Sivu 62/67

Lähetetty: 15 Touko 2013, 17:24
Kirjoittaja tomppa73
Boschin pumppu ja paineensäädin näyttää tuolta jarim linkittämältä malpassilta...
Ja vikaa täsmentäen: alle 5000kier. pelaa hyvin, 5000-6000 kierroksilla sitte haluaa tukehtua bensan määrään, ylä kierroksilla ei sitte enää paineet riitä...
Pyörän säätäneen henkilön mukaan vikaa vois epäillä myös proboostin boksista...
Ja koe ajojen perusteella toi keskialueen rötääminen tulee vasta lämpiämisen myötä ilmi, penkissä tuota ongelmaa ei ollut ollu, mutta työläs oli ollut säätää...

Lähetetty: 15 Touko 2013, 21:29
Kirjoittaja jarim
Nuo Gen2 sähköt turbon kanssa on aika amerikkaa, vink vink... :p

Lähetetty: 21 Elo 2013, 20:04
Kirjoittaja ysi-ärrä
No niin . Tehot onko? No eipä ole tällähetkellä :D :D . Ihmettelinkin Joensuussa miksei kule. Enkö tohtinut vääntää hanaa täysillä?
Vai oliko sittenki tehot kateissa kun ei tuntunut vastaavan kaasuun kunnolla?
No tänään sainkin sitten vastauksen TT-motorsportin penkistä kun siellä käytin pyörää.
Tehot oli siellä viimeksi 272hv/241Nm takikselta 0,9bar paineella.
Nyt tehot oli 231hv/180Nm??? ja paineet ei noussu ku 0,6bar???!!!
Vaikka otettiin pullaruuvi kokonaan irti,niin siltikään ei paine noussu ku 0,6bar hikisesti.
Missä vikaa??? En ymmärrä.

Lähetetty: 21 Elo 2013, 21:35
Kirjoittaja 1340R86
ysi-ärrä kirjoitti:No niin . Tehot onko? No eipä ole tällähetkellä :D :D . Ihmettelinkin Joensuussa miksei kule. Enkö tohtinut vääntää hanaa täysillä?
Vai oliko sittenki tehot kateissa kun ei tuntunut vastaavan kaasuun kunnolla?
No tänään sainkin sitten vastauksen TT-motorsportin penkistä kun siellä käytin pyörää.
Tehot oli siellä viimeksi 272hv/241Nm takikselta 0,9bar paineella.
Nyt tehot oli 231hv/180Nm??? ja paineet ei noussu ku 0,6bar???!!!
Vaikka otettiin pullaruuvi kokonaan irti,niin siltikään ei paine noussu ku 0,6bar hikisesti.
Missä vikaa??? En ymmärrä.
Porttirikki, jousiväsynyt, vuotoa jossain
Oli saman tapaisia onkelmia autopajan penkissä
270takana 0.8bar vaikka kaikkiohjaus portilta pois
Ei paine noussut enempää jousi oli syy

Lähetetty: 23 Elo 2013, 21:29
Kirjoittaja ysi-ärrä
No nyt on käyty vertaamassa Tompan busan kelloa ja kyllähän oli aivan saatanallinen ero jäykkyydessä kellolla. Voipi olla et vikaa on juurikin tuossa.
Ja taisi samalla keikalla löytyä syyllinen Tompan busaanki miksei oikein kunnolla toimi :D

Lähetetty: 24 Elo 2013, 14:54
Kirjoittaja Arctikdiver
No mikä sitä Tomin konetta vaivaa?

Lähetetty: 24 Elo 2013, 17:13
Kirjoittaja tomppa73
Arctikdiver kirjoitti:No mikä sitä Tomin konetta vaivaa?
Ahdot meinas olla välillä minullakin hukassa, syypää turbolta painekotelolle menevä letku/putki revennyt...
Nyt taas pelittää :thumbup:

Lähetetty: 24 Elo 2013, 18:23
Kirjoittaja Arctikdiver
Aikas oleellinen juttu... :p

Lähetetty: 24 Elo 2013, 21:27
Kirjoittaja ysi-ärrä
Nyt on kyllä todella mukava nähä ku Tomppa vie bussinsa säätöihin ,niin mitä sieltä saadaankaan irti. Meinaan ,nyt ei pitäs enää minkään vastustaa :D ....Ehkä :)

ja edittiä. Omaan busaan uusi kello tilattu.




Edited By ysi-ärrä on 1377368904

Lähetetty: 06 Syys 2013, 06:58
Kirjoittaja taimen74
Tällä viikolla hankittu K8 ja lappujen mukaan penkitetty ja säädetty bikefox:ssa. Kone, etu vai takapyörätehoa en tiedä, mut lapussa lukee 195hv/172nm. Pyörässä Yoshin R-77 carbon kokoputkisto + commander. En tiedä onko sille muuta tehty, mut aika kovalta tuo vääntö vaikuttaa, et taitaa olla aika optimaalinen penkki.

Löylyä on kyllä kivasti XX:n jälkeen...

Lähetetty: 06 Syys 2013, 15:30
Kirjoittaja jakehaanpää
Tehot aikalailla alueella, mut väännöissä näyttäs olevan 15-20 liika

Lähetetty: 06 Syys 2013, 15:38
Kirjoittaja Kekee
Onko kukaa käyny tuossa bikefoxin penkissä ecueditorilla sääjetyllä busalla? Ihan mielenkiinnosta vain...

Lähetetty: 06 Syys 2013, 20:21
Kirjoittaja ysi-ärrä
Ai niin, hukkaportinkello on vaihdettu ja on meinaan tehot taas tallessa :D

Lähetetty: 19 Maalis 2014, 21:44
Kirjoittaja snuggles
Oon kuullu että rullaa on pyöritelty yli 200 lukemissa..

Lähetetty: 19 Maalis 2014, 21:50
Kirjoittaja jamonaattori
?? :tapu: