Sivu 44/67
Lähetetty: 31 Maalis 2011, 21:25
Kirjoittaja Titaani
VeliHölmöK8 kirjoitti:anykala kirjoitti:Titaani kirjoitti:Kyllä veisin aj-bikelle ecueditori säätöön. Jos et ole vielä vaihtanut kaikkia imusuppiloita lyhyiksi, niin ne n. 4kpl halpaa heppaa kannattaa ottaa talteen ennen säätöä.
Onkos toi vaikea homma vaihtaa? Kerroppa tosta hommasta lisää kun ei ymmärrä
Aiheesta: http://turbo.bomber.fi/modules....hlight= Jotain myös tällä foorumilla: http://www.busanistit.org/foorumi....;t=8319
Jaa että "halpoja hevosia"... Tarkoittaa ilmeisesti samaa kuin "halpoja, helppoja ja varmoja hevosia". Useat legendat kertovat sellaisia olevan ja niitä väitetään jopa nähdynkin. Kiinni niitä ei kuitenkaan ole kait liiemmälti vielä saatu... :rasberry: :rasberry: :rasberry: Muista vielä vaihtaa tulpan kipinät sinisistä punaisiin...
Noi linkin Factoryn suppilot on todettu mailmalla ajat sitten ettei toimi jo gen 1:ssä ja on sika hintaiset. Ei ole ainoaa oikeaa suppilo mallia joka toimisi joka koneessa, riippuu niin koneeseen pultatuista palikoista ja kannen toteutuksesta, mikä toimii mikä ei. Joissain koneissa ei juuri vaikuta suppilon vaihto jos esim pakosarja ei toimi samalla alueella imuputkiston kanssa. Vakio Gen 1 lyhyillä suppiloilla antaa sen muutaman "halvan" hepan lisää joka monella mittauksella todettu. Gen 2 myös mahdollista kokeilla eri vaihtoehtoja esim gixerin kumiset 13mm pitkät, ym. Ei oo iso tappio jos 60¤ suppilot hommaa ja koittaa.
Lähetetty: 31 Maalis 2011, 22:18
Kirjoittaja tenhulttio
Titaani kirjoitti:Noi linkin Factoryn suppilot on todettu mailmalla ajat sitten ettei toimi jo gen 1:ssä ja on sika hintaiset. Ei ole ainoaa oikeaa suppilo mallia joka toimisi joka koneessa, riippuu niin koneeseen pultatuista palikoista ja kannen toteutuksesta, mikä toimii mikä ei. Joissain koneissa ei juuri vaikuta suppilon vaihto jos esim pakosarja ei toimi samalla alueella imuputkiston kanssa. Vakio Gen 1 lyhyillä suppiloilla antaa sen muutaman "halvan" hepan lisää joka monella mittauksella todettu. Gen 2 myös mahdollista kokeilla eri vaihtoehtoja esim gixerin kumiset 13mm pitkät, ym. Ei oo iso tappio jos 60¤ suppilot hommaa ja koittaa.
Katohan vaan mitä sieltä linkistä löytyikään. TFM moottorisuunnittelijan meille myymät suppilot. Ja niitä näymmä voi lyhentääkin
FYI: Nuo Factoryn suppilot on 4mm halkasijaltaan pienemmät mitä vakiot. Ja 2mm pienemmät kuin läppärunko.
Lähetetty: 31 Maalis 2011, 22:42
Kirjoittaja Titaani
Nesmit kirjoitti:Eilen Samin penkissä: 197,3Hp/154,6Nm koneteho, 177,9Hp/145,9Nm takapyörältä.
-08, Vance&Hines alkukäyrästö, Yoshimura R-77 sliparit, K&N
Ennen mun pyörää penkissä nähtiin oman ECU:n säädössä Ecueditor ohjelmalla tonninen GSX-R -09
Kehitys kehittyy
Hyvin on sulla kohdillaan tehot.
Mitkä oli 1000cc gixun tehot?
Ps. 600cc giksun säätöjä hieroivat ecueditorilla pariviikkoo sitten AJ:bikellä, eli seki alkaa olla toiminnassa
Lähetetty: 01 Huhti 2011, 00:19
Kirjoittaja expressbus
Titaani kirjoitti:Mitkä oli 1000cc gixun tehot?
Ps. 600cc giksun säätöjä hieroivat ecueditorilla pariviikkoo sitten AJ:bikellä, eli seki alkaa olla toiminnassa
kiksu oli 179,2hv/115,4nm
Lähetetty: 01 Huhti 2011, 08:06
Kirjoittaja jarim
expressbus kirjoitti:Titaani kirjoitti:Mitkä oli 1000cc gixun tehot?
Ps. 600cc giksun säätöjä hieroivat ecueditorilla pariviikkoo sitten AJ:bikellä, eli seki alkaa olla toiminnassa
kiksu oli 179,2hv/115,4nm
Koneteho?
Lähetetty: 01 Huhti 2011, 10:36
Kirjoittaja expressbus
jarim kirjoitti:expressbus kirjoitti:Titaani kirjoitti:Mitkä oli 1000cc gixun tehot?
Ps. 600cc giksun säätöjä hieroivat ecueditorilla pariviikkoo sitten AJ:bikellä, eli seki alkaa olla toiminnassa
kiksu oli 179,2hv/115,4nm
Koneteho?
Juu,valitettavasti
Lähetetty: 01 Huhti 2011, 12:56
Kirjoittaja jarim
expressbus kirjoitti:jarim kirjoitti:expressbus kirjoitti:
kiksu oli 179,2hv/115,4nm
Koneteho?
Juu,valitettavasti
Hyvin tuntuu pukkaavan, litrateho kuitenkin ihan eri levelillä mitä 197/1340cc...
edit: ja selvyyden vuoksi vielä että pidän myös tuota 197 kovana lukemana vakiokoneiselle Gen2:lle, fakta vaan on että noista litraisista otetaan kuutitilavuuteen suhteutettuna isompia tehoja. Nämä 1.4 litraisetkin jää reilut 20hp litratehoissa tuosta tonnisesta...
Edited By jarim on 1301668873
Lähetetty: 01 Huhti 2011, 21:58
Kirjoittaja BUSANISTI69
TT-Motorsportilta penkitystehot takapyörältä
197.4 hv 160.84 nm.
Akra full race 4-2-1,pipercross suodatin,Brocks 386 imunokka,imunokka pakonokan paikalla
Paljonkohan näyttäs tehoja samin penkissä?
Edited By BUSANISTI69 on 1301689500
Lähetetty: 01 Huhti 2011, 23:33
Kirjoittaja kajbusa
BUSANISTI69 kirjoitti:
Paljonkohan näyttäs tehoja samin penkissä?
Villi veikkaus että n. -20hv.....
Lähetetty: 02 Huhti 2011, 00:01
Kirjoittaja BUSANISTI69
kajbusa kirjoitti:BUSANISTI69 kirjoitti:
Paljonkohan näyttäs tehoja samin penkissä?
Villi veikkaus että n. -20hv.....
Aika huonosti pukkaa tehoja.Samat tehot kun nesmitin
pakoputki viritys
Lähetetty: 02 Huhti 2011, 00:28
Kirjoittaja Nesmit
Kyllä toi Vance&Hines on hyvä peli, mutta säätäjälle pitää nostaa hattua.
Asiakaspalvelu kohdallaan ja mukava asioida kyseisessä putiikissa...
Lähetetty: 02 Huhti 2011, 08:28
Kirjoittaja ysi-ärrä
BUSANISTI69 kirjoitti:kajbusa kirjoitti:BUSANISTI69 kirjoitti:
Paljonkohan näyttäs tehoja samin penkissä?
Villi veikkaus että n. -20hv.....
Aika huonosti pukkaa tehoja.Samat tehot kun nesmitin
pakoputki viritys
Nythän se ois hyvä käyttää Samin penkissä niin näkis erot ja vertailupohjaa. Ei muuta ku sinne.
Lähetetty: 02 Huhti 2011, 09:22
Kirjoittaja hajahuja
ysi-ärrä kirjoitti:BUSANISTI69 kirjoitti:kajbusa kirjoitti:
Villi veikkaus että n. -20hv.....
Aika huonosti pukkaa tehoja.Samat tehot kun nesmitin
pakoputki viritys
Nythän se ois hyvä käyttää Samin penkissä niin näkis erot ja vertailupohjaa. Ei muuta ku sinne.
niin tai toinen tt motorsportin penkissä?miten vitussa samin penkin tulokset on nyt ne ainoat oikeat jos suzuki lupaa 197hv ja samin penkki näyttää 20 vähemmän niin sekö sitten on se ainoa oikea tulos?eikä herneitä vaan tämä oli kysymys
Lähetetty: 02 Huhti 2011, 11:02
Kirjoittaja jarim
BUSANISTI69 kirjoitti:TT-Motorsportilta penkitystehot takapyörältä
197.4 hv 160.84 nm.
Akra full race 4-2-1,pipercross suodatin,Brocks 386 imunokka,imunokka pakonokan paikalla
Paljonkohan näyttäs tehoja samin penkissä?
No referenssinä että minulla oli Gen1 1397cc koneessa edellisessä versiossa about tuon verran TT:llä. Samilla koneelta 204hp.
Lähetetty: 02 Huhti 2011, 11:13
Kirjoittaja jouniri
jarim kirjoitti:BUSANISTI69 kirjoitti:TT-Motorsportilta penkitystehot takapyörältä
197.4 hv 160.84 nm.
Akra full race 4-2-1,pipercross suodatin,Brocks 386 imunokka,imunokka pakonokan paikalla
Paljonkohan näyttäs tehoja samin penkissä?
No referenssinä että minulla oli Gen1 1397cc koneessa edellisessä versiossa about tuon verran TT:llä. Samilla koneelta 204hp.
Eli näinkö?
TT 197hp (takis) 9% häviö= TT 214hp (koneelta)
Sami 187Hp (takis) 9% häviö= Sami 204hp (koneelta)
eli tässä tapauksessa Samin autopaja näyttäisi 10hp vähemmän kuin TT.
Edited By jouniri on 1301732039