tehot.........on.........ko - penkitystä
Vedetääs pohjat!
146 hp takarenkaalta!
Vakiobussi -99 pl. yoshin slipari, jonka joku apina on migillä räkinyt kiinni alkuperäiseen putkeen. (eli siis tehny ihan itte 4-1 modin. Paskaraudasta, joka on umpiruosteessa.)
Noo, hyllyssä odottaa ahdin, uudenmallinen ecu, pyörijä, kertova Begin paineensäädin tulossa, 550 suuttimet, 044-pumppu, dewils own metskupumppu ja jotain muuta rompetta. Katsotaas keväällä uudemman kerran...
146 hp takarenkaalta!
Vakiobussi -99 pl. yoshin slipari, jonka joku apina on migillä räkinyt kiinni alkuperäiseen putkeen. (eli siis tehny ihan itte 4-1 modin. Paskaraudasta, joka on umpiruosteessa.)
Noo, hyllyssä odottaa ahdin, uudenmallinen ecu, pyörijä, kertova Begin paineensäädin tulossa, 550 suuttimet, 044-pumppu, dewils own metskupumppu ja jotain muuta rompetta. Katsotaas keväällä uudemman kerran...
Hyvä meininki, kaikenlaisia lukemia vaan pöytään.mju0288 kirjoitti:Vedetääs pohjat!
146 hp takarenkaalta!
Vakiobussi -99 pl. yoshin slipari, jonka joku apina on migillä räkinyt kiinni alkuperäiseen putkeen. (eli siis tehny ihan itte 4-1 modin. Paskaraudasta, joka on umpiruosteessa.)
Noo, hyllyssä odottaa ahdin, uudenmallinen ecu, pyörijä, kertova Begin paineensäädin tulossa, 550 suuttimet, 044-pumppu, dewils own metskupumppu ja jotain muuta rompetta. Katsotaas keväällä uudemman kerran...
Tuleeko kahdet suuttimet tulevaan settinkiin ?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 02 Syys 2010, 17:22
285hv 252nm

ja sama kone uudestaan muutaman vuoden päästä välissä vain ajeltu vaihdeltu öljyjä
250hv 322nm helposti vuosien varella joku 35hv tai enemänkin häviää mutta mistäs samalla tulee 70nm lisää vääntöä... talvisäilytyksestä, ajaelmisesta vai öljyn vaihdoista


ja sama kone uudestaan muutaman vuoden päästä välissä vain ajeltu vaihdeltu öljyjä
250hv 322nm helposti vuosien varella joku 35hv tai enemänkin häviää mutta mistäs samalla tulee 70nm lisää vääntöä... talvisäilytyksestä, ajaelmisesta vai öljyn vaihdoista

2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Sama penkki? Eikä penkin softa ole muuttunu välillä?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ajettu eri penkeissä, tuon ensimmäisen käppyrän penkkiohjelmassa on jotain vikaa tai probleemaa... tai muuten muista poikkeava laskutapa.
Vääntö ja tehokäyrä kuuluu leikata toisensa AINA noin 7000 RPM lukemassa kaikissa metrisiä yksiköitä käyttävissä penkeissä.
Amerikan penkeissä käyrät leikkaa jossain 5000 RPM nurkissa.
Asian voi todeta katselemalla esim dynojetin penkkien käppyröitä. Asialle löytyy myös ihan matemaattinen sepitys.
Aiheesta lisää :
https://www.google.fi/webhp?s....at+5252
Edited By breaker on 1453056016
Eri penkki kummalakin kerralla, voiko noin isot heitot selittyä pelkästään sillä, kummasakin joku kaliproint tms luku suunillen sama 1.0jarim kirjoitti:Sama penkki? Eikä penkin softa ole muuttunu välillä?
systeemien softien eroista ei tietoa
(oletettavasti jotain ainakin nuo ruudukko pohjat)
ensimäinen on Dynostar tuossa lähellä samin penkki
toinen Dynomec joka yhden reissun varrelle sopivasti sattui joku tapahtuma missä oli penkki testailu mahdolisuus
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
breaker kirjoitti:
Ajettu eri penkeissä, tuon ensimmäisen käppyrän penkkiohjelmassa on jotain vikaa tai probleemaa... tai muuten muista poikkeava laskutapa.
Vääntö ja tehokäyrä kuuluu leikata toisensa AINA noin 7000 RPM lukemassa kaikissa metrisiä yksiköitä käyttävissä penkeissä.
Amerikan penkeissä käyrät leikkaa jossain 5000 RPM nurkissa.
Asian voi todeta katselemalla esim dynojetin penkkien käppyröitä. Asialle löytyy myös ihan matemaattinen sepitys.
Aiheesta lisää :
https://www.google.fi/webhp?s....at+5252
Jep eri penkit oli
eli noista tuo toinnen olisi siis lähempänä oikeaa
e
ensimäinen on Dynostar tuossa lähellä samin penkki
toinen Dynomec joka yhden reissun varrelle sopivasti sattui joku tapahtuma missä oli penkki testailu mahdolisuus
Edited By 1340R86 on 1453059768
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Näyttäis noissa Dynostarin käppyröissäkin leikkauskohta olevan 7000 RPM kieppeillä.
http://www.ferrarilife.com/forums....8407645
Samilla on jarruttava penkki, olisiko se jotenkin selitys noihin sinun käyriin. Kannattaa kysyä.
Uskoisin Samin penkin näyttävän ihan oikeita lukuja. Lukemiin vaikuttavia tekijöitä/muuttujia on paljon...
Korkeaprofiilinen RR takarengas antaa ihan eri lukemat kuin loppuunajettu normaali matala katurengas. Samoin jos takavanne vaihdettu kevyempään tulee eri lukemia. Samassa penkissä ajettuna. Eli "penkkitehoa" saa tehtyä takarenkaan vaihdolla.
Kaiken massan pyörittäminen vie voimaa, mitä enemmän massaa renkaan/vanteen kehällä pyörii, sitä enemmän voimaa tarvitaan. Tätä ei tietääkseni osaa penkkiohjelmat huomoida.
Kannattaa vertailla vain samana päivänä samassa penkissä tehtyjä mittauksia ennen/jälkeen virityksen.
Eikä myöskään kannata vertailla eri penkkivalmistajien lukemia, voi olla erilailla kalibroituja penkkejä, eri standardeja laskukaavoissa yms yms...
Edited By breaker on 1453061753
http://www.ferrarilife.com/forums....8407645
Samilla on jarruttava penkki, olisiko se jotenkin selitys noihin sinun käyriin. Kannattaa kysyä.
Uskoisin Samin penkin näyttävän ihan oikeita lukuja. Lukemiin vaikuttavia tekijöitä/muuttujia on paljon...
Korkeaprofiilinen RR takarengas antaa ihan eri lukemat kuin loppuunajettu normaali matala katurengas. Samoin jos takavanne vaihdettu kevyempään tulee eri lukemia. Samassa penkissä ajettuna. Eli "penkkitehoa" saa tehtyä takarenkaan vaihdolla.
Kaiken massan pyörittäminen vie voimaa, mitä enemmän massaa renkaan/vanteen kehällä pyörii, sitä enemmän voimaa tarvitaan. Tätä ei tietääkseni osaa penkkiohjelmat huomoida.
Kannattaa vertailla vain samana päivänä samassa penkissä tehtyjä mittauksia ennen/jälkeen virityksen.
Eikä myöskään kannata vertailla eri penkkivalmistajien lukemia, voi olla erilailla kalibroituja penkkejä, eri standardeja laskukaavoissa yms yms...
Edited By breaker on 1453061753