Sivu 7/7
Lähetetty: 22 Heinä 2012, 13:43
Kirjoittaja TNT
Ettei vaan ole, että 19km/l ? Eli näytössä olisi kuinka monta km litralla keskimäärin menee. Asennuksen tiimellyksessä voinu tulla painettua huolimattomasti pyörän tripinpainiketta niin muuttunu keskikulutusnäyttö. Tuon nyt ekana tarkastasin ennen ku menis pidemmälle analysoimaan vikaa
Lähetetty: 23 Heinä 2012, 10:40
Kirjoittaja Hale63
TNT kirjoitti:Ettei vaan ole, että 19km/l ? Eli näytössä olisi kuinka monta km litralla keskimäärin menee. Asennuksen tiimellyksessä voinu tulla painettua huolimattomasti pyörän tripinpainiketta niin muuttunu keskikulutusnäyttö. Tuon nyt ekana tarkastasin ennen ku menis pidemmälle analysoimaan vikaa
No voi hyvä tavaton sentään - en edes tiennyt, että moista keskikulutusjutskaa on olemassa. Täytyypi ehtoommalla ihmetellä, kun pääsee mopon lähettyville.
edit: Kiitos TNT, eli niinhän tuo ongelmanpoikanen ratkesi tietämättömyyteeni tuosta busan trippipainikkeesta.
Edited By Hale63 on 1343062273
Lähetetty: 23 Heinä 2012, 21:25
Kirjoittaja Quadron
Tuo vekotin tuppaa muuttamaan tuon kulutusnäkymän tuohon km/l aina kun käyttää akun irti.
Huonomuistinen jaksaa hämmästyä joka kevät kun laittaa akun kii :1087
Lähetetty: 28 Huhti 2013, 17:29
Kirjoittaja Ginkaze
jarim kirjoitti:Onkohan tuo GIPro X-Type pienin markkinoilla oleva vaihdenäyttö? Josko asentaisi itsellekin niin havaitsisi vaihdeanturivauriot paremmin... nimim. 3. anturi menossa.
Mulla on ollut GlPro ATRE pelkästään vaihdenäyttönä ja rajoittimet on poistettu ECU:sta. Miten tuo vaihdeanturin vika on nähtävissä GlProlta? Kevään ensilenkillä näytössä arpoi ykkösen ja kakkosen välillä sekä kutosella näytti nollaa. Joutuukohan vaihdeanturin vaihtoon?
Lähetetty: 28 Huhti 2013, 17:54
Kirjoittaja jarim
Just noin ne on nähtävissä...