Sivu 55/87
Lähetetty: 21 Touko 2015, 20:19
Kirjoittaja Heksa
itselläkin oli gen1 ihan vakio kun ostin.
ei ollu jarruja. alustakin on vähä huono tälläselle 100+ painoluokassa
(kun suuniteltu 60-80kg) nypyytti myös tasakaasulla tietyllä alueella
sitten vähä viriä isolohko ja 50hp ilokaasua, jarrut,kykin,sifteri alustan teko
Tuli hieno ja hyvä peli
Ilokaasu tietenkin särkee kansipahvin aina silloin tällöin
osa ajanu tälläkin foorumilla isolohkolla/ turbollisella paljon kilsoja ilman mitään ongelmaa
oma huolimattomuus särki myös nokkaketjun
Nyt gen2 jota maltilla kiristelty ja uskon et kestää noilla vireillä ajaa 100000km Vanhasta on parhaat virit mukana jarrupääsylinteri,sifteri ja pikakaasu
Ilokaasuvehkeetkin on hyllys jos iskee viä äkillinen tehon tarve
Lähetetty: 21 Touko 2015, 22:03
Kirjoittaja Dösä
Niinpä...jarrut on.. No hieman kyllä heikohkot...!
Jaaa...tasakaasulla soutaa!
Eikä tehookaan koskaan liikaa ole!
Madaltaakin voisi....olis vähän linjakkaampi.
Akan mielestä ruma? Siis mopo???
Lähetetty: 22 Touko 2015, 06:36
Kirjoittaja BaTTman
Eikös ne suunnittelijat joudu tekemään välillä melkoisia kompromissejä?
Ja kyllä oma busa on aina pysähtynyt, kun on jarrusta painanut. Enkä mikään höyhensarjalainen itsekkään ole.
Lähetetty: 22 Touko 2015, 16:52
Kirjoittaja Heksa
BaTTman kirjoitti:Ja kyllä oma busa on aina pysähtynyt, kun on jarrusta painanut. Enkä mikään höyhensarjalainen itsekkään ole.
Hyvä et on pirättäny...
95% busan omistajista pitää sitä maailman parhaana mp-nä
Sitten kun ne käy ajamassa 2010 jälkeen tehtyjä muita merkkejä
tulee karmee totuus esiin
Aina voi lohduttaa itseänsä sillä: Onhan se paras mp viime vuosituhannella... (15 kesää sitten)
Lähetetty: 22 Touko 2015, 22:13
Kirjoittaja Bärräbete
Pyörä laitettu "kenttä" säätöihin ja parit lähtö vedot vedetty.hyvältä tuntui pyörä sekä polvi.huomenna Lappeenrantaan.Ehkä ajan ehkä en.
Lähetetty: 23 Touko 2015, 07:17
Kirjoittaja snuggles
Heksa kirjoitti:BaTTman kirjoitti:Ja kyllä oma busa on aina pysähtynyt, kun on jarrusta painanut. Enkä mikään höyhensarjalainen itsekkään ole.
Hyvä et on pirättäny...
95% busan omistajista pitää sitä maailman parhaana mp-nä
Sitten kun ne käy ajamassa 2010 jälkeen tehtyjä muita merkkejä
tulee karmee totuus esiin
Aina voi lohduttaa itseänsä sillä: Onhan se paras mp viime vuosituhannella... (15 kesää sitten)
Voihan sen ajatella toisinkin, busa "pärjää" vieläkin testeissä superpyörien joukossa kohtuullisesti, voittaa ainakin jonkun osion. Ja jos fiilistä mitataan niin siinä pärjää aina.
Ajoin äskettäin uutukaista peliä mikä keuli pienillä vaihteilla vaivatta, mutta eipä tullu fiilis että tämähän se on kova pyssy kun oli niin kevyt että oli ku mopolla olis päästelly, busa kun keulii niin voiman tunne läsnä.
Ne ketkä odottaa gen3 busaa ja joka osiolta parempaa versiota voivat joutua joko odottamaan pitkään tahi pettymään, sillä miten tehdä uusi versio missä muutettu montaa ominaisuutta menettämättä niitä mitkä on tähän asti ollu valtteja, siinä jopa japsi-inssi on kusessa kun miettii tuota.
Lähetetty: 23 Touko 2015, 08:12
Kirjoittaja BaTTman
Ei se busa nyt maailman paras kyllä ole. Mutta omaan käyttöön passeli.
Onhan se nyt selvää, että esim ducatissa on varmasti enemmän tunnetta. Ja bemarin ratakyykky pirun hyvä ajaa.
Mutta väittäisin että 95% busa kuskeista käyttää noin 50% busan potentiaalista.
Rahamiehet laittaa isolla rahalla brempoa ja kuutioita, kun busa ei pysähdy samalla tavalla kuin joku höyhentäkin kevyempi fireblade.
Enkä nyt tarkoita näitä lentokenttäkuskeja. Siihen saa kyllä uppoamaan rahaa ja aikaa, koska se on harrastus.
Ja mikäpä se sellainen harrastus on, mikä ei kaikkia rahoja vie.
Lähetetty: 23 Touko 2015, 19:11
Kirjoittaja Heksa
näyttäis että joku polvivaivainen on ulkoilutanu busaansa
vai ajoiko sitä joku "lainakuski"
Lähetetty: 23 Touko 2015, 19:51
Kirjoittaja SMR
Kyllä vain, Pete nykäs Pikajunalla 352.6kmh /1604.55m ,eli selkeesti mailin sisään ajettu. Aikasemmassa vedossa oli yli 350kmh jo 100m ennen maaliviivaa. Huomattakoon vielä että tämä viimeinen paras veto oli ajettu kirjaimellisesti takki auki, vetskari jääny puolitankoon. Eli tämä siis Suomen alltime toiseks nopein vapariveto.
Toinen tiimin vapari oli myös liikkeellä, Katusorsa, jolla pukattu 327kmh mailille toisen puolen katteen pari pulttia korkattua aiheuttaen pientä lepatusta.
Lähetetty: 23 Touko 2015, 20:59
Kirjoittaja Bärräbete
Hieno on Fiilis vieläkin.reserviin jäi vielä.
Lähetetty: 23 Touko 2015, 21:47
Kirjoittaja Heksa
nyt sitte onkin se kovin pala jäljellä... 100ms (vaparina)
sekin menee jos tehoja jostain viä vähä lisää
ei se ainakaan kuskista jää kiinni
naru pysyy kireellä kelistä ja radasta riippumatta
Lähetetty: 24 Touko 2015, 21:56
Kirjoittaja Bärräbete
Huomenna lähtee "Idän pikajunan" land speed katteet maalarille.loppu viikosta katetta paikoilleen ja katteiden kiinnitystä,undertailin tekoa,teippausta....yms
Lähetetty: 24 Touko 2015, 22:27
Kirjoittaja snuggles
Ja viimenen poseeraus orggisväreissä,
https://www.youtube.com/watch?v=ed1oHBbDaW4
Kiitos vielä majoituksesta ja seurasta, Pete ja Sanna
Lähetetty: 26 Touko 2015, 21:06
Kirjoittaja Bärräbete
Tänään taas meni Projekti eteenpäin.paisunta säiliö löysi uuden paikan ja pakosarja ja alaputket sai kudosta päällensä.huomenna homma jatkuu.katteet pitäisi tulla maalarilta perjantaina.
Lähetetty: 27 Touko 2015, 22:00
Kirjoittaja Bärräbete
Idän pikajunan katteet saapui jo tänään. vielä on kaikenlaista pajottamista ennen Hallin ajoja.huomenna homma jatkuu..........................