Sivu 6/7

Lähetetty: 16 Touko 2009, 21:02
Kirjoittaja pete695
mistäs te noita kaasukalikoita tilasitte,tahtoo kans kokeilla :turbobusa:

Lähetetty: 16 Touko 2009, 21:19
Kirjoittaja jarim
pete695 kirjoitti:mistäs te noita kaasukalikoita tilasitte,tahtoo kans kokeilla :turbobusa:
Yamaha diileriltä, omassa tapauksessa Motormanilta. :)

Lähetetty: 16 Touko 2009, 21:29
Kirjoittaja snuggles
Tahi vaikka dragracelta kun semmonen schnitzin listoilla ni eiköhän järjesty. Niillä on 20% nopeempi kahva ja pari kumeja.

Lähetetty: 17 Touko 2009, 14:38
Kirjoittaja snuggles
Part number: SCG005Q, grip set quick turn 2/11, hayabusa 99-09, gsxr1000 01-08
Vaijerirullan halkaisija kasvaa 34mm-37mm. Huomion arvoista että myös kahvan kumiosan halkaisija kasvaa melkein 3mm. Ite kyl tykkään kun hieman tukevampi kaffa. Se kyl ulosmittaa osan välityksen tihenemisestä.

Lähetetty: 17 Touko 2009, 16:58
Kirjoittaja 83-1175441819
Hyi Perkele,jotain vitun jammun osia?
Jotain rajaa touhuun.

Lähetetty: 17 Touko 2009, 17:54
Kirjoittaja Heksa
noo ei tää niin paha viä oo aattele jos pitäis ottaa osat Kiwikasasta :shocked: Sitte kannatais nousta barrikaadiille :mosh:

Lähetetty: 22 Touko 2009, 20:00
Kirjoittaja Heksa
Kaasukahva asennettuna. se grippi on kyllä kaukana samasta kuviosta ku bussissa :thumbdown: Mut laitoon vanhan siihen yammun kahvaan. Testilenkki tehtynä ja on hyjva :thumbup: ei liian nopee...mun käteen liike pituus :mosh: Jokiniemi kehtas ottaa osasta 23€

Lähetetty: 22 Touko 2009, 22:01
Kirjoittaja jarim
Minäki R1 2004 kahvaa tänään eka kerran testasin. Hyvältä tuntuu ainakin näissä täyskaasuajoissa kun ei tartte rullata montaa kierrosta... :)

Lähetetty: 09 Elo 2009, 07:33
Kirjoittaja majuriTK
yamaha r1 2004 Kahvat asennettu,hyvältä tuntuu :thumbup: liike pieneni aikalailla sopivasti. näitä muuten löytyisi MC lifestylestä hyllytavarana yhden mopon tarpeisiin :;): siis molemman puolen kahvat,ja hinta tais olla 25€noin



Edited By majuriTK on 1249792431

Lähetetty: 28 Elo 2010, 16:00
Kirjoittaja Tr3
tuossa nuo kahvat

itse laitoin kingiin tuon keskimmäisen, http://kuvablogi.com/nayta/2224919/
http://kuvablogi.com/nayta/2224919/
isoimmalla rullalla joutuu dremeliä näyttämään
http://kuvablogi.com/nayta/2225021/
ja valmiina
http://kuvablogi.com/nayta/2224918/

Yamaha R 1 vuosi o7-o8 kaasurulla oli paras B-kingiin
Bking ja gigseri 1000 on sama kaasukahva

Mahtaako olla sama busassa,

Pyörästä tuli ajoltaan herkempi , hyvin tarkkana sai olla avauksissa radalla, tykkäsin siitä "rayhäkkyydestä"

mutta joskus kaipasi originaalia pehmeyttä. Sateella tosin vain




Edited By Tr3 on 1283001931

Lähetetty: 30 Elo 2010, 12:41
Kirjoittaja MGa
Itse en antanut busan kahvan kotelolle dremeliä vaan vedin siitä kaasuvaijerin metallikauluksesta pätkän pois putkileikkureilla.

Lähetetty: 28 Tammi 2011, 17:12
Kirjoittaja Mrk
Nii että ei tarvitte wheeliepaarseja tuolla pikakaasulla?

Lähetetty: 28 Tammi 2011, 21:41
Kirjoittaja 72-1275482394
Voi helewetti! Voisko joku mode korjata tuon otsikon yhdyssanaksi, niin ei luulla somerolaisiksi kaikkia? :1087

Lähetetty: 28 Tammi 2011, 22:01
Kirjoittaja Mrk
^"too little too late" :baaa:

Lähetetty: 29 Tammi 2011, 00:02
Kirjoittaja jarim
Harrry kirjoitti:Voi helewetti! Voisko joku mode korjata tuon otsikon yhdyssanaksi, niin ei luulla somerolaisiksi kaikkia? :1087
Done... :;):