Toi on niin tosiBusaCormaX kirjoitti:Täällä on välillä niin nerokkaita lisäkommentteja... hei vielä kerran: tarviiko aina tulla pulputtamaan/kyllä mää tierän juttuja
Tekis niin mieli
tehot.........on.........ko - penkitystä
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
No eipä mullakaan sen kummempia ole kuin Yoshibox säätökokeilu, vähän vie liikaa kakkua mutta runkataan vähän lisää ja kun kyllästytään ni sit säädellään, ei ihmisiä tarvitse tyhmäksi tehdä jos ne eivät tiedä asioita.Ei välttämättä ole tyhmiä ihmisiä, on vain tietämättömiä ja ajattelemattomia.Kadulla tuskin tarvitsee niitä muutamaa lisä paukkua joita ehkä radalla tarvitsee.Ehkä tämä foorumi on nykyään vain pro rata kuskeille suunnattu asia jossa vittuillaan niille tietämättömille aloittelijoille joita pitäisi kannustaa.jarim kirjoitti:Kyseessä käsittääkseni Cormaxilla ns Yoshbox "säätö", lainausmerkeissä siksi että ei tuota oikein säädöksi voi sanoa, sen verta karkea se on... 2002 ja uudemmat ehdottomasti ECUEditorilla. Samin Autopaja tai TT-Motorsport.
No jopas, pahoillani olen jos kommentistani vedettiin sellaisia johtopäätöksiä että tyhmäksi jotakuta haukkuisin, en nimittäin missään tapauksessa sellaista tarkoittanut. Tarkoitus oli vain tuoda ilmi säädön ja SÄÄDÖN ero. Kiitos ja anteeksi.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- CormaX
- Viestit: 663
- Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
- Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
- Viesti:
Ei se niin mennyt...kiitin kommentiasi...jarim kirjoitti:No jopas, pahoillani olen jos kommentistani vedettiin sellaisia johtopäätöksiä että tyhmäksi jotakuta haukkuisin, en nimittäin missään tapauksessa sellaista tarkoittanut. Tarkoitus oli vain tuoda ilmi säädön ja SÄÄDÖN ero. Kiitos ja anteeksi.
Tarkoitukseni ei ollut loukata tai osoittaa sormella ketään, mutta on muitakin motoristeja jotka ajavat Hayabusalla (kuka viimeksi edes jaksoi kirjoittaa nimen kokonaan?), eivätkä tiedä asioista yhtään mitään.jarim kirjoitti:No jopas, pahoillani olen jos kommentistani vedettiin sellaisia johtopäätöksiä että tyhmäksi jotakuta haukkuisin, en nimittäin missään tapauksessa sellaista tarkoittanut. Tarkoitus oli vain tuoda ilmi säädön ja SÄÄDÖN ero. Kiitos ja anteeksi.
Nykypäivänä luetaan netistä kaikkea paskaa mutta välillä ihan tietoakin, mutta miten eroittaa paska tiedosta?
Muistaakseni tämän foorumin tarkoitus oli jakaa tietoa ja auttaa kanssa kumppaneita ja kerätä sitä mukavaa porukkaa, eikä kettuilla jokaiselle joka ei ymmärrä tai ei osaa. Voin tietenkin olla väärässä niinkuin aina,,,
BusaCormaX kirjoitti:No voi herran jumala...oma boxi säädettiin ja muusta en ole puhunut....en ECUEjutusta ja BENSA EI OLE HAISSUT ja mun pyörän säätö onnistui loistavasti ja TOIMII...lukekaa nyt uurestaan kun alatte niin viisaita laukomaan kertomaan piillä...hoh hoijaa
Tekis niin mieli
edit. näin yleisesti kiitänkin jarminia, olen saanut paljon apua busaani...Ja kaikille tavallaan sorry, mut välillä jotkut kommentit saa pahalle tuulelle...
Muistelisin että ecu-sydeemi olis jotain 400-500¤
Tää oli varmaan mulle. mut 120x 3,14 tekee 376,80¤ + xx
päästään samaan summaan... mulla on sähköpostissa vieläki se viime kesän tarjous aj-bikeltä. Kannattaa myös itse tarkastella omia postauksiaan itse kunkin Kiitos ja anteeksi :1087
SMR
Oliko tässä jotain epäselvää tai negatiivista?Heksa kirjoitti:BusaCormaX kirjoitti:No voi herran jumala...oma boxi säädettiin ja muusta en ole puhunut....en ECUEjutusta ja BENSA EI OLE HAISSUT ja mun pyörän säätö onnistui loistavasti ja TOIMII...lukekaa nyt uurestaan kun alatte niin viisaita laukomaan kertomaan piillä...hoh hoijaa
Tekis niin mieli
edit. näin yleisesti kiitänkin jarminia, olen saanut paljon apua busaani...Ja kaikille tavallaan sorry, mut välillä jotkut kommentit saa pahalle tuulelle...
Muistelisin että ecu-sydeemi olis jotain 400-500¤
Tää oli varmaan mulle. mut 120x 3,14 tekee 376,80¤ + xx
päästään samaan summaan... mulla on sähköpostissa vieläki se viime kesän tarjous aj-bikeltä. Kannattaa myös itse tarkastella omia postauksiaan itse kunkin Kiitos ja anteeksi :1087
Katotaan huomennaBusaCormaX kirjoitti:No voi herran jumala...oma boxi säädettiin ja muusta en ole puhunut..lukekaa nyt uurestaan kun alatte niin viisaita laukomaan kertomaan piillä...hoh hoijaa
Täällä on välillä niin nerokkaita lisäkommentteja Mutta hei vielä kerran: tarviiko JOIDENKIN aina tulla pulputtamaan/kyllä mää tierän juttuja ???
Aivan hyvällä henkellä neuvoin kaveria...ja kyllä aj-bike osaa hommansa...en epäile
Tekis niin mieli
edit. näin yleisesti kiitänkin jarminia, olen saanut paljon apua busaani...Ja kaikille tavallaan sorry, mut välillä jotkut kommentit saa pahalle tuulelle...
Muistelisin että ecu-sydeemi olis jotain 400-500¤
SMR
anykala kirjoitti:Nii mikä toi imusuppilo vahvero homma oikeen on, jos joku vois suomentaa amatöörille
Uskallanko.... nooo otetaan riski kloks sivu 16 ja osa nro 12
Suomeksi gen1 on reunimmaiset imusuppilot lyhyemmät ku keskinmäiset ovat vaihtaneet imusuppilot kaikki lyhyeen malliin...
en tiä sit... gen2 näyttäis kuvan perusteella olevan kaikki saman pituisia. Joku gen2 omistaja vois kertoa ovatko vaihtaneet suppiloita/mistä hankkineet
SMR
Eilen Samin penkissä: 197,3Hp/154,6Nm koneteho, 177,9Hp/145,9Nm takapyörältä.
-08, Vance&Hines alkukäyrästö, Yoshimura R-77 sliparit, K&N
Ennen mun pyörää penkissä nähtiin oman ECU:n säädössä Ecueditor ohjelmalla tonninen GSX-R -09
Kehitys kehittyy
Edited By Nesmit on 1301562905
-08, Vance&Hines alkukäyrästö, Yoshimura R-77 sliparit, K&N
Ennen mun pyörää penkissä nähtiin oman ECU:n säädössä Ecueditor ohjelmalla tonninen GSX-R -09
Kehitys kehittyy
Edited By Nesmit on 1301562905
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
- CormaX
- Viestit: 663
- Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
- Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
- Viesti:
Eikö tuo jo ala riittämäänNesmit kirjoitti:Eilen Samin penkissä: 197,3Hp/154,6Nm koneteho, 177,9Hp/145,9Nm takapyörältä.
-08, Vance&Hines alkukäyrästö, Yoshimura R-77 sliparit, K&N
Ennen mun pyörää penkissä nähtiin oman ECU:n säädössä Ecueditor ohjelmalla tonninen GSX-R -09
Kehitys kehittyy
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Aiheesta: http://turbo.bomber.fi/modules....hlight= Jotain myös tällä foorumilla: http://www.busanistit.org/foorumi....;t=8319anykala kirjoitti:Titaani kirjoitti:Kyllä veisin aj-bikelle ecueditori säätöön. Jos et ole vielä vaihtanut kaikkia imusuppiloita lyhyiksi, niin ne n. 4kpl halpaa heppaa kannattaa ottaa talteen ennen säätöä.
Onkos toi vaikea homma vaihtaa? Kerroppa tosta hommasta lisää kun ei ymmärrä
Jaa että "halpoja hevosia"... Tarkoittaa ilmeisesti samaa kuin "halpoja, helppoja ja varmoja hevosia". Useat legendat kertovat sellaisia olevan ja niitä väitetään jopa nähdynkin. Kiinni niitä ei kuitenkaan ole kait liiemmälti vielä saatu... :rasberry: :rasberry: :rasberry: Muista vielä vaihtaa tulpan kipinät sinisistä punaisiin...
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp