Sivu 54/87
Lähetetty: 06 Touko 2015, 18:07
Kirjoittaja Bärräbete
Pyörä lastattu kärriin.aamulla viideltä startti kohti Espoota.
Lähetetty: 07 Touko 2015, 13:27
Kirjoittaja bussijuntti
noooh? ???
Lähetetty: 07 Touko 2015, 20:26
Kirjoittaja Bärräbete
Iso kiitos Tiimin "Insinööreille"!!!!!!!
Lähetetty: 07 Touko 2015, 21:23
Kirjoittaja SMR
Vaihdapas Pete tuo signeerauksen lukema. Vanha koneteho muuttui takistehoksi. Sami tuumi että kone sai ylitäyttöä, mikä oli tehon kannalta hyvä asia. Tyhjäkäyntiä rukattiin ja letkutusta uusiksi, alipaineet avuksi.
Pelit toimii pumppubensalla yllättävän pitkälle, loppu ajettiin vp:llä ihan varmuuden vuoksi.
Siinä on nyt tällä hetkellä kovin pelikunnossa oleva vapari.
Lähetetty: 07 Touko 2015, 21:35
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Vaihdapas Pete tuo signeerauksen lukema. Vanha koneteho muuttui takistehoksi. Sami tuumi että kone sai ylitäyttöä, mikä oli tehon kannalta hyvä asia. Tyhjäkäyntiä rukattiin ja letkutusta uusiksi, alipaineet avuksi.
Pelit toimii pumppubensalla yllättävän pitkälle, loppu ajettiin vp:llä ihan varmuuden vuoksi.
Siinä on nyt tällä hetkellä kovin pelikunnossa oleva vapari.
Täytyyhän ne vaihtaa. Kajaanissahan se nähdään onko niitä muita kovia vapareita Suomen mantereella.
Lähetetty: 10 Touko 2015, 18:36
Kirjoittaja bussijuntti
" Joku vuosi sitte laitatin Racetech gold valve tsydeemin ym öljyt ja muut."
mistäs hommasit nämä hilppeet jos hommais ylimääräisen takapampun ja noi,sitte kiikuttas sinne skuukin pajalle otalammille.
oli tarkotus kysästä viimeviikolla mut eihä sitä muistanu.
Lähetetty: 10 Touko 2015, 22:19
Kirjoittaja SMR
Aikasemmin Racetech Gold Valve oli Schnitzin listalla mut ei näkyny enää,
http://www.ebay.com/itm....0029756
Lähetetty: 14 Touko 2015, 11:36
Kirjoittaja bussijuntti
gold valve asennettuna 270e työkaverin iskari pajassa oisko kohtuu hinta?
sisältää asennuksen kaasut ölpät shimmauksen kuskin mukaan.
???
Lähetetty: 17 Touko 2015, 18:48
Kirjoittaja Bärräbete
Kajjaanista kotiuduttu.oli taas hieno reissu vaikka paluu matka tuntui puolta pitemmältä.kone säilyi ehjänä ja kuskikin kuntoutuu vauhdilla.Kiitos Tiimin jäsenille viikonlopusta.
Lähetetty: 20 Touko 2015, 19:38
Kirjoittaja snuggles
Erikoinen fiilis, yli 8 kuukautta ajamatta busalla ja nyt kun eka pitempi lenkki niin 230hv ei oikeen tunnu miltään
Lähetetty: 20 Touko 2015, 20:05
Kirjoittaja Heksa
Mikä yhdistää H-D-tä ja Hayabusaa ...
Molemmat ovat kalliita "puolivalmisteita"
joilla tehtaalta tulleena ei tee yhtään mitään
Lähetetty: 20 Touko 2015, 21:38
Kirjoittaja Dösä
Mitä mitämitää.....? Ei tehtaalta tulleena tee mitään? ¿????????? ???
Lähetetty: 20 Touko 2015, 21:53
Kirjoittaja Heksa
Dösä kirjoitti:Mitä mitämitää.....? Ei tehtaalta tulleena tee mitään? ¿????????? ???
ei. ensi pitää tehdä kone. Sitte jarrut. seuraavana jousitus ja muu alusta
no, jos gen3 olis sit muutakin kuin iö jatke ruiskulla ja vesikierrolla
Mutta: onhan se yks parhaita rakennuskohteita kun osia on maailmalla mitä ikinä tekeekin mieli... sama pätee myös hooveeheen
Lähetetty: 21 Touko 2015, 13:45
Kirjoittaja snuggles
Musta kun tuntuu että kaikki paras olis ihan vakio busa, ei mitään virityksiä, putkia tms, eikä jarruihin koskettu, mut toisaalta, mää oon kyl tulossa vanhaksi
Lähetetty: 21 Touko 2015, 17:24
Kirjoittaja Dösä
Kyllä olen totisesti sitä mieltä että vakiona nämä mopot noin yleensä toimivat parhaiten. Voidaan tietysti jotain osia hinkkaamalla saada jotain osa-aluetta muutettua, mutta lähes varmasti se on pois joko mukavuudesta taikka kestävyydestä, ja mikä ikävintä, myös jälleenmyynti voi tökkiä. Eiköhän ne mopotehtaan suunnitteluinsinöörit osaa nämä hommat hieman meitiä paremmin? Eikä sitä paitsi ole mikään temppu saada esim. tehoa mopoon lisää. Ongelma on se kestävyys.
Kaveri tilasi viimevuonna harlikkaansa jostain isomman myllyn ja remmiahtimen. Eipä ollut teho-ongelmia, mutta runkopa ei sitten oikeen enään kestänyt. Eikä se varmaan ajoltaankaan mikään nautinto ollut. No... Hetken päästä poiki sitten se kymppitonnin pannukin.
Eipä silti, oon kyllä ittekkin susnaani tuunaillu:)
Edited By Dösä on 1432218382