Sivu 7/7
Lähetetty: 06 Elo 2007, 12:02
Kirjoittaja 116-1185956363
cujo!!!!ootko vielä busanisti tarvitsis apua tossa madaltamisessa ja stongan hiukan modaamisessa ylöspäin oon lyhyt ja kivan tukevahkossa kunnossa oleva 170 senttinen jässikkä joka sai perintönä moisen vehkeen ja kiva on mutt hiukan pitäs saada alaspäin ku tulee nyt seistyy varpaillaan ja selkä on mutkalla eli pyörää olis tarkotus saada alas muutama sentti ja stongaa ehkä sentti pari ylös päin onnistuukohan missään päin suomea???
T tImppa
Lähetetty: 06 Elo 2007, 16:06
Kirjoittaja waiski10
titai kirjoitti:cujo!!!!ootko vielä busanisti tarvitsis apua tossa madaltamisessa ja stongan hiukan modaamisessa ylöspäin oon lyhyt ja kivan tukevahkossa kunnossa oleva 170 senttinen jässikkä joka sai perintönä moisen vehkeen ja kiva on mutt hiukan pitäs saada alaspäin ku tulee nyt seistyy varpaillaan ja selkä on mutkalla eli pyörää olis tarkotus saada alas muutama sentti ja stongaa ehkä sentti pari ylös päin onnistuukohan missään päin suomea???
T tImppa
Otappa yhteys KSTHB sieltä saat parhaan avun ongelmiisi. Meinaan on tietoo ja taitoo.
Lähetetty: 22 Helmi 2008, 20:11
Kirjoittaja BussiJussi
Nostetaanpas tätäkin topiccia. K8 busassa alakolmion alapuolella jatkuu etuputki VAIN 15mm matkan "oikean" paksuisena, jonka jälkeen ohenee. Paljonkohan uskaltaa liu´uttaa etuputkea kolmioon nähden ylöspäin, että kiristyy putki vielä kolmioon KUNNOLLA kiinni? alakolmio on n.50mm "korkea" ja tietty 2 ruuvilla. Mites vanhakoppasessa oli, ei jaksa enään muistaa...? Eikös siinä etuputki jatku "oikean" paksuisena pitemmälle? Joskohan uskaltas puoleenvälin kolmiota liu´uttaa, ja sitten aionoastaan ylempi ruuvi tiukalla, ja alempaa vaan varosvastii kii?
:p :p
Lähetetty: 23 Helmi 2008, 16:25
Kirjoittaja bussa1985
oiskohan kellään myynnissä nuita korotus/madallus holkkeja etupäähän.???
Lähetetty: 23 Helmi 2008, 21:44
Kirjoittaja 65-1157802274
vois olla Miksak:lla, kysäseppä...
Lähetetty: 24 Touko 2008, 18:42
Kirjoittaja TJJ
Tuli tuossa pari vuoden jahkaamisen jälkeen vedettyä pyörää hieman matalammaksi, mutta liiallisen innostuksen vallassa jäi otettua lähtömitat..
Viittistkö siis joku mitata vakiokorkuisesta bussista keulan ja perän korkeudet (ja kertoa paikat mitä on ne mitannut), perän mitta olikin jarim:n toimesta aiemmalla sivulla, mutta keula..? Vaikka maasta lampun alalaitaan? Kiinnostaa vain, että sais edes suunnilleen tasaisesti lasketun pyörän.
edit: ja siis vanhan mallin busa
Edited By TJJ on 1211644019
Lähetetty: 05 Kesä 2008, 20:14
Kirjoittaja samppi
Mitattu pyörä pystyssä. 70,5cm lattiasta lampun alalaitaan.
Lähetetty: 05 Kesä 2008, 20:43
Kirjoittaja TJJ
Tänjuu! 
Lähetetty: 06 Kesä 2008, 09:44
Kirjoittaja 116-1184306126
Samat puuhat mielessä täälläkin...eli madallusta!Olisko kellään myydä madallus koiranluita sekä holkit eteen?Tarkotus olis madaltaa n.15mm.Keskiseisontatukikin olis hakusessa?
Lähetetty: 06 Kesä 2008, 10:39
Kirjoittaja 72-1202239073
telluärrä kirjoitti:Samat puuhat mielessä täälläkin...eli madallusta!Olisko kellään myydä madallus koiranluita sekä holkit eteen?Tarkotus olis madaltaa n.15mm.Keskiseisontatukikin olis hakusessa?
Kannattaa ainakin tiedustella ksthb :ltä.
Sieltä on kuulemma jossain vaiheessa tuloillaan (työn alla) luita ja holkkeja monilla eri mitoilla.
Edited By Humppanisti on 1212738047
Lähetetty: 06 Kesä 2008, 10:56
Kirjoittaja 116-1184306126
Kysellään...kiitän!
Lähetetty: 07 Kesä 2008, 09:17
Kirjoittaja samppi
Joskus bongasin luista piirustuksen mittoineen foorumilta, mut mihin lie hävinnyt. Oisko kellään tallessa notta vois tekasta tonttisarjan. 
Lähetetty: 08 Kesä 2008, 12:54
Kirjoittaja hajahuja
teet 20 milliä pidemmät ko alkuperäset,siitä se pitäs tulla