Sivu 47/87
Lähetetty: 24 Joulu 2014, 19:06
Kirjoittaja SMR
Uusien ennätyksien täyteinen vuosi alkaa olla takana.
Team SMR toivottaa Hyvää Joulua ja Vauhdikasta Uutta Vuotta!!!!
Lähetetty: 26 Joulu 2014, 08:44
Kirjoittaja Nesmit
Arkistosta sattui löytymään sopiva otos... ...KLOKS...
Allekirjoittanut + Mansaaren kävijä + taka-alalla joku haikailee nopeiden vauhtien perään regulaattori kädessään
Onnittelut kovasta vuodesta!
Lähetetty: 26 Joulu 2014, 18:44
Kirjoittaja Jukkis
Nesmit kirjoitti:Arkistosta sattui löytymään sopiva otos...
...KLOKS...
Allekirjoittanut + Mansaaren kävijä + taka-alalla joku haikailee nopeiden vauhtien perään regulaattori kädessään
Onnittelut kovasta vuodesta!
Hemmetin Mara ku hukkasit meirän mopottimen.. ja Onnea SMR
Lähetetty: 26 Joulu 2014, 19:10
Kirjoittaja snuggles
Olkoon tämä nyt sitten vaikka uudenvuoden tarina,
Vuosia sitten Hayabusan saapuminen oli vastaus vauhdinnälkäisten unelmiin. Alkuun lupaus 300kmh tavoittamisesta tuosta vaan kuulosti ylioptimistiselta ja omalla kohdalla kun oli tottunut siihen että aina hieman ruuvataan koneita lisää niin sehän piti suorittaa alkajaisiksi ja ensimmäinen kokonainen kausi tuntuikin hyvältä, 300 meni kentällä rikki ja peli oli reissukuntoinen minkään ominaisuuden kärsimättä.
Eihän se siihen voi tietenkään jäädä, uusien busatovereiden kerrottua mystisestä 200mph nopeudesta oli uusi tavoite selvillä. 2007 tuli rikottua 200mph ja vaparilla tietenkin, vaikka turbokonettakin usea suositteli, mutta ei, se tuntui jotenkin luonnottomalta, eikä vaparista ollut lähimainkaan raja tullut vastaan.
Sitten kun päästiin 220mph yli vaparilla niin ajatukset alkoi harhailemaan muille vesille. Juttuja kuultiin voiman pimeästä puolesta ja sen houkuttavuudesta, mutta voiko sille tielle lähteä, myisikö sielunsa nopeuden puolesta. No mikä ettei, joten turbokonetta tekeille ja sillä ensin 240mph kerhoon ja männä kesänä 250mph lippistä päähän.
Mitä nyt sitten, tiimi on pyrkinyt aina miettimään asioita monelta kantilta ja tekemään perusteltuja ratkaisuja. Lisää vauhtia oli mielessa ja kysymys kuului, mitä on pimeän materian toisella puolen, sitä piti lähteä tutkimaan ja menetelmän ollessa kyseenalainen tuloksena kolmatta viikkoa teholla ja kaksi kuukautta sairaalassa. Ei siellä mitään ole, nopeuden salaisuus löytyy yksityiskohdista ja niiden kehittämisestä eikä paljouden liioittelusta tahi yliampuvista ratkaisuista.
Mitä sitten jatkossa, ei välttämättä mitään, kaikenlaista on saavutettu ,ja miksei se riittäisi. Paitsi että mikä oli motiivi alunperin ja mihin se olisi hävinnyt, hyvä kysymys, sitä voi alkaa pohtia sitten kun oikeasti tuntuu olo tarpeeksi vanhalta näiden hommien lopettamiseen.
Lähetetty: 26 Joulu 2014, 21:48
Kirjoittaja jakehaanpää
snuggles kirjoitti:Olkoon tämä nyt sitten vaikka uudenvuoden tarina,
Vuosia sitten Hayabusan saapuminen oli vastaus vauhdinnälkäisten unelmiin. Alkuun lupaus 300kmh tavoittamisesta tuosta vaan kuulosti ylioptimistiselta ja omalla kohdalla kun oli tottunut siihen että aina hieman ruuvataan koneita lisää niin sehän piti suorittaa alkajaisiksi ja ensimmäinen kokonainen kausi tuntuikin hyvältä, 300 meni kentällä rikki ja peli oli reissukuntoinen minkään ominaisuuden kärsimättä.
Eihän se siihen voi tietenkään jäädä, uusien busatovereiden kerrottua mystisestä 200mph nopeudesta oli uusi tavoite selvillä. 2007 tuli rikottua 200mph ja vaparilla tietenkin, vaikka turbokonettakin usea suositteli, mutta ei, se tuntui jotenkin luonnottomalta, eikä vaparista ollut lähimainkaan raja tullut vastaan.
Sitten kun päästiin 220mph yli vaparilla niin ajatukset alkoi harhailemaan muille vesille. Juttuja kuultiin voiman pimeästä puolesta ja sen houkuttavuudesta, mutta voiko sille tielle lähteä, myisikö sielunsa nopeuden puolesta. No mikä ettei, joten turbokonetta tekeille ja sillä ensin 240mph kerhoon ja männä kesänä 250mph lippistä päähän.
Mitä nyt sitten, tiimi on pyrkinyt aina miettimään asioita monelta kantilta ja tekemään perusteltuja ratkaisuja. Lisää vauhtia oli mielessa ja kysymys kuului, mitä on pimeän materian toisella puolen, sitä piti lähteä tutkimaan ja menetelmän ollessa kyseenalainen tuloksena kolmatta viikkoa teholla ja kaksi kuukautta sairaalassa. Ei siellä mitään ole, nopeuden salaisuus löytyy yksityiskohdista ja niiden kehittämisestä eikä paljouden liioittelusta tahi yliampuvista ratkaisuista.
Mitä sitten jatkossa, ei välttämättä mitään, kaikenlaista on saavutettu ,ja miksei se riittäisi. Paitsi että mikä oli motiivi alunperin ja mihin se olisi hävinnyt, hyvä kysymys, sitä voi alkaa pohtia sitten kun oikeasti tuntuu olo tarpeeksi vanhalta näiden hommien lopettamiseen.
Lähetetty: 01 Tammi 2015, 21:09
Kirjoittaja Bärräbete
Vauhdikasta tätä vuotta minunkin puolesta.
Lähetetty: 04 Tammi 2015, 23:21
Kirjoittaja jamonaattori
Hyvät uudenvuodet minunkin puolesta nyt palattuani tänne kotiin taas.eiköhän näistä uusista ulottuvuuksista pidetä pieni palaveri ja ruveta sit rakentaa ku on tätä talvea edessä.PS:oli muuten 1000 bemuu liikenteessä paljon..
Nii..Hienoa snuggeli ku oot taas mukana geimeissä.
Edited By jamonaattori on 1420406845
Lähetetty: 15 Tammi 2015, 17:58
Kirjoittaja SMR
Lähetetty: 16 Tammi 2015, 20:59
Kirjoittaja Heksa
katoin eka tota ylempää tarraa:
Siinähän on angry bird-sin kunigaspossu mutta eri värisenä
Lähetetty: 20 Tammi 2015, 22:22
Kirjoittaja Titaani
Jasoo, sitä on oikein kisaspexattua laitetta liiterissä.
Mitäs noi numerot meinaa?
Lähetetty: 21 Tammi 2015, 11:33
Kirjoittaja SMR
Kalustoa on virtuaalisesti jälkikäteen hyväksytty Texas mailille. Arvioitu nopeuskin logon keskellä :p
Lähetetty: 29 Tammi 2015, 19:25
Kirjoittaja Bärräbete
Itä-suomen pajalla reilu neljä tuntia pajotusta töitten jälkeen.alusta hommia ja jarruletkujen uudelleen sijoittelua.renkaiden valmistus jatkuu ensi viikolla.huomenna puoliltapäivin kansan-auton keula kohti pääkaupunki seutua.viikonloppuna kovaa suunnittelua tulevan kauden ajoista ja paskan puhumista ja MP- messuillakin pitäisi käydä.
Lähetetty: 29 Tammi 2015, 19:46
Kirjoittaja jamonaattori
Teretulemast ja kuntosali odottaa jo,illemmalla sit saunan laiteilla sitä paskan jauhantaa..
Lähetetty: 29 Tammi 2015, 20:31
Kirjoittaja snuggles
Paskan jauhaminen jatkuu myös myöhemmin kun multa sauna kielletty, kerkiää siinä yön mittaan varmaan vauhtia kasvattaan
Lähetetty: 01 Helmi 2015, 23:40
Kirjoittaja SMR
Messuviikonloppuna kuultua, kehä3:n pinnassa rakenteilla tehokasta vaparia, haastajaksi tiimin busalle, onhan se hyvä että joku yrittää tosissaan tuotakin. Ehkä jopa joutuu kaivaan vehkeet pölyn alta ja herätellä käymään, jos joutuu vaik titteliä puolustaan.