Sivu 7/7

Lähetetty: 22 Heinä 2012, 13:43
Kirjoittaja TNT
Ettei vaan ole, että 19km/l ? Eli näytössä olisi kuinka monta km litralla keskimäärin menee. Asennuksen tiimellyksessä voinu tulla painettua huolimattomasti pyörän tripinpainiketta niin muuttunu keskikulutusnäyttö. Tuon nyt ekana tarkastasin ennen ku menis pidemmälle analysoimaan vikaa :)

Lähetetty: 23 Heinä 2012, 10:40
Kirjoittaja Hale63
TNT kirjoitti:Ettei vaan ole, että 19km/l ? Eli näytössä olisi kuinka monta km litralla keskimäärin menee. Asennuksen tiimellyksessä voinu tulla painettua huolimattomasti pyörän tripinpainiketta niin muuttunu keskikulutusnäyttö. Tuon nyt ekana tarkastasin ennen ku menis pidemmälle analysoimaan vikaa :)

No voi hyvä tavaton sentään - en edes tiennyt, että moista keskikulutusjutskaa on olemassa. Täytyypi ehtoommalla ihmetellä, kun pääsee mopon lähettyville.

edit: Kiitos TNT, eli niinhän tuo ongelmanpoikanen ratkesi tietämättömyyteeni tuosta busan trippipainikkeesta.




Edited By Hale63 on 1343062273

Lähetetty: 23 Heinä 2012, 21:25
Kirjoittaja Quadron
Tuo vekotin tuppaa muuttamaan tuon kulutusnäkymän tuohon km/l aina kun käyttää akun irti.

Huonomuistinen jaksaa hämmästyä joka kevät kun laittaa akun kii :1087

Lähetetty: 28 Huhti 2013, 17:29
Kirjoittaja Ginkaze
jarim kirjoitti:Onkohan tuo GIPro X-Type pienin markkinoilla oleva vaihdenäyttö? Josko asentaisi itsellekin niin havaitsisi vaihdeanturivauriot paremmin... nimim. 3. anturi menossa.
Mulla on ollut GlPro ATRE pelkästään vaihdenäyttönä ja rajoittimet on poistettu ECU:sta. Miten tuo vaihdeanturin vika on nähtävissä GlProlta? Kevään ensilenkillä näytössä arpoi ykkösen ja kakkosen välillä sekä kutosella näytti nollaa. Joutuukohan vaihdeanturin vaihtoon? :(

Lähetetty: 28 Huhti 2013, 17:54
Kirjoittaja jarim
Just noin ne on nähtävissä...