Sivu 6/22
Lähetetty: 26 Kesä 2005, 11:47
Kirjoittaja 112-1115653992
laitoin 200/50 diaplon alle ja ei ainakaan liika leveä oo.orkkis bridgestone 190 näytti hiukan jopa leveemmältä.aika paljo eroja renkaitten muodossa(kylkien)eri merkkien kesken.metz 4 yleensä pirun kapea....
Lähetetty: 26 Kesä 2005, 14:03
Kirjoittaja 74-1116680467
Oisko jollain rataketulla antaa vinkkiä mikä rengas toimii parhaiten radalla. Nyt ollu alkuperäiset alla, ihan jees vielä omaan vauhtiin. Jossain testeissä kehuttu Pirellin Corsaa ja Superkorsaa toimiiko??
Lähetetty: 26 Kesä 2005, 14:14
Kirjoittaja RHead
Corsa toimii ainakin.. Supercorsa pitäs olla tietty vielä parempi radalla jos pelkästää siellä ajelet.
Lähetetty: 26 Kesä 2005, 20:07
Kirjoittaja 66-1108300720
Mul oli toi z4 alla ja kesti n. 4000km.Musta se teki Busan kankeemmaksi mutkissa,enkä väittäis sen pitoakaan erinomaiseksi
Lähetetty: 26 Kesä 2005, 21:47
Kirjoittaja jarim
Normaali Pirelli Diablo P:kin toimii radalla ihan hyvin. Ennen loppuu pyörässä kallistusvara mitä renkaassa pito. Nimimerkillä kokemusta on.
Lähetetty: 27 Kesä 2005, 09:29
Kirjoittaja 70-1085386739
Orig. BT56J on itseasiassa "200" leveä, vaikkakin (jostain syystä) renkaassa lukee 190/50. Speksien mukaan BT56J on 198mm leveä, eli aivan saman levyinen kuin esim. BT010 200/50. => 200 leveät renkaat menee siis heittämällä sisään.
Motorradin testissä olleiden sport touring -renkaiden kestävin takarengas oli Avon Azaro AV 46 ST, ja kestävin eturengas oli BT020/Pirelli Dragon GTS.
Lähetetty: 27 Kesä 2005, 09:37
Kirjoittaja 70-1085386739
The Ultimate Tyre Test
=> Michelin Pilot Power - paras katurengas radalla (kokonaistuloksissa kolmas!)
=> Metzeler Racetec - paras ratarengas radalla
Lähetetty: 05 Heinä 2005, 10:20
Kirjoittaja 83-1085581541
Nyt on diabloista kokemusta! Eihän näillä tohdi lähteä edes kesäloma reissulle, kun pitäis takarengasta olla vaihtamassa parintuhannen kilsan välein! :rasberry:
Lähetetty: 05 Heinä 2005, 11:03
Kirjoittaja 107-1089231881
Diablo on munkin mielestä ihan perseest
Pieni lomareissu jäi kesken takasen sulaessa alle. Pikkasen karhee assu ja lämmin keli niin ei ehdi kissaa sanoo kun takanen on sulannu alle
Hiasen kyydissä tuli busa kotiin Kotkasta.
Useita renkaita olen testaillut (Brikkari 020, 56. Dunlopin joku tyyppi. Avon 60 Viper) Ja parhaiten busaan soveltuu avonin 45/46 Sport touring. Erinomainen kulutus kestävyys, ei millään osa alueella huono. Kertakaikkiaa erinomainen rengas Busaan. Ja sellaista olen just lähdössä ostaan.
Nykyinen etu rengas ajettu nyt 13500km ja epäilen että kestää viel seuraavankin takasen. Hmm.. minunkin ajolla avon kestää takana 7000-9500 km. Siistimmällä käytöllä menee yli 10000km helposti
Lähetetty: 05 Heinä 2005, 11:31
Kirjoittaja 118-1106829594
Kuulostaa aika hyvältä - varsinkin jos ne sun käytössäkin menee melkein kympin :p Mistä oot noita gummeja muuten hommaillut ja mitä ompi kustantanut ???
Lähetetty: 05 Heinä 2005, 12:09
Kirjoittaja 108-1085465489
Mulla toimi Busassa Michelinin pilot sport HPX vezioni todella hyvin, radalla ja katuajossa.... onhan kyseinen rengas Busaan ja 12kavaan suunniteltu, ja kannattaa muistaa että, superpyörään ei saa asentaa nopeusluokitukseltaan riittämätöntä rengasta
Lähetetty: 05 Heinä 2005, 12:47
Kirjoittaja Sepe
ksthb kirjoitti:Ja parhaiten busaan soveltuu avonin 45/46 Sport touring. Erinomainen kulutus kestävyys, ei millään osa alueella huono. Kertakaikkiaa erinomainen rengas Busaan. Ja sellaista olen just lähdössä ostaan.
Niinkö? Avon 45/46
Max speed 280km/h max load 237kg
tai vaihtoehtoisesti
Max speed 240km/h max load 365kg
Todellinen tourinki rengas kun sisältää nopeusrajoituksen.
Ei ole tainnut rengaskauppias olla ihan ajantasalla.... tai sitten noi on vaan niitä valmistaja ilmoittamia lukuja.
Lähetetty: 05 Heinä 2005, 13:19
Kirjoittaja 70-1085386739
Sepe kirjoitti:Max speed 280km/h max load 237kg
tai vaihtoehtoisesti
Max speed 240km/h max load 365kg
Eiköhän nuokin luokitukset riitä enemmän kuin hyvin Suomen "keliolosuhteisiin". Vai missä päin suomenniemeä voi päästellä minuutti / tunti tolkulla yli "kahta markkaa" yhtäjaksoisesti? ???
Lähetetty: 05 Heinä 2005, 13:38
Kirjoittaja martti
Käsitykseni mukaan nopeusluokitukset eivät tarkoita renkaan max. nopeutta vaan renkaan sietämää jatkuvaa nopeutta
Lähetetty: 05 Heinä 2005, 13:49
Kirjoittaja 70-1085386739
martti kirjoitti:Käsitykseni mukaan nopeusluokitukset eivät tarkoita renkaan max. nopeutta vaan renkaan sietämää jatkuvaa nopeutta
Juurikin näin.