Sivu 58/87

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 00:00
Kirjoittaja Bärräbete
HIENOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 01:03
Kirjoittaja Timba
Huhhuh, melko hurjat lukemat. Onnittelut.

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 08:04
Kirjoittaja Heksa
SMR kirjoitti:Tunkkaaminen tuotti tulosta tänään, torstaina tiivistä tunnelmaa.
Viime vuoden penkkikisassa jäätiin jatkoajan voimin kakkoseksi eikä jatkon jatko natsannu enää kun muut puuhat päälimmäisenä.
Jossain joku tuumasi että olivat ekana rikkoneet tasalukuja takistehossa, viimeeksi 600hv niin mitäs tässä enää pystyy vastaamaan, paitsi sellain ehdotus tuli että miten olis 700hv koneesta, joten käytiin semmonen sitte hakemassa.

641.1hv/515.8nm takaa ja 705hv konehuoneesta laskien

Juttu mikä nostaa tämän tuloksen arvoa rajusti:
Ei ole ajettu talvella kauden loputtua kun on aikaa korjata rikkimenneitä laitteita, vaan juuri ennen lähtöä seuraavaan kenttäkoitokseen

Ahdoissa on varmaan viä varaa isompiinkin tuloksiin.
mutta tällä vehkeellä on tarkoitus myös ajaa tuloksia
1 mailin matkalla :turbobusa: :bowdown:

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 08:31
Kirjoittaja toimeve
...kun tuo teho on käytössä ja välittyy ees joltisenki pitävästi asvalttiin, niin voi olla mukava ajettava maililla *wuhuuuuhymiötähän*

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 09:46
Kirjoittaja jakehaanpää
Komia käppyrä näytti olevan, hienot lukemat!

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 10:43
Kirjoittaja SMR
Heksa kirjoitti:milläs kiekalla toi kääntö oli?
hiano tulos... seuraavaksi ahdin paikalleen kunnon viputaljalla ja 700 takista on "varma nakki" :tongue:
641.1hv/10330rpm , 515.8nm/8303rpm
yli 600hv alkaen 8300rpm

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 10:46
Kirjoittaja SMR
jmantila kirjoitti:Nousee lakki ja korkealle. Kuka on se hullu joka ajaa tolla täysiä päätyyn??
Ei näillä ajeta niinku varttipyörällä, välillä voi löysäillä ja ottaa uusia pitoja, sitte lisää happee

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 13:06
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:
jmantila kirjoitti:Nousee lakki ja korkealle. Kuka on se hullu joka ajaa tolla täysiä päätyyn??
Ei näillä ajeta niinku varttipyörällä, välillä voi löysäillä ja ottaa uusia pitoja, sitte lisää happee
Asenne kohdillaan :mosh:

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 13:43
Kirjoittaja jarim
Ei jumalauta jätkät... :shocked:

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 14:51
Kirjoittaja Titaani
Katupyörässä +540 ja kenttäpyärässä +700
Kyllä alkaa olla sopiva määrä annosteluun.




Edited By Titaani on 1436529230

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 15:08
Kirjoittaja gsxr
Just meinasinkin kysyä että onko tämä se sama katupyörä missä aikaisemmin oli +500hv uudelleen jalostettuna vai uutta tuotantoa oleva kilvetön kilpuri?

Sähköjen riittävyyttä vaan mietin katukäyttöön tuolla tehomäärällä.

Mahtavat on kyllä lukemat!! Tehokuninkuus siirtyi takaisin suzukille.

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 16:35
Kirjoittaja Heksa
gsxr kirjoitti:Just meinasinkin kysyä että onko tämä se sama katupyörä missä aikaisemmin oli +500hv uudelleen jalostettuna vai uutta tuotantoa oleva kilvetön kilpuri?

Sähköjen riittävyyttä vaan mietin katukäyttöön tuolla tehomäärällä.

Mahtavat on kyllä lukemat!! Tehokuninkuus siirtyi takaisin suzukille.

onhan tämä toinenkin kilvellinenpeli

ei kait sähköissä mitään ongelmaa oo kun jättää kaiken
vesiruutat / muut p...ot pois ja ohjaa omalla eculla

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 22:12
Kirjoittaja SMR
Joo, kilpi siinä on, paitsi nyt unohtu Kauhavan reissulta kotio, ja sillä ajettu testiä ihan vakuutettuna tietä pitkin. Sähköt riittää samanlailla kun aikasemminkin, siinä ei muutoksia. Elikkä ajovalo, takavalo, jytky bensapumppu, MSD sytkäboxi ja vesicuulerin pumppu, se 30A piisaa noille. Olihan siellä kompressorikin ilmashifterille viime kesänä, mut nyt ei oo.

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 22:21
Kirjoittaja Bärräbete
Tiimi laskeutunut Lapualle.huomenna ajellaan Kauhavan kentällä.

Lähetetty: 10 Heinä 2015, 22:26
Kirjoittaja Heksa
Bärräbete kirjoitti:Tiimi laskeutunut Lapualle.huomenna ajellaan Kauhavan kentällä.

mitä v......a siis tiimi on noussut vuoristoon...
pohjanmaalla joka mäki on vuori

Simpsiön vuori on pinnanmuoto ... :welcome: