Sivu 7/87
Lähetetty: 03 Loka 2012, 14:54
Kirjoittaja SMR
Into hiipunut ja rojektit makaa, pakkopullaa tulossa talvelle.
Onko jotain toiveita minkälaista konetta tehtäisi jatkossa ? Jos vaik lähtis inspiraatio liikkeelle.
Lähetetty: 03 Loka 2012, 15:00
Kirjoittaja RHead
Iske siihen omaan myllyyn pikku holsetti
Lähetetty: 03 Loka 2012, 15:53
Kirjoittaja SMR
RHead kirjoitti:Iske siihen omaan myllyyn pikku holsetti
Ääh, kylhän mää tän tiäsin mitä ekana ehdotetaan, jos ny kuitenkin jotain muuta
Lähetetty: 03 Loka 2012, 16:51
Kirjoittaja jarim
Maailman nopein ilokaasumoottoripyörä?
Lähetetty: 03 Loka 2012, 17:01
Kirjoittaja Titaani
jarim kirjoitti:Maailman nopein ilokaasumoottoripyörä?
Tuohan on jo tehty sarjassa +100kg
Joku muu.....
Lähetetty: 03 Loka 2012, 17:05
Kirjoittaja Heksa
Titaani kirjoitti:jarim kirjoitti:Maailman nopein ilokaasumoottoripyörä?
Tuohan on jo tehty sarjassa +100kg
Joku muu.....
käviskö snuglesille facebuuk vois sit......
Lähetetty: 03 Loka 2012, 17:43
Kirjoittaja Heksa
niin tai ois kiva rakentaa kunnon 2t moottori vaikka ny eka sellanen joka kulkis 300kmh maililla, voisin käydä tuos naapuri kunnassa vakoilemassa ku Tanila hitsaa 2* trattia yhteen ja tekee tehoputkia
Lähetetty: 03 Loka 2012, 17:51
Kirjoittaja BussiJussi
SMR kirjoitti:Into hiipunut ja rojektit makaa, pakkopullaa tulossa talvelle.
Onko jotain toiveita minkälaista konetta tehtäisi jatkossa ? Jos vaik lähtis inspiraatio liikkeelle.
Tehkää suomen nopein...
Lähetetty: 03 Loka 2012, 18:36
Kirjoittaja waiski10
Jos oikee kovaa aihioista puutetta niin olis noi pari irtopataa... niistä toisestakaan kun linnunradannopeimman.
Lähetetty: 03 Loka 2012, 19:08
Kirjoittaja SMR
Ois pitäny varmaan luonnehtia että jotain pientä
Nyt näyttäs siltä että Rheadin ehdotus olikin helpoin.
Tähän mennessä vaikeusjärjestys:
1. facebuuk...mahdoton
2. nopea 2T kone, ikuisuusrojekti
3. linnunradan nopein, vaikea todistaa, jenkeissä olis jo itsestäänselvyys
4. suomen nopein, kawa jyrää meitin
5. nopein ilokaasupyörä, Titaanilla jo luokkapohjat
6. pieni holsetti, motivaatio puuttuu
Joku bensalinjan magnetointi vois olla kokeilemisen arvoinen :p
Lähetetty: 03 Loka 2012, 19:50
Kirjoittaja kajbusa
Puhtaan hapen syöttäminen imuilman joukkoon... muistelen et 1% happipitoisuuden nuosu ilmassa kolminkertaistaa palamisnopeuden.... siinä miettimistä talveksi.
Tätä on mietitty joskus (kun on voittajafiilis ).... joskus vielä kokeillaan
Edited By kajbusa on 1349283345
Lähetetty: 03 Loka 2012, 20:40
Kirjoittaja Heksa
ja ku ois kaupan näin komee aihio
Lähetetty: 03 Loka 2012, 21:38
Kirjoittaja tomppa73
Eikös noissa ollut ongelmia keskinmäisen pytyn lämpöjen kanssa :p
Parempi aihio ois T500, vois sitä 2-tahtisten ennätystä parantaa... vakiona jopa 63heppaa muistaakseni.
Itse tuhlasin elämästäni pari kesää moisen härvelin kanssa joskus kauan sitten
Lähetetty: 03 Loka 2012, 22:49
Kirjoittaja waiski10
tomppa73 kirjoitti:
Eikös noissa ollut ongelmia keskinmäisen pytyn lämpöjen kanssa :p
Parempi aihio ois T500, vois sitä 2-tahtisten ennätystä parantaa... vakiona jopa 63heppaa muistaakseni.
Itse tuhlasin elämästäni pari kesää moisen härvelin kanssa joskus kauan sitten
Niin minäkin tuhlasin, ei kai siinä noin paljoo ollu paukkuja.
Lähetetty: 04 Loka 2012, 00:26
Kirjoittaja 107-1089231881
ei ollu ei....
Maximum Speed: 168-176 km/h (105-110 mph)
Maximum Horsepower: 45 hp at 6 000 rpm
Maximum Torque: 5,40 kg-m (39,0 LB-ft) at 5 500 rpm
Engine Type: 2-stroke, aluminum twin cylinder
Piston Displacement: 492 cc (30,0 cu-in)
Transmission: 5-speed, constant mesh