Sivu 63/67
Lähetetty: 19 Maalis 2014, 22:03
Kirjoittaja Heksa
200 kmh ?
onhan se vähä härskiä ajaa penkissä sellanen 200km tourinkiajo :rasberry:
Lähetetty: 19 Maalis 2014, 22:17
Kirjoittaja snuggles
Vai olisko ollu öljynlämpö yli 200 :p
Petellä ei tullu ku 160, kilometriä siis..
Lähetetty: 28 Maalis 2014, 22:35
Kirjoittaja jamonaattori
snuggles kirjoitti:Oon kuullu että rullaa on pyöritelty yli 200 lukemissa..
Tänään on saatu takapyörätehoja Espoossa 221,8 ja vaparille
Lähetetty: 29 Maalis 2014, 13:03
Kirjoittaja snuggles
Joo, 1.6hv seuraavaan on murskavoitto. Jatkuuko taisto kädönväännön merkeissä talli-illassa ?
Lähetetty: 29 Maalis 2014, 16:04
Kirjoittaja bussijuntti
Jaha alkaa juntinbussi olla tehokuopassa tiimissä oisko ideoita...
Lähetetty: 29 Maalis 2014, 16:19
Kirjoittaja Heksa
bussijuntti kirjoitti:Jaha alkaa juntinbussi olla tehokuopassa tiimissä oisko ideoita...
on
Lähetetty: 29 Maalis 2014, 21:37
Kirjoittaja snuggles
Heksa kirjoitti:bussijuntti kirjoitti:Jaha alkaa juntinbussi olla tehokuopassa tiimissä oisko ideoita...
on
Ja niistä taitaa olla keskusteltu jo mp-messujen aikaan, siinä suunnitelmassa kannattaa pysyä jos haluaa kerralla hypätä vähä reilummin, edullisempaakin sillee
Lähetetty: 08 Huhti 2014, 19:01
Kirjoittaja Sika-nauta
303hv ja 230nm Espoon voimainkojeistus laitoksessa. Mopo takasin talliin ja pöydälle. Uudet hilppeet saatu ja askartelu jatkukoon. :1087
Lähetetty: 08 Huhti 2014, 20:01
Kirjoittaja snuggles
Sika-nauta kirjoitti:303hv ja 230nm Espoon voimainkojeistus laitoksessa. Mopo takasin talliin ja pöydälle. Uudet hilppeet saatu ja askartelu jatkukoon. :1087
Varttiako vaan meinaat ? Eikö tuo olis siihe just hyvä setti ?
Lähetetty: 14 Huhti 2014, 17:50
Kirjoittaja Sika-nauta
Varttia nyt ainakin. tehdään niin jos kestäis ees kerran mailillakin (toivotaan)
Lähetetty: 05 Kesä 2014, 20:27
Kirjoittaja taimen74
taimen74 kirjoitti:Tällä viikolla hankittu K8 ja lappujen mukaan penkitetty ja säädetty bikefox:ssa. Kone, etu vai takapyörätehoa en tiedä, mut lapussa lukee 195hv/172nm. Pyörässä Yoshin R-77 carbon kokoputkisto + commander. En tiedä onko sille muuta tehty, mut aika kovalta tuo vääntö vaikuttaa, et taitaa olla aika optimaalinen penkki.
Löylyä on kyllä kivasti XX:n jälkeen...
Tänään säädettiin K8 Samin toimesta uudestaan. Commanderi sai siirtyä ansaitulle levolle romukoppaan ja Sami loihti uudet säädöt bussiin. Ilmanlämpö melkein 30 ja olis kuulemma tullu 4-5 heppaa enemmänkin, jos olis ollut viileämpää. Kerran pidettiin taukoa lämpenemisen johdosta, muttei sentään moottorin vaan bensan takia.
Ja ne heposet 200.5hv / 153.6Nm
Lähetetty: 11 Kesä 2014, 09:55
Kirjoittaja verhoilija
Kempeleen TT motorsportissa mitattu 10.6.2014
gen1 busa:
renkula tehoa 180,1 ja 149,60nm
mitä meinaa STP corr.f. joka on 1.016?
Lähetetty: 12 Kesä 2014, 13:39
Kirjoittaja jarim
Säätilakorjausta joka perustuu lämpötilaan sekä ilmanpaineeseen. Ts. mitatut arvot on kerrottu luvulla 1.016 eli keli ei ole ollut erityisen suotuisa.
Lähetetty: 19 Kesä 2014, 08:36
Kirjoittaja AtteKoo
Jeeesss.. eilen saatiin pyörä penkkin, sisäänajoa edessä seuraavat 1000km..
Penkistä irtosi 0,5bar/230hv, aika maltillinen tulos mutta nyt on kuitenkin kone siihen pisteeseen laitettu että sen pitäis kestää enemmänkin...
Tässä on tullut sellanen ajatus mieleen, että voisiko tuon lisäruiskun korvata kokonaan isommilla suuttimilla, niin että toimivuus/kestävyys olisi parempi?
Lähetetty: 19 Kesä 2014, 09:49
Kirjoittaja Titaani
Keväällä säädettiin 700cc suuttimilla ja kertovalla säätimellä 1.7:1 , perus bensanpaine 2,4 bar
Haettiin hyvät säädöt bensalle 0,6 Bar jolla tuli 1000km ajeltua. Kokeiltiin 0,94 Bar jolla olisi pitänyt olla perus bensanpaine korkeampi, eli alkasi mennä laihalle yli 300hv takisteholla. Kun ei pysyvää settiä tehty, ei muutettu. Ainut hankaluus mikä isoilla suuttumilla tulee on alipaine alueen säädön herkkyys eli vaikea saada ihan optimiin sillä alueella, mutta riittävän hyvä oli. Jos tuolla tavoin toteuttaisin ilman lisäruiskun, niin joku 550cc suutin ja lähtöpaine 3bar niin sillä saa tiukassa dynossa 300hv takaa tuolla kertoimella, sitten on niitä säätimiä missä kerroin säädettävissä esim begi jolla saa hiukan lisää. Mutta kuitenkin jos ahtaa alle Bar niin tämä on varma ja edullinen toteutus.
Esim. Joppe on ajanut vastaavalla toteutuksella yli 30tkm ilman ongelmia
Sitten kun haetaan enemmän löylyä, täytyy siirtyä muihin järjestelmiin, kuten muutin Gen2 sähköt tässä Toukokuulla ja samalla etanoolille. Silloin kaikki palikat onkin eri. Nykyään nuo uudemman sähköt niin edulliset, että lisäpurkkien hankinta tulee saman hintaiseksi ja säädöt ylipainelle gen2 sähköissä omaa luokkaa.
Edited By Titaani on 1403160647