Sivu 51/67
Lähetetty: 29 Touko 2011, 19:21
Kirjoittaja snuggles
Heksa kirjoitti:ja tehot vaan tippuu
olin tänään "pullapäivillä :p " kauhajoella. takis tehoa 146,53 ja vääntöä 119,74 "keli kylymä ja sateinen 10C " penkittäjänä letec-motors.com
Samilla oli 152,4 ja 130,2
mut eikös sitä paree mitä vähemmän tehoja
Olikos siellä muillakin alakanttiin tehot ? Ei noin vähän voi tulla takikselta jos penkitys tehty niinko pitää.
Lähetetty: 29 Touko 2011, 20:08
Kirjoittaja Heksa
snuggles kirjoitti:Heksa kirjoitti:ja tehot vaan tippuu olin tänään "pullapäivillä :p " kauhajoella. takis tehoa 146,53 ja vääntöä 119,74 "keli kylymä ja sateinen 10C " penkittäjänä letec-motors.com
Samilla oli 152,4 ja 130,2
mut eikös sitä paree mitä vähemmän tehoja
Olikos siellä muillakin alakanttiin tehot ? Ei noin vähän voi tulla takikselta jos penkitys tehty niinko pitää.
Mä luulen et korjas kierrokset väärään suuntaan , kun käskin korjata 400 ehkä laitto kiekkamittarille n.6600 sanoi et ei oo säädöös... moitti väännössä notkahdusta 7500kiekan kohalla...(lyhyet suppilot)
Kehuin et on säädetty noin kk sit samilla ... viä piisas tarinaa
(ei uskalla täällä julkasta)Sit, rupes kyseleen et onko mulla niitä papruja joukos
Hokas vissiin et ei menny niinku strömssöös
Sen penkissä vakio busa antaa 146-152hv
gigseri anto 146hv
ja vakio busa gen2 168hv
Lähetetty: 12 Heinä 2011, 21:40
Kirjoittaja juffe
Gen1 -99 ja 70tkm ajettu putkiviri + vanhankansan komentaja 2
Dynostar: 152hv/133nm takapyörältä
Viaber: 157,6/133nm takapyörältä
Viaber: 159.7/133,5nm takapyörältä pienillä korjauksilla.
Lähetetty: 13 Heinä 2011, 16:46
Kirjoittaja sam77
K9 Two brothers slipareilla: 187,8@9681rpm / 153,7Nm@ 7038rpm
Samin penkissä
Lähetetty: 22 Elo 2011, 20:39
Kirjoittaja 107-1281107497
-99 ajettu vasta 90tkm mikronin kokoputki,kommanderi ja putsari modi.
penkittäjä TTmotorsport
maxhp renkaalta164.67
max nm 147.42
Lähetetty: 31 Elo 2011, 09:50
Kirjoittaja 68-1311931507
TT-Motorsportin toimesta Yoshimuran TRS putkistolla K7 busasta irtos 164,6hv/142,18Nm. Laskennallinen kampiakseli teho noin 189hv. Uudella vvsuodattimella olis voinut vielä pari kaakkia irrota lisää.
Maksimi huippunopeus dynossa ajettu 315,66
Pyörässä on paukkua ihan mukavasti ja on hyvä ajaa. Taajamanopeus-tasakaasu nytkytykset on nyt poissa kokonaan, ja muutenkin kaasun käyttö/reagointi on nyt paljon pehmeämpää. Kaasun varovainen käyttö ennen säädätystä taajamassa ja kaupunkiajossa oli hieman pirullista kun kaasu ei tuntunut aluksi reagoivan ja sitten töksähtämällä taas lähdettiin.
Lisäksi nyt on äänet niinkuin prätkässä pitää olla ja turhaa painoa karisi ainakin 10kiloa veks.
Edited By Diablo on 1314773532
Lähetetty: 31 Elo 2011, 10:07
Kirjoittaja jarim
Diablo kirjoitti:TT-Motorsportin toimesta Yoshimuran TRS putkistolla K7 busasta irtos 164,6hv/142,18Nm. Laskennallinen kampiakseli teho noin 189hv. Uudella vvsuodattimella olis voinut vielä pari kaakkia irrota lisää.
Maksimi huippunopeus dynossa ajettu 315,66
Pyörässä on paukkua ihan mukavasti ja on hyvä ajaa. Taajamanopeus-tasakaasu nytkytykset on nyt poissa kokonaan, ja muutenkin kaasun käyttö/reagointi on nyt paljon pehmeämpää. Kaasun varovainen käyttö ennen säädätystä taajamassa ja kaupunkiajossa oli hieman pirullista kun kaasu ei tuntunut aluksi reagoivan ja sitten töksähtämällä taas lähdettiin.
Lisäksi nyt on äänet niinkuin prätkässä pitää olla ja turhaa painoa karisi ainakin 10kiloa veks.
Ilmeisesti ilmansuodatinkoteloa ei ole modattu? Siellä on viitisen heppaa vielä piilossa.
Lähetetty: 31 Elo 2011, 10:20
Kirjoittaja 68-1311931507
Ei ole modattu. Tuolla kyllä ehtii liikenteessä riittävän hyvin nytkin
Lähetetty: 31 Elo 2011, 11:32
Kirjoittaja toimeve
Diablo kirjoitti:---Tuolla kyllä ehtii liikenteessä riittävän hyvin nytkin
...älä koskaan kokeile turbobusaa, ees hetken mielijohteesta.
Siitä ei ehkä pääse yli
Lähetetty: 31 Elo 2011, 11:41
Kirjoittaja 68-1311931507
Heh, löytyis multa hyllystä mitsun 16T ahdin
Tiedän kyllä että että jos sitä rajaa ei johonkin pistä, niin kohta sitä ollaan turboineen päivineen kokeilemassa kadunmiehen-kiihdytys kekkereissä ja siitä se loputon rakentaminen lähtikin käyntiin
Lähetetty: 31 Elo 2011, 11:48
Kirjoittaja kajbusa
toimeve kirjoitti:Diablo kirjoitti:---Tuolla kyllä ehtii liikenteessä riittävän hyvin nytkin
...älä koskaan kokeile turbobusaa, ees hetken mielijohteesta.
Siitä ei ehkä pääse yli
Muistelen et sinua varoitettiin.... ja myös yllytettiin koeajolle
Lähetetty: 01 Syys 2011, 08:01
Kirjoittaja Rockster
Kerrankin kehtaa laittaa tehot tänne. Eli Samin penkissä Gen1 -03 pärjäsi ihan kohtuullisesti: 303 hv / 280 Nm takasella.
Lähetetty: 01 Syys 2011, 09:50
Kirjoittaja Ekoteko
Rockster kirjoitti:Kerrankin kehtaa laittaa tehot tänne. Eli Samin penkissä Gen1 -03 pärjäsi ihan kohtuullisesti: 303 hv / 280 Nm takasella.
Lähetetty: 01 Syys 2011, 10:37
Kirjoittaja laZZa
Kävin Samin penkissä minäkin: 192 / 153. Seossuhde on nyt kuin viivaimella vedetty ja pyörä siten ihan kuin eri peli. Akraa alusta loppuun, yhellä tuutilla, k&n filsu, K9.
Tais olla Rocksterin pyörä siinä lattialla, sitä tuijoteltiin ja päitä pyöriteltiin kun arvot kuultiin. Tai ainakin täsmää tuo teholuku.
Lähetetty: 07 Syys 2011, 11:41
Kirjoittaja Jyrkkä
Samin penkissä takapyörältä 167@9296rpm/145Nm@6940rpm. Gen2+ devilin sliparit.