Sivu 63/87
Lähetetty: 24 Elo 2015, 19:15
Kirjoittaja SMR
Heksa kirjoitti:okei: kuinka vanhat Hallin tulokset saa sinne "amerikanlistalle" ?
Kaikki mitkä ajettu kennoihin hallissa??
Vai onko tilanne: Tasan ei mee nallekarkit...
Tämä jälkimmäinen, Hallin tuloksen eteen joutuu tekeen töitä, tutustua enste listan pitäjään ja saada suosituksia yms.
Pete, muistitko ihan oikein kaikki maat, muistelin että 17 + Suomi.
Lähetetty: 24 Elo 2015, 22:32
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Heksa kirjoitti:okei: kuinka vanhat Hallin tulokset saa sinne "amerikanlistalle" ?
Kaikki mitkä ajettu kennoihin hallissa??
Vai onko tilanne: Tasan ei mee nallekarkit...
Tämä jälkimmäinen, Hallin tuloksen eteen joutuu tekeen töitä, tutustua enste listan pitäjään ja saada suosituksia yms.
Pete, muistitko ihan oikein kaikki maat, muistelin että 17 + Suomi.
Tais niitä 17 olla ainakin ja osassa käytiin pariin kertaan
Lähetetty: 25 Elo 2015, 20:11
Kirjoittaja SMR
Lähetetty: 25 Elo 2015, 20:47
Kirjoittaja jarim
Tukilaakerointia oliko vetoakselilla?
Lähetetty: 26 Elo 2015, 14:03
Kirjoittaja SMR
Ei ollu tukilaakeria, moottori ei istu ihan vakiopaikassa, vaatis pientä passailua että laittas sellasen Robinson tyyppisen tuen. Mut asiasta kysyttynä se ei olis kuulemma välttämättä pelastanu, kun ratas kiipee hampaasta ylitte.
Lähetetty: 26 Elo 2015, 21:07
Kirjoittaja Sotka
Lähetetty: 27 Elo 2015, 21:35
Kirjoittaja Bärräbete
Kävin pyyhkimässä Englannin pölyt Idänpikajunan päältä.Lappeenrannan kenttä ajoja vailla tämä kausi.eikai sille tarvitse tehdä muuta kuin kärriin lastata ennen ajoja????Tavoitteeksi voisi asettaa +220Mph
Lähetetty: 01 Syys 2015, 12:58
Kirjoittaja 1340R86
Bärräbete kirjoitti:Kävin pyyhkimässä Englannin pölyt Idänpikajunan päältä.Lappeenrannan kenttä ajoja vailla tämä kausi.eikai sille tarvitse tehdä muuta kuin kärriin lastata ennen ajoja????Tavoitteeksi voisi asettaa +220Mph
Kienties ainetta tankiin ja kiva tasa luku
Lähetetty: 05 Syys 2015, 20:09
Kirjoittaja Bärräbete
Kenttäkausi 2015 taputeltu.oma ennätys parani +10Kmh/Mailille ja Vapareiden Euroopan kärkinopeus 2015 352.6Kmh.Elwingtonista luokkavoitto ja Vapareiden nopein 215.09 Mph.noin nelisen kymmentä kenttävetoa ajettu ja kone vieläkin ehjä.katu katteet kiinni ja Tourinkia loppu Kausi.Kiitos Tiimille ja etenkin Snuglesille.
Lähetetty: 06 Syys 2015, 13:00
Kirjoittaja SMR
Lpr tosiaan käyty eilen ja viimeset mailin tulokset pukattu,
Lisää miehemme maailmalla osiota odotettavissa kunhan penkkikunkut saapuvat kotikonnuilleen, pienta raporttia voorumille (?)
Lähetetty: 06 Syys 2015, 22:51
Kirjoittaja Titaani
Tourinkiosasto lähti "ruskaretkelle" Rovaniemelle, siellä päästiin koittamaan rullalla ahtojen nousua kun paikallinen mp kerho järjesti jo perinteiseksi muodostuneen tehopenkkikisan.
Vapariluokassa ei tällä kertaa ollut enemmän rakennettuja pyöriä, eli tehot jäi alle 200hv, Vmax yamaha 196.4hv voitti luokan, paras putkiviri busa gen 2 oli 179hv, jossa hieman oli luistoa renkaassa vedon loppuvaiheilla kun vaparit ajettiin ilman liinoja jotka painaa alas.
Turboluokassa mulle 502,5hv/1.3bar ja Jarin 482,5hv/1.5bar, riitti ykkös ja kakkospalkinnon arvoiseen suoritukseen. Kolmonen 397hv
Tehot takarengastehona
Isommalla teholla ajettaessa penkkien näyttämä teho on kyllä niin lähellä että ei juuri voi erosta puhua. Jarilla tuli nyt 2hv vähemmän kun Samin penkissä ja mulla 14hv enemmän kun Kajaanissa keväällä.
Edited By Titaani on 1441569345
Lähetetty: 07 Syys 2015, 08:21
Kirjoittaja Bärräbete
Titaani kirjoitti:Tourinkiosasto lähti "ruskaretkelle" Rovaniemelle, siellä päästiin koittamaan rullalla ahtojen nousua kun paikallinen mp kerho järjesti jo perinteiseksi muodostuneen tehopenkkikisan.
Vapariluokassa ei tällä kertaa ollut enemmän rakennettuja pyöriä, eli tehot jäi alle 200hv, Vmax yamaha 196.4hv voitti luokan, paras putkiviri busa gen 2 oli 179hv, jossa hieman oli luistoa renkaassa vedon loppuvaiheilla kun vaparit ajettiin ilman liinoja jotka painaa alas.
Turboluokassa mulle 502,5hv/1.3bar ja Jarin 482,5hv/1.5bar, riitti ykkös ja kakkospalkinnon arvoiseen suoritukseen. Kolmonen 397hv
Tehot takarengastehona
Isommalla teholla ajettaessa penkkien näyttämä teho on kyllä niin lähellä että ei juuri voi erosta puhua. Jarilla tuli nyt 2hv vähemmän kun Samin penkissä ja mulla 14hv enemmän kun Kajaanissa keväällä.
Lähetetty: 08 Syys 2015, 20:45
Kirjoittaja Bärräbete
Tänään syys säässä reilu 200 km vauhdikasta tourinkia.ketjun sai tiukata sadan kilometrin jälkeen.huomenna lisää.
Lähetetty: 25 Syys 2015, 13:16
Kirjoittaja bussijuntti
onkos tiimin porukkaa menossa bomber partyihin..
Lähetetty: 26 Syys 2015, 09:40
Kirjoittaja snuggles
Mielessä on ollu mutta viel ei osaa sanoo saako aikaiseksi..