon?
Joo.
hx35 huilaa keulassa. Ja kone jälleen kasattu. Metanoliruiskutus tulee myös. En ole ehtiny vielä ratkoa öljynjäähyä, eli tilata laminovaa. Katotaas ny. Penkkiin mennään varmaan joulukuussa. Isolla putkella....
kaikki oikeastaan meni vaihtoon, tialin hukkis tuli portattua pakopesään, proturbon 50mm hukkis ja uudet painelinjat.
Jos tämä keitos sulaa, niin sitten on ecussa joku vtun killeribugi, mikä sulattaa kattilan...
Lähetetty: 19 Loka 2016, 16:02
Kirjoittaja zeta1
mju0288 kirjoitti:AtteKoo kirjoitti:Joko mju0288 sait vaihdettua turbon?
Joo.
hx35 huilaa keulassa. Ja kone jälleen kasattu. Metanoliruiskutus tulee myös. En ole ehtiny vielä ratkoa öljynjäähyä, eli tilata laminovaa. Katotaas ny. Penkkiin mennään varmaan joulukuussa. Isolla putkella....
kaikki oikeastaan meni vaihtoon, tialin hukkis tuli portattua pakopesään, proturbon 50mm hukkis ja uudet painelinjat.
Jos tämä keitos sulaa, niin sitten on ecussa joku vtun killeribugi, mikä sulattaa kattilan...
Kajaanissa oli penkissä busa hx35:lla varustettu ja näytti toimivan ihan hemmetin hyvin. 428hv työnsi sutien. Painetta väitti olevan 1.2bar, heräs kyllä hienosti.