Sivu 48/87

Lähetetty: 08 Helmi 2015, 21:34
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Messuviikonloppuna kuultua, kehä3:n pinnassa rakenteilla tehokasta vaparia, haastajaksi tiimin busalle, onhan se hyvä että joku yrittää tosissaan tuotakin. Ehkä jopa joutuu kaivaan vehkeet pölyn alta ja herätellä käymään, jos joutuu vaik titteliä puolustaan.
Pitäsköhän vehkeet pestä ennen käyttöä? :bowdown:

Lähetetty: 11 Helmi 2015, 21:30
Kirjoittaja SMR
Nyt kun lääkäri on määrännyt ruuvausta niin kait se on pakko jatkaa busan kanssa ähräämistä.
Jotain uutta ideaa kaipais mutta ei oikeen irtoo, kaikenlaista on tiimi kokeillut viimesen vuosikymmenen ajalla.
Tässä muutamia,

-eri kokoisia moottoreita, pieniä, isoja, hirveitä
-hitsattua kampiakselia, billetti akselia monen kokosta, eri laakerikoolla
-porattuu lohkoo, billettilohkoo, lohkoo teräsputkilla
-teräsveivejä, h-profiiliveivejä, titaaniveivejä, pisaraveivejä
-kisanokkia, hiottuja nokkia, billettinokkia, ihan paskoja nokkia
-portattua kantta, vakiokantta, hybridikansia
-rosteriventtiilejä, titaaniventtiilejä, lautasantennin kokosia venttiilejä
-välitettyä vaihteistoa, cutattua vaihdetta
-rosteri pakosarjaa, titaanista pakosarjaa, sidewinderiä
-yli sentin vahvuisia nostolevyjä, cometikkii, kotimaista
-rullajakopäätä, ite jatkettuu jakoketjua
-omavalmiste rattaita, muuta palikkaa rosterista, alumiinista ja titaanista
-ylikoko läppärunkoo omavalmiste, ylikoko airboxii muovista ja kuidusta
-katteita kuidusta ja muovista
-vanteita alumiinista, magnesiumista ja hiilikuidusta

Noi on kaikki niin nähty ja last season kamaa,

Vielä jotain,
-4 eri turbomallia kokeiltu
-välijäähyä ilmalla, välijäähyä vedellä, ilman jäähyä
-itse tehtyjä pakosarjoja vapariin ja turboon
-billet polttoainekiskoo omavalmiste, pieni sarja
-katunossista enemmän tehoo ku Nossi Boss Hossista
-madallettuu tankkia, kuitutankkia
-hd-laakeria, keraamista laakeria
-haarukan jatkoja, jatkettua haarukkaa, pillettihaarukkaa
-7 eri polttoainetta sekä blandiksia
-renkaita, mustia ja pyöreitä

Olisko vaikka katteeton isolohkobusa missä putkirunko ja jalkatapit edessä, nahkalaukut ja avopotta seuraava askel ?

Lähetetty: 11 Helmi 2015, 22:43
Kirjoittaja Marbusa
Vaikka lääkäri määräsi ruuvausta, niin josko pelkkä viilaus riittäisi tulosparannuksiin tulevalle kaudelle, kun mahdollisesti toukokuussa leikki taasen alkaa. :rocket

Vaikkakin olisihan se huippua kuulla yllätysuutisia maailmanvalloituksestanne tällekin kautta. :mosh:

Tekemällänne työmäärällä ja kokeiluilla on kyllä tullut tulosta todella kunnioitettavasti. :respekt:

Summa summarum: mitä ikinä teettekin, niin jatkakaa omalla tyylillänne! :thumbup:

Lähetetty: 12 Helmi 2015, 15:57
Kirjoittaja toimeve
...muutama tunti sitten syän sykähti kun alako firman huoltopuolella komiat saundit kuulumhan. Ja paljastuki, että Busahan sielä oli "hoiettavana"!

Ja eikhän tullu siinä samassa mielhen, että pitäs se sifteri laittaa ja aktivoida, elikkäs Samilla joutunee käväsemhän mutkan kun binäärikoodeja ei tainu hänellä tallella olla, että olisi voinu täälä tietsikan kautta homman tehä.

Kevät tullee :thumbup:

Lähetetty: 12 Helmi 2015, 19:34
Kirjoittaja SMR
Oikeestaan tämmönen kiinnostais tehdä, josko siihen sitte kuski palkattais erikseen, Marbusa ?

Kuva

Lähetetty: 13 Helmi 2015, 11:54
Kirjoittaja Sotka
SMR kirjoitti:Oikeestaan tämmönen kiinnostais tehdä, josko siihen sitte kuski palkattais erikseen, Marbusa ?

Kuva
No jo on mylly :laugh:

Lähetetty: 13 Helmi 2015, 18:33
Kirjoittaja Marbusa
Onko tuo joku kiihdytysmatto? :thumbup:

Lähetetty: 13 Helmi 2015, 19:38
Kirjoittaja bussijuntti
eikös tuossa pärjäis vähä möykympiki.ei keulis ja pisarahan on aerorynaamisesti paras muoto :p toki en oo Marjuttia nähny pitkään aikaan onko tankkimaito tehny tehtävänsä pohojanmaalla:)

Lähetetty: 16 Helmi 2015, 19:27
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Nyt kun lääkäri on määrännyt ruuvausta niin kait se on pakko jatkaa busan kanssa ähräämistä.
Jotain uutta ideaa kaipais mutta ei oikeen irtoo, kaikenlaista on tiimi kokeillut viimesen vuosikymmenen ajalla.
Tässä muutamia,

-eri kokoisia moottoreita, pieniä, isoja, hirveitä
-hitsattua kampiakselia, billetti akselia monen kokosta, eri laakerikoolla
-porattuu lohkoo, billettilohkoo, lohkoo teräsputkilla
-teräsveivejä, h-profiiliveivejä, titaaniveivejä, pisaraveivejä
-kisanokkia, hiottuja nokkia, billettinokkia, ihan paskoja nokkia
-portattua kantta, vakiokantta, hybridikansia
-rosteriventtiilejä, titaaniventtiilejä, lautasantennin kokosia venttiilejä
-välitettyä vaihteistoa, cutattua vaihdetta
-rosteri pakosarjaa, titaanista pakosarjaa, sidewinderiä
-yli sentin vahvuisia nostolevyjä, cometikkii, kotimaista
-rullajakopäätä, ite jatkettuu jakoketjua
-omavalmiste rattaita, muuta palikkaa rosterista, alumiinista ja titaanista
-ylikoko läppärunkoo omavalmiste, ylikoko airboxii muovista ja kuidusta
-katteita kuidusta ja muovista
-vanteita alumiinista, magnesiumista ja hiilikuidusta

Noi on kaikki niin nähty ja last season kamaa,

Vielä jotain,
-4 eri turbomallia kokeiltu
-välijäähyä ilmalla, välijäähyä vedellä, ilman jäähyä
-itse tehtyjä pakosarjoja vapariin ja turboon
-billet polttoainekiskoo omavalmiste, pieni sarja
-katunossista enemmän tehoo ku Nossi Boss Hossista
-madallettuu tankkia, kuitutankkia
-hd-laakeria, keraamista laakeria
-haarukan jatkoja, jatkettua haarukkaa, pillettihaarukkaa
-7 eri polttoainetta sekä blandiksia
-renkaita, mustia ja pyöreitä

Olisko vaikka katteeton isolohkobusa missä putkirunko ja jalkatapit edessä, nahkalaukut ja avopotta seuraava askel ?

eiköhän me jotain keksitä.pitäähän ne laakerit ainakin tarkistaa ja öljyt vaihtaa tais niitä mailin vetoja reilu kaksikymmentä viimekesälle tulla(ilman ongelmia) ja joka vedolla pientä parennusta.

Lähetetty: 18 Helmi 2015, 11:16
Kirjoittaja same
bussijuntti kirjoitti:eikös tuossa pärjäis vähä möykympiki.ei keulis ja pisarahan on aerorynaamisesti paras muoto :p toki en oo Marjuttia nähny pitkään aikaan onko tankkimaito tehny tehtävänsä pohojanmaalla:)
Pisaran muoto.

http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288632845987.html

Lähetetty: 19 Helmi 2015, 18:02
Kirjoittaja Bärräbete
Tänään lähti kone rungosta.laakereiden vaihto nyt ainakin työlistalla.viikonloppuna jos sais koneen kiikutettua pääkonttorille.

Lähetetty: 20 Helmi 2015, 19:43
Kirjoittaja Bärräbete
Bärräbete kirjoitti:
SMR kirjoitti:Messuviikonloppuna kuultua, kehä3:n pinnassa rakenteilla tehokasta vaparia, haastajaksi tiimin busalle, onhan se hyvä että joku yrittää tosissaan tuotakin. Ehkä jopa joutuu kaivaan vehkeet pölyn alta ja herätellä käymään, jos joutuu vaik titteliä puolustaan.

Pitäsköhän vehkeet pestä ennen käyttöä? :bowdown:

On muuten helvetin paljon helpompi pestä,kun osat on pöydällä :thumbup:

Lähetetty: 21 Helmi 2015, 19:50
Kirjoittaja Bärräbete
Auton takakontissa Busan moottori odottaa pääsyä pääkonttorille.aamulla keula kohti Hämettä

Lähetetty: 22 Helmi 2015, 19:04
Kirjoittaja snuggles
Kiitti Pete tarjoilusta !
Moottori oli ehkä paremmassa kunnossa kuin odotettiin, ajosuoritteita oli sen verran takana max kaasun asennolla. Pientä laittoa tosin löytyi, ja nostinkuppien kohtaloa sietää hieman miettiä sekä korjauskeinoja.

Lähetetty: 22 Helmi 2015, 19:08
Kirjoittaja jarim
Mikäs nostinkupeissa?