Sivu 53/67
Lähetetty: 10 Joulu 2011, 20:47
Kirjoittaja tenhulttio
Titaani kirjoitti:Kiitokset!
Vakio vanne ja misukan road2 perus kumi, ei mitään ihme jippoja, jokainen samilla tehty mittaus samalla kumilla.
Oliko paljon painetta renkaassa? Bomberifoorumilla oon kritisoinut vähän, millä paineella penkissä ajetaan. Mun tulkinta on, että mitä vähemmän tehoa hukkuu renkaaseen, sen enempi mitataan sitä mitä ylipäätään halutaan mitata. Eli pitäiskö tuo sitte kääntää niin, että se ilmanpaine mikä antaa parhaan takapyörätehon olis paras mittapaine?
Mutta hyvin työntää sun busa, niinku aina
Lähetetty: 10 Joulu 2011, 21:03
Kirjoittaja Titaani
1,5 painetta renkaassa
Juu hyvin lykkäs ja pikku jutuilla saisi lisää kun olisi aikaa hieroa. Nyt alkaa viime talvena tehdyt muutokset kantamaan hedelmää kun ollaan lähes alkuperäisessä reseptissä.
Lähetetty: 10 Joulu 2011, 21:42
Kirjoittaja marko67
hyvin työntää.oikein hyvin työntää.hienoja lukemia.
Lähetetty: 10 Joulu 2011, 21:49
Kirjoittaja Simppa70
Titaani kirjoitti:1397 eilen Samin penkissä 234,3hv koneesta, 212,6hv takaa.
Hienot on lukemat kieltämättä, mitäs löyty vääntöpuolelta...
Lähetetty: 10 Joulu 2011, 22:23
Kirjoittaja Titaani
Simppa70 kirjoitti:Titaani kirjoitti:1397 eilen Samin penkissä 234,3hv koneesta, 212,6hv takaa.
Hienot on lukemat kieltämättä, mitäs löyty vääntöpuolelta...
Eli 176,8NM näyttää olevan vääntöä. Konetta on tehty 9500-11300 alueelle ja nyt on käyrä koko ajan nouseva.
Käppyrää
Edited By Titaani on 1328452649
Lähetetty: 11 Joulu 2011, 10:36
Kirjoittaja 110-1323592106
Nyt vaan imu/pakosarjan optimointi niin että saadaan +2-4hv tehopiikki sinne 10800-11000 paikkeelle.
/Andre'
Lähetetty: 11 Joulu 2011, 11:02
Kirjoittaja Titaani
No niin saatinhan kansimestari myös paikalle
Lähetetty: 11 Joulu 2011, 11:05
Kirjoittaja Jukkis
Onnea Mika piikkipaikasta tämähän alkaa kiinnostaa... mistä näitä mestareita sikiää
Lähetetty: 11 Joulu 2011, 16:54
Kirjoittaja jakehaanpää
Se on sitten Mikallakin kenttäajojen omaennätys ens kesänä hakusessa
Lähetetty: 12 Joulu 2011, 09:32
Kirjoittaja ysi-ärrä
Hyvin on ähkyä Titaanilla busa työntäny. Onnittelut siitä. Nyt sitte innolla ens kesän nopeuskarkeloita odotteleen.
Lähetetty: 30 Tammi 2012, 17:38
Kirjoittaja 107-1089231881
Tänään Samilla mitattu uusi (13:1 puristeinen) tourinki motti Gen 1 (1441cc).
Teho 214,8 hp/10300 rpm vääntö 168,5 Nm/7224 rpm takikselta.
Koneteho 240 hp/10353 rpm, vääntö 180,2 Nm /8614 rpm.
Taitanee olla pohjat 1400cc kokoisille koneille.
Lähetetty: 30 Tammi 2012, 18:40
Kirjoittaja Titaani
Ksthb kirjoitti:Tänään Samilla mitattu uusi (13:1 puristeinen) tourinki motti Gen 1 (1441cc).
Teho 214,8 hp/10300 rpm vääntö 168,5 Nm/7224 rpm takikselta.
Koneteho 240 hp/10353 rpm, vääntö 180,2 Nm /8614 rpm.
Taitanee olla pohjat 1400cc kokoisille koneille.
Onnittelut kovasta tuloksesta!
Kuitenkin täytyy mainita, että Litratehopohjia tuossa ei kuitenkaan saavutettu!
Lähetetty: 30 Tammi 2012, 18:47
Kirjoittaja Heksa
Titaani kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Tänään Samilla mitattu uusi (13:1 puristeinen) tourinki motti Gen 1 (1441cc).
Teho 214,8 hp/10300 rpm vääntö 168,5 Nm/7224 rpm takikselta.
Koneteho 240 hp/10353 rpm, vääntö 180,2 Nm /8614 rpm.
Taitanee olla pohjat 1400cc kokoisille koneille.
Onnittelut kovasta tuloksesta!
Kuitenkin täytyy mainita, että Litratehopohjia tuossa ei kuitenkaan saavutettu!
Paljonko muutes on litrateho enkka busan koneella?
Lähetetty: 30 Tammi 2012, 18:58
Kirjoittaja Titaani
Katukelpoisella putkistolla piirun vaille 168hv/L Joulukuun mittauksessa, aiemmin PetriK testeissä 170hv/L taitaa olla saavutettu, mutta en muista oliko sidewinderillä!?
Lähetetty: 30 Tammi 2012, 19:58
Kirjoittaja snuggles
Ksthb kirjoitti:Tänään Samilla mitattu uusi (13:1 puristeinen) tourinki motti Gen 1 (1441cc).
Teho 214,8 hp/10300 rpm vääntö 168,5 Nm/7224 rpm takikselta.
Kovat on lukemat juu yksneloselle. Voi olla ettei tötterömodeilla tuosta ohi mennä.