Sivu 7/12

Lähetetty: 26 Huhti 2015, 11:38
Kirjoittaja snuggles

Lähetetty: 19 Touko 2015, 22:13
Kirjoittaja snuggles
Kawa on kova, kunnes tulee Dasse viivalle,

https://www.youtube.com/watch?v=SbpM0fnW0vg

Lähetetty: 28 Kesä 2015, 20:35
Kirjoittaja snuggles
Saman tapasta meininkiä Bonnevillessä -09 kun Superjormalla Hallissa tänä vuonna,

https://www.youtube.com/watch?v=Zz-lIVht4Mc




Edited By snuggles on 1435512982

Lähetetty: 21 Heinä 2015, 22:33
Kirjoittaja SMR
Onko H2:n rajoitin 200 mailissa ?

"Bob Clegg Kawasaki H2 200.1 202.0 201.9 200.2"

Lähetetty: 22 Heinä 2015, 11:30
Kirjoittaja zeta1
Ei ole vaan reilusti alle, taitaa olla alle 290kmh.

Lähetetty: 22 Heinä 2015, 12:16
Kirjoittaja Körmy
Samaa mietiskelin joku aika sitten. Jotkin lähteet ilmoittaa huipuiksi vakiona 178mph, jotkin 182mph.

kai tuokin on täysin kierrettävissä, kunhan saavat lobotomiaan tarvittavat välineet ja nyppäävät maailmalla aivot auki

Lähetetty: 22 Heinä 2015, 13:27
Kirjoittaja zeta1
Kyllä ne on jo avattu.:D

Lähetetty: 22 Heinä 2015, 13:35
Kirjoittaja snuggles
Niin, tää Gleggin H2 oli derestricted, eli jotain oli sorkittu jo, ei enää pure stock :D
Mutta mutta, onkos hieman erikoista että tehtaan, kawa, ahdettu peli ajelee samoja nopeuksia ku isolohkobusa ilman katteita, tahi gen2 putkiviribusa katteilla :arskat:

Lähetetty: 22 Heinä 2015, 15:03
Kirjoittaja Heksa
snuggles kirjoitti:Niin, tää Gleggin H2 oli derestricted, eli jotain oli sorkittu jo, ei enää pure stock :D
Mutta mutta, onkos hieman erikoista että tehtaan, kawa, ahdettu peli ajelee samoja nopeuksia ku isolohkobusa ilman katteita, tahi gen2 putkiviribusa katteilla :arskat:

niin: tehoja on 220 hv ja onko ne sit mitä oikeesti.
Eihän putkiviri busakaan mene hallissa 200mph
vaan joku 315kmh
isolohkot samoilla tehoilla(h2) joku 325-330kmh (kun tehoa normi 14xx/ 230 koneesta)

Eikö kukaan oo viä tehnyt "liikenne h2" sitä tehokkaampaa versiota?
jostain luin että: peli on sama ja pitäis softalla/ ecusta saada sport tehot irti

Lähetetty: 22 Heinä 2015, 16:50
Kirjoittaja Körmy
kyllä varmasti on H2:sen ecua jo sorkittu, mutta onko tietoa, kuinka laajasti tuota ohjelmaa pääsee jo muuttamaan?
voiko verrata esim.busan ns. täysin säädettävään ecuun?

Lähetetty: 22 Heinä 2015, 18:11
Kirjoittaja Heksa
poks
vääntö ei näyttäis paljon kasvavan

kloks

Lähetetty: 24 Heinä 2015, 19:02
Kirjoittaja snuggles
H2 kuski tilittää,

"I can assure anyone who's interested that while the H2 itself may be aerodynamic heaven, add a rider and "****" just about sums it up.

Becci's photo says it all. I'm 5' 10" (177cm) and it makes me look like a giant.

I could feel a lot of wind pressure on my shoulders and the digital speedo stopped at 189. so I was really surprised when Helen gave me the ticket for +200."

Lähetetty: 24 Heinä 2015, 20:54
Kirjoittaja jakehaanpää
Linjurin katteet paikalleen niin avot :p

Lähetetty: 27 Heinä 2015, 21:15
Kirjoittaja snuggles
Sanoko joku että nopeuksia on rajottanu vaan tehon puute, no, Don Hass on tuumannu ettei siitä saa jäädä kiinni, eikä vakiokatteista,

Kuva

Kuva




Edited By snuggles on 1438073423

Lähetetty: 28 Heinä 2015, 10:24
Kirjoittaja Bärräbete
snuggles kirjoitti:Sanoko joku että nopeuksia on rajottanu vaan tehon puute, no, Don Haas on tuumannu ettei siitä saa jäädä kiinni, eikä vakiokatteista,

Kuva

Kuva
Huima laite :thumbup:

Mitäs tämä on kulkenut??