Sivu 6/7
Lähetetty: 09 Huhti 2014, 18:44
Kirjoittaja busa99
auttakee nyt tietäjät.vaimentimet irti ja odottaa neuvoja.en pääse vielä tonne gallerian puolelle kuvia kattoon.eli pitääkö reikä porata tuolta kiinnityslaipan päädystä sen olemassa olevan reijän viereen vai pora siitä reijästä sisään ja seuraavasta seinämästä läpi vai miten???
Lähetetty: 09 Huhti 2014, 19:09
Kirjoittaja suihkukone
kummalta päin haluaa, mutta niin että se reikä tulee sen putken pään kohdalle mikä menee perälle asti.
Se putki suuntautuu takaa eteenpäin mentäessä aikalailla vaimentimen ulkoseinämän viereen eli sen verta varovainen ettei kairaa vaimentimen seinämään reikää. jotaki min.38mm reikä kelpaa. takaapäin ei tosin mahu ku max.36mm pora sisälle....
Edited By suihkukone on 1397070360
Lähetetty: 10 Huhti 2014, 09:11
Kirjoittaja busa99
eli kiinnityslaipan puolelta katsottuna sen alkuperäisen reijän viereen tehdään toinen reikä ulkoreunaan??
Lähetetty: 10 Huhti 2014, 10:20
Kirjoittaja suihkukone
busa99 kirjoitti:eli kiinnityslaipan puolelta katsottuna sen alkuperäisen reijän viereen tehdään toinen reikä ulkoreunaan??
Jep, ja sen putken kohdalle mikä tulee perältä keulaa kohti. katot vaan perästäpäin mihin kohtaan laitaa se putki osottaa.
Lähetetty: 10 Huhti 2014, 18:02
Kirjoittaja busa99
kiitokset neuvoista 
Lähetetty: 10 Huhti 2014, 19:44
Kirjoittaja suihkukone
Varmaan helpoin ja kohtuullinen modi tuo 1:n ison reiän poraus tuohon poismenoputken kohdalle, muttei kuitenkaan ehkä ihan "viimesen päälle".
Itellä teon alla nyt keväällä hieman pidemmälle viety "mod 2", joka tulee vakiovaimentimien sisälle samalla, kun saa tehtyä tuon pakosarjan/putkiston.
Kuvien kera tietenki vois laittaa tänne niin parempi se kuin helevetisti turhaa selitystä.
Lähetetty: 06 Kesä 2014, 00:10
Kirjoittaja suihkukone
Lähetetty: 06 Kesä 2014, 07:09
Kirjoittaja jarim
Nättiä! Meinaatko käyttää penkissä todentamassa toiminnalisuutta? 
Lähetetty: 06 Kesä 2014, 15:16
Kirjoittaja suihkukone
Pitäskait tuo nyt käyttää penkissä kunhan saa täyskaasuseokset säädettyä, kun ei viime syksynä tullu käytettyä ilman mitään modeja ym.
Putken kaikki teoreettiset mitat vaan otettu silmälläpitäen tulevaa stagea, johon tulee nokat ym ym. mutta saahan penkissä jotain viitteitä onko ihan paska vai ei nuiden lähes vakio modien kanssa.
Näkis tosiaan tällä kertaa lähtötason seuraavaan stageen, johon on jo osa osista hommattu eli kone auki ja siihen nokat, kannen hinkkaus/kunnostus, laakerit, (ehkä lohko, männät, kanget) ym.
Koneesta ei tiedä onko koskaan aukastu ni senki takia ois jo aika ku 90tkm mittarissa.
Edited By suihkukone on 1402062433
Lähetetty: 15 Heinä 2014, 21:05
Kirjoittaja suihkukone
Modatut äänenvaimentimet ei ainakaan tehoja ahdistanu, identtiset käyrät vaimentimilla ja ilman...mutta eipä sitä tehoa nyt paljon irronnutkaan.
Tänään TT Motorsport 156,4hv/134,13Nm.
Nyt ainaki penkissä huomas, että melekonen öljypoltin tuo kun savus ihan makiasti...noh, siinä oli nyt se alotusmittaus seuraavaan stageen.
Taijan kuitenki käyä ajamassa pudiksen maililla niin näkee lähtötilanteen seuraavaan tavoitteeseen...vaikka eihän tuo kule nuilla tehoilla mihinkään...häviää omalle 90-luvun alkupuolen jamahallekki pystyyn.
Edited By suihkukone on 1405493730
Lähetetty: 16 Heinä 2014, 12:18
Kirjoittaja jarim
Kuului ääni meille asti.
Laitapa käppyrä näkösälle?
Lähetetty: 16 Heinä 2014, 13:05
Kirjoittaja suihkukone
Vedot tehty 5. vaihteella, välitykset 19/39
Tuossa on teho ja vääntökäyrät

Ja tuossa tehokäyrä nopeuteen suhteutettuna.
Edited By suihkukone on 1405507305
Lähetetty: 16 Heinä 2014, 15:42
Kirjoittaja jarim
Aika raskaat välitykset sulla?
Lähetetty: 16 Heinä 2014, 16:16
Kirjoittaja suihkukone
Vaan eikai ne pitäs tehoon vaikuttaa tuossa...sehän pitäs sitte eri vaihteilla muuttua takapyörästä saatava tehokin paljon, mutta ei taija muuttua.
Tähätty nuilla väleillä 9300rpm/310km/h 6-vaihteella, vaan nuilla tehoilla ei nyt mene sinnepäinkään.
Edited By suihkukone on 1405517323
Lähetetty: 16 Heinä 2014, 17:09
Kirjoittaja jarim
287 ajoin itse about noilla tehoilla Joensuussa 2004. Vakiokorkuisena ja spoilerimallisella pleksillä.