Lähetetty: 26 Touko 2011, 19:28
Kai ny ainakin 165hv vähintään
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
hajahuja kirjoitti:tenhulttio kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Gen 1 K4 vakiokone virikantta ja kitti tilkettä lukuun ottamatta, vakio nokat, Vanes & Hines sliparit/vakio pakosarja, Pc Usb, BMC race filsu, alipaine toiminen luukku pois putsari kotelosta ja kohtuullisesti pukkaa..
Takis 170.53 Hp/10000 rpm ja vääntö 138.21 Nm/7300 rpm. (kierrosluku mitattu ecun piuhalta)
Vertailuna gen 2 vakio 172hp takis...
Mittauspaikka Dyno-might Espoo
mutta paljonko Samin penkissä?
nappanippa 150 samin tiukassa penkissä
Ja Kalajoella Penan penkissä alle 150hp ja OAMK:n labran penkissä +-140hp. Ja tää on faktaa eikä provoa.hajahuja kirjoitti:nappanippa 150 samin tiukassa penkissätenhulttio kirjoitti:mutta paljonko Samin penkissä?Ksthb kirjoitti:Gen 1 K4 vakiokone virikantta ja kitti tilkettä lukuun ottamatta, vakio nokat, Vanes & Hines sliparit/vakio pakosarja, Pc Usb, BMC race filsu, alipaine toiminen luukku pois putsari kotelosta ja kohtuullisesti pukkaa..
Takis 170.53 Hp/10000 rpm ja vääntö 138.21 Nm/7300 rpm. (kierrosluku mitattu ecun piuhalta)
Vertailuna gen 2 vakio 172hp takis...
Mittauspaikka Dyno-might Espoo
no meikäläisellä viime keväänä Penan penkissä 160.2/134, "virinä" josin pöntöt k&n putsarijouniri kirjoitti:Ja Kalajoella Penan penkissä alle 150hp ja OAMK:n labran penkissä +-140hp. Ja tää on faktaa eikä provoa.hajahuja kirjoitti:nappanippa 150 samin tiukassa penkissätenhulttio kirjoitti: mutta paljonko Samin penkissä?
Eli just niin kuin pitääkin noilla vireillä se n. 10hp plussaa vakioon. Tarinan opetus älä meekkään pilaamaan vakio kanttasi.janne kirjoitti:no meikäläisellä viime keväänä Penan penkissä 160.2/134, "virinä" josin pöntöt k&n putsarijouniri kirjoitti:Ja Kalajoella Penan penkissä alle 150hp ja OAMK:n labran penkissä +-140hp. Ja tää on faktaa eikä provoa.hajahuja kirjoitti: nappanippa 150 samin tiukassa penkissä
Toi onkin hyvä vertailu, nyt voi laskea omat lukemat tuosta ni ei tartte käydä missää kauempana.jouniri kirjoitti:Ja Kalajoella Penan penkissä alle 150hp ja OAMK:n labran penkissä +-140hp. Ja tää on faktaa eikä provoa.
siis silkkaa säästöä,jää enämpi rahaa "tehon" ostamiseen...snuggles kirjoitti:Toi onkin hyvä vertailu, nyt voi laskea omat lukemat tuosta ni ei tartte käydä missää kauempana.jouniri kirjoitti:Ja Kalajoella Penan penkissä alle 150hp ja OAMK:n labran penkissä +-140hp. Ja tää on faktaa eikä provoa.
Asiantuntijoiden ohjeiden mukaan on tällä kertaa panostettu keskikierrosalueeseen ni ajaminenkin on hauskempaa, enemmän iloa ruisatessa, vaik huiput ja tehot vähä kärsiikin.
CormaX kirjoitti:Letec-motors on ykkönen mulle. Mutta kyllä mä silti vien Vaasaan bikelle. Letec eli Marko paremminkin mönkkäri ja kelkka penkittäjä...Markon penkistä puuttuu jaru...
Paljonko Heksa Letec veloitti penkityksestä ja säätikö se sun pyörää? ...vai oliko pelkkä tehonmittaus...?
OkHeksa kirjoitti:Siis olin Duell Days-ssa kauhajoella "suurpohjan varaosa ja huolto" jossa oli penkki pressukatokses pihallaCormaX kirjoitti:Letec-motors on ykkönen mulle. Mutta kyllä mä silti vien Vaasaan bikelle. Letec eli Marko paremminkin mönkkäri ja kelkka penkittäjä...Markon penkistä puuttuu jaru...
Paljonko Heksa Letec veloitti penkityksestä ja säätikö se sun pyörää? ...vai oliko pelkkä tehonmittaus...?
siis pelkkä mittaus
Ksthb kirjoitti:
Loppupeleissä on aivan sama onko laitteessa 165hp vai200hp niin kumiskaan ne ei mee yhtään mihinkään :laugh:
Ainut pyörä joka on oikeesti tuntunut menevän, on Artsin Yöjuna
gsxr kirjoitti:Ainut pyörä joka on oikeesti tuntunut menevän, on Artsin Yöjuna
Aluksi, Artsin yöjuna on vielä nopein (tai oli ko on poistunut joukostamme ja muuttunut oisin jopa Taxiksi) tätä tuskin kukaan on kunnioittamatta. Mutta ennätykset on tehty rikottaviksi urheilussa kuin urheilussa. Toiseksi Taxi ny tähän keskusteluun tehosta mitenkään liittyy mutta kuitenkin. Muistissa vuosi 2009 Joensuu jossa Yöjuna 360,4kmh / Taxi 360,3kmh joten aika niskassa Taxi tuolloin oli. Taasen vartin 8,7 / 276kmh taitaa mennä Taxille. Henkseleitä ei voi paukuttaa ko ei niitä tiimissä ole eikä alpeille oo tarkoitusta lähteä tourinkia ajamaan, mutta Bonnevilleen mennään takki auki löyhöttämään ja siellä taasen yöjuna ei aikanaan käynyt joten aika aikaa kutakin myös Taxiin koskee tämä mutta toivessa on jotta sen aika on vasta edessä eikä takanapäin. Aika näyttää sen.waiski10 kirjoitti:Niin niin, nykyään, yöjuna kulki jo vuosia sitten. Uhoista, suurista tehoista ja teoista huolimatta ei vielä ole päästy lähelekkään. Ja sitten kun pääsee ja menee ohi, epäilen kyseisen kamppeen lähtevän eurooppaturneelle kuten Artsi vei yöjunansa.gsxr kirjoitti:Ainut pyörä joka on oikeesti tuntunut menevän, on Artsin Yöjuna
Paukuttakaapa henkselinne ja todistakaa.