tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

BusaCormaX kirjoitti:Täällä on välillä niin nerokkaita lisäkommentteja... hei vielä kerran: tarviiko aina tulla pulputtamaan/kyllä mää tierän juttuja
Tekis niin mieli :pomppu:
Toi on niin tosi :D
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

jarim kirjoitti:Kyseessä käsittääkseni Cormaxilla ns Yoshbox "säätö", lainausmerkeissä siksi että ei tuota oikein säädöksi voi sanoa, sen verta karkea se on... 2002 ja uudemmat ehdottomasti ECUEditorilla. Samin Autopaja tai TT-Motorsport.
No eipä mullakaan sen kummempia ole kuin Yoshibox säätökokeilu, vähän vie liikaa kakkua mutta runkataan vähän lisää ja kun kyllästytään ni sit säädellään, ei ihmisiä tarvitse tyhmäksi tehdä jos ne eivät tiedä asioita.Ei välttämättä ole tyhmiä ihmisiä, on vain tietämättömiä ja ajattelemattomia.Kadulla tuskin tarvitsee niitä muutamaa lisä paukkua joita ehkä radalla tarvitsee.Ehkä tämä foorumi on nykyään vain pro rata kuskeille suunnattu asia jossa vittuillaan niille tietämättömille aloittelijoille joita pitäisi kannustaa.
Avatar
CormaX
Viestit: 663
Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

Tuhon olis kyllä kiva sanoo jotain....hmmm, eipä ole lisättävää :kippis:
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

No jopas, pahoillani olen jos kommentistani vedettiin sellaisia johtopäätöksiä että tyhmäksi jotakuta haukkuisin, en nimittäin missään tapauksessa sellaista tarkoittanut. Tarkoitus oli vain tuoda ilmi säädön ja SÄÄDÖN ero. Kiitos ja anteeksi.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
CormaX
Viestit: 663
Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

jarim kirjoitti:No jopas, pahoillani olen jos kommentistani vedettiin sellaisia johtopäätöksiä että tyhmäksi jotakuta haukkuisin, en nimittäin missään tapauksessa sellaista tarkoittanut. Tarkoitus oli vain tuoda ilmi säädön ja SÄÄDÖN ero. Kiitos ja anteeksi.
Ei se niin mennyt...kiitin kommentiasi...
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

jarim kirjoitti:No jopas, pahoillani olen jos kommentistani vedettiin sellaisia johtopäätöksiä että tyhmäksi jotakuta haukkuisin, en nimittäin missään tapauksessa sellaista tarkoittanut. Tarkoitus oli vain tuoda ilmi säädön ja SÄÄDÖN ero. Kiitos ja anteeksi.
Tarkoitukseni ei ollut loukata tai osoittaa sormella ketään, mutta on muitakin motoristeja jotka ajavat Hayabusalla (kuka viimeksi edes jaksoi kirjoittaa nimen kokonaan?), eivätkä tiedä asioista yhtään mitään.
Nykypäivänä luetaan netistä kaikkea paskaa mutta välillä ihan tietoakin, mutta miten eroittaa paska tiedosta?
Muistaakseni tämän foorumin tarkoitus oli jakaa tietoa ja auttaa kanssa kumppaneita ja kerätä sitä mukavaa porukkaa, eikä kettuilla jokaiselle joka ei ymmärrä tai ei osaa. Voin tietenkin olla väärässä niinkuin aina,,,
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

BusaCormaX kirjoitti:No voi herran jumala...oma boxi säädettiin ja muusta en ole puhunut....en ECUEjutusta ja BENSA EI OLE HAISSUT ja mun pyörän säätö onnistui loistavasti ja TOIMII...lukekaa nyt uurestaan kun alatte niin viisaita laukomaan kertomaan piillä...hoh hoijaa :offtopic:

Tekis niin mieli :pomppu:

edit. näin yleisesti kiitänkin jarminia, olen saanut paljon apua busaani...Ja kaikille tavallaan sorry, mut välillä jotkut kommentit saa pahalle tuulelle...

Muistelisin että ecu-sydeemi olis jotain 400-500¤

Tää oli varmaan mulle. mut 120x 3,14 tekee 376,80¤ + xx
päästään samaan summaan... mulla on sähköpostissa vieläki se viime kesän tarjous aj-bikeltä. Kannattaa myös itse tarkastella omia postauksiaan itse kunkin :smoking: Kiitos ja anteeksi :1087
SMR
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Heksa kirjoitti:
BusaCormaX kirjoitti:No voi herran jumala...oma boxi säädettiin ja muusta en ole puhunut....en ECUEjutusta ja BENSA EI OLE HAISSUT ja mun pyörän säätö onnistui loistavasti ja TOIMII...lukekaa nyt uurestaan kun alatte niin viisaita laukomaan kertomaan piillä...hoh hoijaa :offtopic:

Tekis niin mieli :pomppu:

edit. näin yleisesti kiitänkin jarminia, olen saanut paljon apua busaani...Ja kaikille tavallaan sorry, mut välillä jotkut kommentit saa pahalle tuulelle...

Muistelisin että ecu-sydeemi olis jotain 400-500¤

Tää oli varmaan mulle. mut 120x 3,14 tekee 376,80¤ + xx
päästään samaan summaan... mulla on sähköpostissa vieläki se viime kesän tarjous aj-bikeltä. Kannattaa myös itse tarkastella omia postauksiaan itse kunkin :smoking: Kiitos ja anteeksi :1087
Oliko tässä jotain epäselvää tai negatiivista?
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

BusaCormaX kirjoitti:No voi herran jumala...oma boxi säädettiin ja muusta en ole puhunut..lukekaa nyt uurestaan kun alatte niin viisaita laukomaan kertomaan piillä...hoh hoijaa :offtopic:
Täällä on välillä niin nerokkaita lisäkommentteja Mutta hei vielä kerran: tarviiko JOIDENKIN aina tulla pulputtamaan/kyllä mää tierän juttuja ???
Aivan hyvällä henkellä neuvoin kaveria...ja kyllä aj-bike osaa hommansa...en epäile
Tekis niin mieli :pomppu:

edit. näin yleisesti kiitänkin jarminia, olen saanut paljon apua busaani...Ja kaikille tavallaan sorry, mut välillä jotkut kommentit saa pahalle tuulelle...

Muistelisin että ecu-sydeemi olis jotain 400-500¤
Katotaan huomenna
SMR
97-1272371316

Viesti Kirjoittaja 97-1272371316 »

Titaani kirjoitti:Kyllä veisin aj-bikelle ecueditori säätöön. Jos et ole vielä vaihtanut kaikkia imusuppiloita lyhyiksi, niin ne n. 4kpl halpaa heppaa kannattaa ottaa talteen ennen säätöä.

Onkos toi vaikea homma vaihtaa? Kerroppa tosta hommasta lisää kun ei ymmärrä :oho:
97-1272371316

Viesti Kirjoittaja 97-1272371316 »

Nii mikä toi imusuppilo vahvero homma oikeen on, jos joku vois suomentaa amatöörille :respekt:
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

anykala kirjoitti:Nii mikä toi imusuppilo vahvero homma oikeen on, jos joku vois suomentaa amatöörille :respekt:

Uskallanko.... nooo otetaan riski kloks sivu 16 ja osa nro 12
Suomeksi gen1 on reunimmaiset imusuppilot lyhyemmät ku keskinmäiset ovat vaihtaneet imusuppilot kaikki lyhyeen malliin...
en tiä sit... gen2 näyttäis kuvan perusteella olevan kaikki saman pituisia. Joku gen2 omistaja vois kertoa ovatko vaihtaneet suppiloita/mistä hankkineet
SMR
Avatar
Nesmit
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

Eilen Samin penkissä: 197,3Hp/154,6Nm koneteho, 177,9Hp/145,9Nm takapyörältä.
-08, Vance&Hines alkukäyrästö, Yoshimura R-77 sliparit, K&N

Ennen mun pyörää penkissä nähtiin oman ECU:n säädössä Ecueditor ohjelmalla tonninen GSX-R -09
Kehitys kehittyy :kippis:




Edited By Nesmit on 1301562905
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Avatar
CormaX
Viestit: 663
Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

Nesmit kirjoitti:Eilen Samin penkissä: 197,3Hp/154,6Nm koneteho, 177,9Hp/145,9Nm takapyörältä.
-08, Vance&Hines alkukäyrästö, Yoshimura R-77 sliparit, K&N

Ennen mun pyörää penkissä nähtiin oman ECU:n säädössä Ecueditor ohjelmalla tonninen GSX-R -09
Kehitys kehittyy :kippis:
:kippis: Eikö tuo jo ala riittämään :thumbup:
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

anykala kirjoitti:
Titaani kirjoitti:Kyllä veisin aj-bikelle ecueditori säätöön. Jos et ole vielä vaihtanut kaikkia imusuppiloita lyhyiksi, niin ne n. 4kpl halpaa heppaa kannattaa ottaa talteen ennen säätöä.

Onkos toi vaikea homma vaihtaa? Kerroppa tosta hommasta lisää kun ei ymmärrä :oho:
Aiheesta: http://turbo.bomber.fi/modules....hlight= Jotain myös tällä foorumilla: http://www.busanistit.org/foorumi....;t=8319

Jaa että "halpoja hevosia"... Tarkoittaa ilmeisesti samaa kuin "halpoja, helppoja ja varmoja hevosia". Useat legendat kertovat sellaisia olevan ja niitä väitetään jopa nähdynkin. Kiinni niitä ei kuitenkaan ole kait liiemmälti vielä saatu... :rasberry: :rasberry: :rasberry: Muista vielä vaihtaa tulpan kipinät sinisistä punaisiin...
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Vastaa Viestiin