Lähetetty: 08 Elo 2007, 16:00
Jarin listan mukaan minulle aikoinaan löytyi kaikki paitsi yksi stefa Tasannolta. Eli toinen takastefa löytyy kyllä sieltä...
- Jsalok -
- Jsalok -
Joo, kyllä tuo markan maksanu työntömitta antaa lukemat 58mm (ulkohalkaisija) ja 7mm paksuus. Siitä en tiiä monen kymmen prosentin heitot noissa halvoissa työkaluissa onjarim kirjoitti:TuBlaW kirjoitti:Macoshark kirjoitti:Sun piti siis vain yksi stefa tilata Hirvoselta? Eli toisen takastefan otit Tasannolta? Mä en sitä ottanut kun mun mielestä oli sen myyjän kanssa puhetta että se on vähän paksumpi mitä tuossa jarimin listassa. Kävin tänään hakemassa Hirvoselta takastefat ja hintaa tuli 18e kun otin mukaan pari niiitä painonappeja millä jotkut katteet on kiinni.
Juu, se löyski sieltä hyllystä sopivan stefan. Sanoin ettei sen sulle tarjoama stefa passaa mullekkaan, mutta se sano että tuo on eri. Ei ollu kuulemma hoksannu tuota ko oli sulle ettiny. Jos se ei passaa mopoon, niin käyn viemässä takas.
-W
Katoppa mitat siitä stefasta?
Ja "reikä" 38mm? Mikäpä siinä, selvää säästöä jos se Tasannolta löytyy.TuBlaW kirjoitti:Joo, kyllä tuo markan maksanu työntömitta antaa lukemat 58mm (ulkohalkaisija) ja 7mm paksuus. Siitä en tiiä monen kymmen prosentin heitot noissa halvoissa työkaluissa on![]()
-W
Reikä on juuri passelin kokonen... :pjarim kirjoitti:TuBlaW kirjoitti:Joo, kyllä tuo markan maksanu työntömitta antaa lukemat 58mm (ulkohalkaisija) ja 7mm paksuus. Siitä en tiiä monen kymmen prosentin heitot noissa halvoissa työkaluissa on![]()
-W
Ja "reikä" 38mm? Mikäpä siinä, selvää säästöä jos se Tasannolta löytyy.
Sen sisällä olevan holkin pitäisi liikkua sen verran että pääset vasta puolelta lyömään pitkän meisselin ja vasaran kera laakerin pois. Ei siinä sen kummempaa.roibusa77 kirjoitti:Apuva kaivataan!Tällä palstalla on useampaankin otteeseen hehkutettu etupyörän laakereiden vaihdon helppoutta ja vieläpä kotityökaluin. Mie ole sitten tavallista mämmärimpi kun en vaan p...le saa niitä laakereita sieltä pyörästä pois. Stefat kyllä lähti naps ja kops, mutta kertokaa miten mie saan ne laakerit pois ilman ulosvetäjää. Samalla otan vastaan vinkkejä myös asennuksesta jos sielläkin jotain ylläreitä on luvassa. Kiitos ja kumarrus etukäteen
hmm..tarkoitatko sitä pitkää holkkia jonka polemmissa päissä laakeripesät ovat? Meisselin jättämät ikävät lyömäjäljetkö eivät haittaa? ??? Tätä nimittäin jo "hellävaraisesti" kokeilin, mutta jäin sitten empimään.jarim kirjoitti:Sen sisällä olevan holkin pitäisi liikkua sen verran että pääset vasta puolelta lyömään pitkän meisselin ja vasaran kera laakerin pois. Ei siinä sen kummempaa.
Juu nythän mie vasta hokasin. Eli siis holkki liikkuu "syrjään" meisselin tieltä kun lyödään laakeria. Ensin ajattelin että Jari tuossa kehotti käyttämään holkkia lyömiseen :1087 Stupid me :1087 :1087Macoshark kirjoitti:Eikö ne ikävät työjäljet tule vain siihen irtiotettavaan laakeriin? Eihän ne siinä haittaa kun se menee roskiin kuitenkin.
Juuri näin. Takarenkaassa olen sitä holkkia toisinaan joutunut vähän lyömään että saa laakerin liikkeelle ja holkille tilaa. Pikku jäljethän siihen jää muttei ole hidastanut menoa.roibusa77 kirjoitti:Macoshark kirjoitti:Eikö ne ikävät työjäljet tule vain siihen irtiotettavaan laakeriin? Eihän ne siinä haittaa kun se menee roskiin kuitenkin.
Juu nythän mie vasta hokasin. Eli siis holkki liikkuu "syrjään" meisselin tieltä kun lyödään laakeria. Ensin ajattelin että Jari tuossa kehotti käyttämään holkkia lyömiseen :1087 Stupid me :1087 :1087
Kiitti vinkeistäjarim kirjoitti:Juuri näin. Takarenkaassa olen sitä holkkia toisinaan joutunut vähän lyömään että saa laakerin liikkeelle ja holkille tilaa. Pikku jäljethän siihen jää muttei ole hidastanut menoa.