Sivu 7/7
Lähetetty: 29 Tammi 2011, 19:27
Kirjoittaja 83-1175441819
No ei , vitsihän tuo oli.
ei huono idea ollenkaan, niin ei tarvitsisi väännellä niin helvetin pitkään ja sit irrottaa ja uus ote ja taas vääntää. Saatanpa jopa kokeillakin
Lähetetty: 29 Tammi 2011, 19:54
Kirjoittaja toimeve
...äkkiä tuolla oppi ajamhan, vaikka sitä vähän pelekäsin, että kuinka lyhyeksi liike jää ja miten se meikäläisen tourinkiin oikein passaa. En vaihtais ennään pois.
Männä kesänä muutama "ohouuuuupps" tilanne tuli, lähinnä tilanteissa kun käänsi kadunkulmasta tai "ysikymppisessä" tieltä risteävälle ja kallistaessa avas "vanhan tavan mukasesti": ei ole kivaa tällä ajotaiolla kun olet vähän vitassa ja eturengas parikymmentä senttiä irti...tai eihän se vielä haittaa, mutta sitten kun himmaat/vaihat vaihetta ja se eturengas sitten tullee takasin kenttään
Lähetetty: 29 Tammi 2011, 20:21
Kirjoittaja blackbusa
käykös tämä kaasu tsydeemi gen2? olikos toi R1 -04 kahva mikä passaa? pitääkö tehä muutoksia? mites gripit?
Lähetetty: 29 Tammi 2011, 22:01
Kirjoittaja martti
Käy suoraan vaijerit vaan löysälle,miulla taitaa olla rykkösen -09 kahva,-09 syksyllä sen tilasin enkä vuosimallista puhunu tilatessa mittään, eiköhän ne oo samat rullat usseempia vuosia nii yahamassa ku suzurissakin,jotkut on joutunu nostamaan tankin ja ittamaan sieltä löysät pois mut ei miulla ollu vaijereiden kanssa mittään ongelmia, vasemmalle linkkuun käännettäessähän se onglma tulee jos on tullakseen,siis mie puhun gen kakosesta.
Lähetetty: 30 Tammi 2011, 23:08
Kirjoittaja 95-1247503041
Omassa Gen2:ssa piti kaasuvaijerista tankin alta siirtää yksi mutteri "toiselle" puolelle, jotta vaijeri sai tarpeeksi löysää. Kuulemma hyvin pyöräkohtaista jostain syystä?!
- Pasi