Sivu 43/67

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 21:35
Kirjoittaja snuggles
BusaCormaX kirjoitti:Täällä on välillä niin nerokkaita lisäkommentteja... hei vielä kerran: tarviiko aina tulla pulputtamaan/kyllä mää tierän juttuja
Tekis niin mieli :pomppu:
Toi on niin tosi :D

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 22:24
Kirjoittaja 83-1175441819
jarim kirjoitti:Kyseessä käsittääkseni Cormaxilla ns Yoshbox "säätö", lainausmerkeissä siksi että ei tuota oikein säädöksi voi sanoa, sen verta karkea se on... 2002 ja uudemmat ehdottomasti ECUEditorilla. Samin Autopaja tai TT-Motorsport.
No eipä mullakaan sen kummempia ole kuin Yoshibox säätökokeilu, vähän vie liikaa kakkua mutta runkataan vähän lisää ja kun kyllästytään ni sit säädellään, ei ihmisiä tarvitse tyhmäksi tehdä jos ne eivät tiedä asioita.Ei välttämättä ole tyhmiä ihmisiä, on vain tietämättömiä ja ajattelemattomia.Kadulla tuskin tarvitsee niitä muutamaa lisä paukkua joita ehkä radalla tarvitsee.Ehkä tämä foorumi on nykyään vain pro rata kuskeille suunnattu asia jossa vittuillaan niille tietämättömille aloittelijoille joita pitäisi kannustaa.

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 22:32
Kirjoittaja CormaX
Tuhon olis kyllä kiva sanoo jotain....hmmm, eipä ole lisättävää :kippis:

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 22:39
Kirjoittaja jarim
No jopas, pahoillani olen jos kommentistani vedettiin sellaisia johtopäätöksiä että tyhmäksi jotakuta haukkuisin, en nimittäin missään tapauksessa sellaista tarkoittanut. Tarkoitus oli vain tuoda ilmi säädön ja SÄÄDÖN ero. Kiitos ja anteeksi.

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 22:42
Kirjoittaja CormaX
jarim kirjoitti:No jopas, pahoillani olen jos kommentistani vedettiin sellaisia johtopäätöksiä että tyhmäksi jotakuta haukkuisin, en nimittäin missään tapauksessa sellaista tarkoittanut. Tarkoitus oli vain tuoda ilmi säädön ja SÄÄDÖN ero. Kiitos ja anteeksi.
Ei se niin mennyt...kiitin kommentiasi...

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 23:05
Kirjoittaja 83-1175441819
jarim kirjoitti:No jopas, pahoillani olen jos kommentistani vedettiin sellaisia johtopäätöksiä että tyhmäksi jotakuta haukkuisin, en nimittäin missään tapauksessa sellaista tarkoittanut. Tarkoitus oli vain tuoda ilmi säädön ja SÄÄDÖN ero. Kiitos ja anteeksi.
Tarkoitukseni ei ollut loukata tai osoittaa sormella ketään, mutta on muitakin motoristeja jotka ajavat Hayabusalla (kuka viimeksi edes jaksoi kirjoittaa nimen kokonaan?), eivätkä tiedä asioista yhtään mitään.
Nykypäivänä luetaan netistä kaikkea paskaa mutta välillä ihan tietoakin, mutta miten eroittaa paska tiedosta?
Muistaakseni tämän foorumin tarkoitus oli jakaa tietoa ja auttaa kanssa kumppaneita ja kerätä sitä mukavaa porukkaa, eikä kettuilla jokaiselle joka ei ymmärrä tai ei osaa. Voin tietenkin olla väärässä niinkuin aina,,,

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 23:31
Kirjoittaja Heksa
BusaCormaX kirjoitti:No voi herran jumala...oma boxi säädettiin ja muusta en ole puhunut....en ECUEjutusta ja BENSA EI OLE HAISSUT ja mun pyörän säätö onnistui loistavasti ja TOIMII...lukekaa nyt uurestaan kun alatte niin viisaita laukomaan kertomaan piillä...hoh hoijaa :offtopic:

Tekis niin mieli :pomppu:

edit. näin yleisesti kiitänkin jarminia, olen saanut paljon apua busaani...Ja kaikille tavallaan sorry, mut välillä jotkut kommentit saa pahalle tuulelle...

Muistelisin että ecu-sydeemi olis jotain 400-500¤

Tää oli varmaan mulle. mut 120x 3,14 tekee 376,80¤ + xx
päästään samaan summaan... mulla on sähköpostissa vieläki se viime kesän tarjous aj-bikeltä. Kannattaa myös itse tarkastella omia postauksiaan itse kunkin :smoking: Kiitos ja anteeksi :1087

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 23:54
Kirjoittaja 83-1175441819
Heksa kirjoitti:
BusaCormaX kirjoitti:No voi herran jumala...oma boxi säädettiin ja muusta en ole puhunut....en ECUEjutusta ja BENSA EI OLE HAISSUT ja mun pyörän säätö onnistui loistavasti ja TOIMII...lukekaa nyt uurestaan kun alatte niin viisaita laukomaan kertomaan piillä...hoh hoijaa :offtopic:

Tekis niin mieli :pomppu:

edit. näin yleisesti kiitänkin jarminia, olen saanut paljon apua busaani...Ja kaikille tavallaan sorry, mut välillä jotkut kommentit saa pahalle tuulelle...

Muistelisin että ecu-sydeemi olis jotain 400-500¤

Tää oli varmaan mulle. mut 120x 3,14 tekee 376,80¤ + xx
päästään samaan summaan... mulla on sähköpostissa vieläki se viime kesän tarjous aj-bikeltä. Kannattaa myös itse tarkastella omia postauksiaan itse kunkin :smoking: Kiitos ja anteeksi :1087
Oliko tässä jotain epäselvää tai negatiivista?

Lähetetty: 19 Maalis 2011, 00:14
Kirjoittaja Heksa
BusaCormaX kirjoitti:No voi herran jumala...oma boxi säädettiin ja muusta en ole puhunut..lukekaa nyt uurestaan kun alatte niin viisaita laukomaan kertomaan piillä...hoh hoijaa :offtopic:
Täällä on välillä niin nerokkaita lisäkommentteja Mutta hei vielä kerran: tarviiko JOIDENKIN aina tulla pulputtamaan/kyllä mää tierän juttuja ???
Aivan hyvällä henkellä neuvoin kaveria...ja kyllä aj-bike osaa hommansa...en epäile
Tekis niin mieli :pomppu:

edit. näin yleisesti kiitänkin jarminia, olen saanut paljon apua busaani...Ja kaikille tavallaan sorry, mut välillä jotkut kommentit saa pahalle tuulelle...

Muistelisin että ecu-sydeemi olis jotain 400-500¤
Katotaan huomenna

Lähetetty: 19 Maalis 2011, 08:49
Kirjoittaja 97-1272371316
Titaani kirjoitti:Kyllä veisin aj-bikelle ecueditori säätöön. Jos et ole vielä vaihtanut kaikkia imusuppiloita lyhyiksi, niin ne n. 4kpl halpaa heppaa kannattaa ottaa talteen ennen säätöä.

Onkos toi vaikea homma vaihtaa? Kerroppa tosta hommasta lisää kun ei ymmärrä :oho:

Lähetetty: 20 Maalis 2011, 20:01
Kirjoittaja 97-1272371316
Nii mikä toi imusuppilo vahvero homma oikeen on, jos joku vois suomentaa amatöörille :respekt:

Lähetetty: 20 Maalis 2011, 20:44
Kirjoittaja Heksa
anykala kirjoitti:Nii mikä toi imusuppilo vahvero homma oikeen on, jos joku vois suomentaa amatöörille :respekt:

Uskallanko.... nooo otetaan riski kloks sivu 16 ja osa nro 12
Suomeksi gen1 on reunimmaiset imusuppilot lyhyemmät ku keskinmäiset ovat vaihtaneet imusuppilot kaikki lyhyeen malliin...
en tiä sit... gen2 näyttäis kuvan perusteella olevan kaikki saman pituisia. Joku gen2 omistaja vois kertoa ovatko vaihtaneet suppiloita/mistä hankkineet

Lähetetty: 31 Maalis 2011, 12:08
Kirjoittaja Nesmit
Eilen Samin penkissä: 197,3Hp/154,6Nm koneteho, 177,9Hp/145,9Nm takapyörältä.
-08, Vance&Hines alkukäyrästö, Yoshimura R-77 sliparit, K&N

Ennen mun pyörää penkissä nähtiin oman ECU:n säädössä Ecueditor ohjelmalla tonninen GSX-R -09
Kehitys kehittyy :kippis:




Edited By Nesmit on 1301562905

Lähetetty: 31 Maalis 2011, 13:53
Kirjoittaja CormaX
Nesmit kirjoitti:Eilen Samin penkissä: 197,3Hp/154,6Nm koneteho, 177,9Hp/145,9Nm takapyörältä.
-08, Vance&Hines alkukäyrästö, Yoshimura R-77 sliparit, K&N

Ennen mun pyörää penkissä nähtiin oman ECU:n säädössä Ecueditor ohjelmalla tonninen GSX-R -09
Kehitys kehittyy :kippis:
:kippis: Eikö tuo jo ala riittämään :thumbup:

Lähetetty: 31 Maalis 2011, 17:12
Kirjoittaja VeliHölmöK8
anykala kirjoitti:
Titaani kirjoitti:Kyllä veisin aj-bikelle ecueditori säätöön. Jos et ole vielä vaihtanut kaikkia imusuppiloita lyhyiksi, niin ne n. 4kpl halpaa heppaa kannattaa ottaa talteen ennen säätöä.

Onkos toi vaikea homma vaihtaa? Kerroppa tosta hommasta lisää kun ei ymmärrä :oho:
Aiheesta: http://turbo.bomber.fi/modules....hlight= Jotain myös tällä foorumilla: http://www.busanistit.org/foorumi....;t=8319

Jaa että "halpoja hevosia"... Tarkoittaa ilmeisesti samaa kuin "halpoja, helppoja ja varmoja hevosia". Useat legendat kertovat sellaisia olevan ja niitä väitetään jopa nähdynkin. Kiinni niitä ei kuitenkaan ole kait liiemmälti vielä saatu... :rasberry: :rasberry: :rasberry: Muista vielä vaihtaa tulpan kipinät sinisistä punaisiin...