Lähetetty: 25 Elo 2010, 11:45
Iso kiitos järjestäjille
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Jamonaattorin busassa on nyt 209hv takiksella ja silti ajettiin joensuussa 17/40 välityksellä. Juuri sopiva siihen keliin, ja mikä ettei muutenkin, kun kiekkarajaa on hieman nostettu. Ja laite kulki yli 200mph.ysi-ärrä kirjoitti:Jep, eilen illalla kotiuduttu karkeloista ja vitutus oli kaamea. Meinaan lähdin siinä toivossa että ois mukavan myötänen tuuli ja noilla 18/40 väleillä mentäis. Otin toki 17 piikkisenki mukaan että saa vaihdettua sen jos vastanen puhaltaa.
No kentälle päästyämme ja portit takana loksahdettua hokasin että se 17 piikkinen on pakussa aidan väärällä puolen,prkl.
No pelko jo persuuksissa eka vetoa vetään vastaseen niin tulos lopussa vitosvaihteella 288 ku ei kerenny edes kutosta laittaan ku EI OO VOIMAA että ois kannattanu pykältää viimestä vaihdetta,prkl.
No sit vielä ajattelin että josko tuulet tyyntys tai kääntys, vain eipä näin käyny. Joten 291 jäi parhakseni,pahus.
No sen ny ainakin tiedän että pitää olla ainakin 200 kaakkia takaselta että tuollasta 18 piikkistä kannattaa laittaa.
Joten laitetaanpa 18 piikkinen varaston seinälle odotteleen mitä talven aikana tapahtuu ja vaihdetaan vakiot paikoilleen.
Tuohonkin verrattuna ihmettelin kun keskiviikkona tosiaan penkin mukaan 20hp puuttui ja silti tuo laite kulki saman mitä esim. Jamonaattorin pyörä ja vielä pidemmillä välityksillä. Eli sikäli kyllä voisi sanoa että ei taida tehoa puuttua. Eilen ja tänään huomasin että kytkin sutii. Siinä taitaa olla syy siihen tehonpuutteeseen penkityksessä.snuggles kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:Jep, eilen illalla kotiuduttu karkeloista ja vitutus oli kaamea. Meinaan lähdin siinä toivossa että ois mukavan myötänen tuuli ja noilla 18/40 väleillä mentäis. Otin toki 17 piikkisenki mukaan että saa vaihdettua sen jos vastanen puhaltaa.
No kentälle päästyämme ja portit takana loksahdettua hokasin että se 17 piikkinen on pakussa aidan väärällä puolen,prkl.
No pelko jo persuuksissa eka vetoa vetään vastaseen niin tulos lopussa vitosvaihteella 288 ku ei kerenny edes kutosta laittaan ku EI OO VOIMAA että ois kannattanu pykältää viimestä vaihdetta,prkl.
No sit vielä ajattelin että josko tuulet tyyntys tai kääntys, vain eipä näin käyny. Joten 291 jäi parhakseni,pahus.
No sen ny ainakin tiedän että pitää olla ainakin 200 kaakkia takaselta että tuollasta 18 piikkistä kannattaa laittaa.
Joten laitetaanpa 18 piikkinen varaston seinälle odotteleen mitä talven aikana tapahtuu ja vaihdetaan vakiot paikoilleen.
Jamonaattorin busassa on nyt 209hv takiksella ja silti ajettiin joensuussa 17/40 välityksellä. Juuri sopiva siihen keliin, ja mikä ettei muutenkin, kun kiekkarajaa on hieman nostettu. Ja laite kulki yli 200mph.
Tänään viimeksi oon käyny keskusteluja busan viriviri hommeleista, ja näyttää siltä että kunhan syyskuu on ohitse, ja mopotti siirtyy talviunille, niin keväällä kun taas heräilee niin uudet sisuskalut on sisäänsä saanu :pjarim kirjoitti:snuggles kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:Jep, eilen illalla kotiuduttu karkeloista ja vitutus oli kaamea. Meinaan lähdin siinä toivossa että ois mukavan myötänen tuuli ja noilla 18/40 väleillä mentäis. Otin toki 17 piikkisenki mukaan että saa vaihdettua sen jos vastanen puhaltaa.
No kentälle päästyämme ja portit takana loksahdettua hokasin että se 17 piikkinen on pakussa aidan väärällä puolen,prkl.
No pelko jo persuuksissa eka vetoa vetään vastaseen niin tulos lopussa vitosvaihteella 288 ku ei kerenny edes kutosta laittaan ku EI OO VOIMAA että ois kannattanu pykältää viimestä vaihdetta,prkl.
No sit vielä ajattelin että josko tuulet tyyntys tai kääntys, vain eipä näin käyny. Joten 291 jäi parhakseni,pahus.
No sen ny ainakin tiedän että pitää olla ainakin 200 kaakkia takaselta että tuollasta 18 piikkistä kannattaa laittaa.
Joten laitetaanpa 18 piikkinen varaston seinälle odotteleen mitä talven aikana tapahtuu ja vaihdetaan vakiot paikoilleen.
Jamonaattorin busassa on nyt 209hv takiksella ja silti ajettiin joensuussa 17/40 välityksellä. Juuri sopiva siihen keliin, ja mikä ettei muutenkin, kun kiekkarajaa on hieman nostettu. Ja laite kulki yli 200mph.
Tuohonkin verrattuna ihmettelin kun keskiviikkona tosiaan penkin mukaan 20hp puuttui ja silti tuo laite kulki saman mitä esim. Jamonaattorin pyörä ja vielä pidemmillä välityksillä. Eli sikäli kyllä voisi sanoa että ei taida tehoa puuttua. Eilen ja tänään huomasin että kytkin sutii. Siinä taitaa olla syy siihen tehonpuutteeseen penkityksessä.
Samaa mieltä. Eityisesti toivoisin, että ei menisi päällekkäin minkään varttimailitapahtuman kanssa. Nyt meni päällekkäin Kiikalan Burn Out Partyn kanssa. Voi olla samana viikonloppuna jonkun muun riennon kanssa, kunhan ei samana päivänä.PetriK kirjoitti:Tämä oli hienosti järjestetty. Olisiko mahdollista alkaa suunnittelemaan jo 2011 tapahtumaa, lähinnä esim ajankohtaa ? Tämä elokuun loppupuoli alkaa säiden puolesta olemaan jo hankalampi kuin heinäkuun loppu sekä sateita että nopeutta ajatellen. Heinäkuussa loppupuolella ei olisi muitakaan tapahtumia kalenterissa joten se olisi oma suosikki - vaan mitä sanovat muut ?
Kyllä passaa tännekkin aikasempi ajankohta. Tosin syksyllä alkaa puhaltaan syysmyrskyt,jospa sattuisivat myötäsiksiPetriK kirjoitti:Tämä oli hienosti järjestetty. Olisiko mahdollista alkaa suunnittelemaan jo 2011 tapahtumaa, lähinnä esim ajankohtaa ? Tämä elokuun loppupuoli alkaa säiden puolesta olemaan jo hankalampi kuin heinäkuun loppu sekä sateita että nopeutta ajatellen. Heinäkuussa loppupuolella ei olisi muitakaan tapahtumia kalenterissa joten se olisi oma suosikki - vaan mitä sanovat muut ?
Wow.. hienoja kuvia taas kerran. Kiitokset kuvaajalle!RHead kirjoitti:KUVIA!!
RHead kirjoitti:KUVIA!!
Oliskos näistä mahdollista saada omaan käyttöön ihan täyskokoista kuvaa? Siis tietysti omasta pyörästä otetusta kuvasta.RHead kirjoitti:KUVIA!!