Sivu 6/9
Lähetetty: 06 Helmi 2007, 01:30
Kirjoittaja Fastard
Jamppa antaa tällä hetkellä ratkaisevaa tietoa moottorin toiminnasta..Hitto, suuri kiitos hänelle!!
Lähetetty: 06 Helmi 2007, 08:33
Kirjoittaja 107-1089231881
Joo, nää penkit on ikuinen arvuuttelujen kohde.
Numeroilla ei oo loppujen lopuksi suurtakaan merkitystä.
Paljon tarkeämpää on saada vertailukelpoisia tuloksia.
Useissa penkeissä olen ympäri suomen käynyt ja pääsääntöisesti ja huomattavia eroja noissa penkeissa on.
Pahimmillaan +-10hp ja mielestäni suurin syy tulosten heittelyyn löytyypi puutteellisesta penkkivarustuksesta.
Nimittäin en oo huomannu yhdessäkään MP-penkissä olevan toimintoa joka mittaa luistoa takarenkaan ja rummun välillä suhteutettuna kierroslukuun.
Toki on muutama muukin pikkujuttu joka vaikuttaa myös tuloksiin, mutta palataas oikeeseen aiheeseen.
Kiitokset Artsille Pc:n toiminnan epäilemisestä edellisenä iltana.
Hmm.. monta testii on vielä tekemättä, mm. nokatkin voi vaihtua vielä.
No hommat jatkunee ja kun saadaan jotain valmista aikaiseksi niin pistetään käppyrää näytille.
Lähetetty: 08 Helmi 2007, 09:25
Kirjoittaja 103-1116517908
Paljonko noille jää hintaa? Saako sun kautta? Millä rattailla?
Edit: linkki kuntoon
Edited By gold on 1170919624
Lähetetty: 08 Helmi 2007, 10:00
Kirjoittaja 107-1089231881
gold kirjoitti:Paljonko noille jää hintaa? Saako sun kautta? Millä rattailla?
Edit: linkki kuntoon
Tuolta tilasin.
http://www.dragrace.fi/catalog/
Hmm... ei sovellu katukäyttöön, o-renkaaton ketju on.
Lähetetty: 08 Helmi 2007, 10:50
Kirjoittaja 103-1116517908
Ok.
No mikäs se vahvin/paras katuketju oli, EK zzz, vai mikä? Ja mitkä ne rattaat mitä käyttävät?
Pikku topic-raiskaus..
Lähetetty: 08 Helmi 2007, 16:53
Kirjoittaja 107-1089231881
gold kirjoitti:Ok.
No mikäs se vahvin/paras katuketju oli, EK zzz, vai mikä? Ja mitkä ne rattaat mitä käyttävät?
Pikku topic-raiskaus..
Ek ZZZ ketjy on ihan jees. JT:n ratasta välttäisin.
Mutta se vetolaite on busan vanteen ongelma, ja sille kannattaa tehdä jotain
Lähetetty: 08 Helmi 2007, 16:58
Kirjoittaja 103-1116517908
ksthb kirjoitti:gold kirjoitti:Ok.
No mikäs se vahvin/paras katuketju oli, EK zzz, vai mikä? Ja mitkä ne rattaat mitä käyttävät?
Pikku topic-raiskaus..
Ek ZZZ ketjy on ihan jees. JT:n ratasta välttäisin.
Mutta se vetolaite on busan vanteen ongelma, ja sille kannattaa tehdä jotain
Vetolaite ongelma on tiedossa ja korjattu, ainakin jossain määrin. Lähinnä nyt haetaan vaan parasta ketjua ja ratasta, hinta/laatu-suhteeltaan..
Mites muuten noi alurattaat mitä siellä täällä näkee, kestääkö? Vai tippuuko hampaat niinku mannelta hankeen?
Edited By gold on 1170947181
Lähetetty: 23 Helmi 2007, 22:02
Kirjoittaja hajahuja
no millä mallilla on koneen tehot??joko sai säätöihin ..
Lähetetty: 25 Helmi 2007, 01:40
Kirjoittaja 107-1089231881
No ny
Luistavalla renkaalla 192hp/150nm. Kierrosraja siirtämättä, kankee ketju, raskas vanne, sytkä säätämättä ja seli seli
200hp raja häämöttää jo tukevasti 
Lähetetty: 25 Helmi 2007, 19:28
Kirjoittaja 98-1170959185
Hyvä hyvä. kaippa tuo 200hp:n raja menee rikki ennenkuin lumet sulaa!!! 
Lähetetty: 25 Helmi 2007, 20:52
Kirjoittaja 107-1089231881
Ja paino senkun hävii
Uusi tankki varustus pudottaa painoa 8 kg
Tommonen oli aihio
http://galleria.busanistit.org/album34/tehoa_ja_kevytt_hilpett_018
Ja maalattuna
http://galleria.busanistit.org/album34....?full=1
maalaus onnistui yli odotusten, kiitokset tästä Tepabusalle.
Kuva pika sovituksesta
http://galleria.busanistit.org/album34/tehoa_ja_kevytt_hilpett_021
Lähetetty: 25 Helmi 2007, 22:12
Kirjoittaja Fastard
Lähetetty: 26 Helmi 2007, 11:52
Kirjoittaja kajbusa
Mistäs hommasit ton tankin??
Lähetetty: 26 Helmi 2007, 13:57
Kirjoittaja 107-1089231881
kajbusa kirjoitti:
Mistäs hommasit ton tankin??
Hmm.. toi on vain pelkkä kuori, vaatii erillisen tankin.
Mutta tuolta
http://www.dragrace.fi/catalog....2a4535d
Lähetetty: 26 Helmi 2007, 14:11
Kirjoittaja 103-1116517908
Vieläkö pyörästä tarkotus keventää? Mikä mahtaa olla "märkä"-paino tällä hetkellä? Siis nesteet sisässä..