Sivu 56/87
Lähetetty: 28 Touko 2015, 14:54
Kirjoittaja SMR
Down sizing on edelleen muodissa niin mennään sen mukaan ja pienennetään imuventtiilejä, ei niitte nii suuria tartte olla, kun ei kone hönkää tuon enempää.
Lähetetty: 28 Touko 2015, 17:29
Kirjoittaja Bärräbete
Bärräbete kirjoitti:Idän pikajunan katteet saapui jo tänään. vielä on kaikenlaista pajottamista ennen Hallin ajoja.huomenna homma jatkuu..........................
Homma eteni tänään alakatteen lämpö suojauksella ja Under tailin suunnittelulla.illalla (työ ajan ulkopuolella) menen tekemään öljynpaine mittarille telineen.ei kehtaa sairaslomalla työmaalla näyttäytyä.siitä se pikku hiljaa valmistuu.
Lähetetty: 28 Touko 2015, 19:15
Kirjoittaja SMR
Kato jos pystyt asetteleen öljykellon silleen että jenkamittari näkyis kamerassa, voi olla hankala
Lähetetty: 28 Touko 2015, 21:43
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Kato jos pystyt asetteleen öljykellon silleen että jenkamittari näkyis kamerassa, voi olla hankala
Mittarin teline viimeistelyä vaille valmis.nopeus mittari peittyy osittain,mutta eihän se riitä kun nelos vaihteelle muutenkaan.
Lähetetty: 29 Touko 2015, 21:18
Kirjoittaja Heksa
kuuntelutehtävä.
"Moottori kolisee kun päästää moottorijarrulle. Huoltomiehemme arvioivat korvakuulolta että tasapainoakseli voisi olla väärillä välyksillä tai väärin säädetty tmv. Muuten kone käy hienosti ja kiertää nätisti. "
kuka uskoo et ois tasapainoakselissa vikaa...
Mitäs sanoo oikeet guru-ukot?
Lähetetty: 29 Touko 2015, 22:26
Kirjoittaja Bärräbete
Idän pikajuna sai tänään ensimmäiset tarrat katteisiin ja mittaristokin valmistui.alakatteen tukiakin tuli tehtyä.hommaa on vielä paljon jäljellä.onneksi on vielä kaksi viikkoa aikaa rakentaa.
Lähetetty: 29 Touko 2015, 22:57
Kirjoittaja snuggles
Heksa kirjoitti:kuuntelutehtävä.
"Moottori kolisee kun päästää moottorijarrulle. Huoltomiehemme arvioivat korvakuulolta että tasapainoakseli voisi olla väärillä välyksillä tai väärin säädetty tmv. Muuten kone käy hienosti ja kiertää nätisti. "
kuka uskoo et ois tasapainoakselissa vikaa...
Mitäs sanoo oikeet guru-ukot?
Muutehan se käy ihan kivasti, noh, eihän se tarvi kun kerran yskästä niin osat tulee pihalle ja kolina hiljenee
Lähetetty: 02 Kesä 2015, 22:49
Kirjoittaja Bärräbete
Idän pikajunan takahäkki sai tänään 6" lisää pituutta.
Lähetetty: 03 Kesä 2015, 08:33
Kirjoittaja jarim
Lähetetty: 03 Kesä 2015, 21:53
Kirjoittaja Bärräbete
Tänään oli vuorossa undertailin teko.PE/HD muovia tuli hitsailtua.hyvä siitä tuli.huomenna vielä toiselle akulle kiinnikkeiden hitsailua.jostain vielä pitäisi löytää noin 10mm lisää etulokarin ja etukatteen väliin.tällä hetkellä lokari ottaa kiinni katteeseen jarruttaessa.niin ja välityksetkin/rengas pitäisi vaihtaa.onhan siinä vielä puuhaa ennen Hallin ajoja.
Lähetetty: 03 Kesä 2015, 21:55
Kirjoittaja Bärräbete
Bärräbete kirjoitti:Tänään oli vuorossa undertailin teko.PE/HD muovia tuli hitsailtua.hyvä siitä tuli.huomenna vielä toiselle akulle kiinnikkeiden hitsailua.jostain vielä pitäisi löytää noin 10mm lisää etulokarin ja etukatteen väliin.tällä hetkellä lokari ottaa kiinni katteeseen jarruttaessa.niin ja välityksetkin/rengas pitäisi vaihtaa.onhan siinä vielä puuhaa ennen Hallin ajoja.
Alkaa talli tunnit menemään yli normi viikkotuntien.tännä 10tuntia tallilla.
Lähetetty: 09 Kesä 2015, 21:44
Kirjoittaja Bärräbete
Tänään uutta rengasta vanteelle/alle.lämpö eristystä lisää ja koe käyttöä(ei syttynyt katteet tuleen) huomenna koeajoa kiihdytys suoralla ja jotain pientä näpertämistä.
Lähetetty: 10 Kesä 2015, 22:40
Kirjoittaja Bärräbete
koeajot siirtyi sateen ja ajanpuutteen takia huomiselle tai sitten ajetaan koeajot Hallissa.
Lähetetty: 14 Kesä 2015, 00:56
Kirjoittaja Bärräbete
Vapari pohjat ja Turbo pohjat tuli taas SMR:lle(kenno lukemat)
Lähetetty: 14 Kesä 2015, 21:34
Kirjoittaja snuggles
Purin kilpurin moottoria ja vähäisen nopeuden syyt selvillä, 3 mäntää sulanu, tulppia ym muita hilppeitä samalla. Tuntuikin ettei oikeen tuupannu. Joten jatko saa odottaa, lottovoittoa haaveillessa.