Sivu 6/7
Lähetetty: 16 Touko 2009, 21:02
Kirjoittaja pete695
mistäs te noita kaasukalikoita tilasitte,tahtoo kans kokeilla
Lähetetty: 16 Touko 2009, 21:19
Kirjoittaja jarim
pete695 kirjoitti:mistäs te noita kaasukalikoita tilasitte,tahtoo kans kokeilla
Yamaha diileriltä, omassa tapauksessa Motormanilta.
Lähetetty: 16 Touko 2009, 21:29
Kirjoittaja snuggles
Tahi vaikka dragracelta kun semmonen schnitzin listoilla ni eiköhän järjesty. Niillä on 20% nopeempi kahva ja pari kumeja.
Lähetetty: 17 Touko 2009, 14:38
Kirjoittaja snuggles
Part number: SCG005Q, grip set quick turn 2/11, hayabusa 99-09, gsxr1000 01-08
Vaijerirullan halkaisija kasvaa 34mm-37mm. Huomion arvoista että myös kahvan kumiosan halkaisija kasvaa melkein 3mm. Ite kyl tykkään kun hieman tukevampi kaffa. Se kyl ulosmittaa osan välityksen tihenemisestä.
Lähetetty: 17 Touko 2009, 16:58
Kirjoittaja 83-1175441819
Hyi Perkele,jotain vitun jammun osia?
Jotain rajaa touhuun.
Lähetetty: 17 Touko 2009, 17:54
Kirjoittaja Heksa
noo ei tää niin paha viä oo aattele jos pitäis ottaa osat Kiwikasasta Sitte kannatais nousta barrikaadiille
Lähetetty: 22 Touko 2009, 20:00
Kirjoittaja Heksa
Kaasukahva asennettuna. se grippi on kyllä kaukana samasta kuviosta ku bussissa Mut laitoon vanhan siihen yammun kahvaan. Testilenkki tehtynä ja on hyjva ei liian nopee...mun käteen liike pituus Jokiniemi kehtas ottaa osasta 23
Lähetetty: 22 Touko 2009, 22:01
Kirjoittaja jarim
Minäki R1 2004 kahvaa tänään eka kerran testasin. Hyvältä tuntuu ainakin näissä täyskaasuajoissa kun ei tartte rullata montaa kierrosta...
Lähetetty: 09 Elo 2009, 07:33
Kirjoittaja majuriTK
yamaha r1 2004 Kahvat asennettu,hyvältä tuntuu liike pieneni aikalailla sopivasti. näitä muuten löytyisi MC lifestylestä hyllytavarana yhden mopon tarpeisiin siis molemman puolen kahvat,ja hinta tais olla 25noin
Edited By majuriTK on 1249792431
Lähetetty: 28 Elo 2010, 16:00
Kirjoittaja Tr3
tuossa nuo kahvat
itse laitoin kingiin tuon keskimmäisen, http://kuvablogi.com/nayta/2224919/
http://kuvablogi.com/nayta/2224919/
isoimmalla rullalla joutuu dremeliä näyttämään
http://kuvablogi.com/nayta/2225021/
ja valmiina
http://kuvablogi.com/nayta/2224918/
Yamaha R 1 vuosi o7-o8 kaasurulla oli paras B-kingiin
Bking ja gigseri 1000 on sama kaasukahva
Mahtaako olla sama busassa,
Pyörästä tuli ajoltaan herkempi , hyvin tarkkana sai olla avauksissa radalla, tykkäsin siitä "rayhäkkyydestä"
mutta joskus kaipasi originaalia pehmeyttä. Sateella tosin vain
Edited By Tr3 on 1283001931
Lähetetty: 30 Elo 2010, 12:41
Kirjoittaja MGa
Itse en antanut busan kahvan kotelolle dremeliä vaan vedin siitä kaasuvaijerin metallikauluksesta pätkän pois putkileikkureilla.
Lähetetty: 28 Tammi 2011, 17:12
Kirjoittaja Mrk
Nii että ei tarvitte wheeliepaarseja tuolla pikakaasulla?
Lähetetty: 28 Tammi 2011, 21:41
Kirjoittaja 72-1275482394
Voi helewetti! Voisko joku mode korjata tuon otsikon yhdyssanaksi, niin ei luulla somerolaisiksi kaikkia? :1087
Lähetetty: 28 Tammi 2011, 22:01
Kirjoittaja Mrk
^"too little too late"
Lähetetty: 29 Tammi 2011, 00:02
Kirjoittaja jarim
Harrry kirjoitti:Voi helewetti! Voisko joku mode korjata tuon otsikon yhdyssanaksi, niin ei luulla somerolaisiksi kaikkia? :1087
Done...