Sivu 41/67

Lähetetty: 23 Joulu 2010, 17:39
Kirjoittaja Vmatti
No voihan röhnö - hyvin on hapettanut penkissä ???
Aikamoisia muitakin pelejä näemmä löytyy tallista :respekt:

Lähetetty: 08 Tammi 2011, 10:24
Kirjoittaja 82-1232688863
Hieman ot - mutta asiaa silti: tilakkaapa tiimipaitaloita, niin pysytään voimissamme:
http://shop.bomber.fi/product_catalog.php?c=27

:kippis:




Edited By Röhnö on 1294475095

Lähetetty: 05 Helmi 2011, 14:33
Kirjoittaja marko67
Sain tänään käsiini uuden Bomber lehden ja voi pyhä jysäys ja pimeyden vallat!Nyt on sitten Vittaniemenkin penkin vapari pohjat Kawasakin nimissä...Onko muuten kellään tietoo et oliko tos vedossa Samilla ollu ihan normi pumppubensaa vai jotain kemiallista litkua?

Lähetetty: 05 Helmi 2011, 15:23
Kirjoittaja 107-1089231881
VP 109 kertoi tankissa olleen kun kysyin Samilta.... joka tapauksessa hyvä tulos. No pohjat on tehty rikottavaksi :;):

Lähetetty: 05 Helmi 2011, 23:35
Kirjoittaja Martta
Eipä tuosta mitenkään ylläty :p Harmi, ettei ole Busasta "kiinnostunut".

Lähetetty: 06 Helmi 2011, 02:21
Kirjoittaja 83-1175441819
(asiasta sen enempää tietämättä)Ilmeisesti tämä ei ole katu pyörä? Jos on niin aika syvä bowdown :respekt:
kunhan vain kysyin,,,,

Lähetetty: 06 Helmi 2011, 13:36
Kirjoittaja Titaani
Niin Samilla kawassa litrateho ihan omassa luokassa yli 180hv/L, jotakuinkin samalla tasolla litrateho kun tonninen bmw.
Paras vaparibusa taitaa olla hieman yli 170hv/L




Edited By Titaani on 1296992226

Lähetetty: 06 Helmi 2011, 14:41
Kirjoittaja A.Kyyrölä
onkohan takis tehoo vai moottori tehoo?
vai mitä lie orhia.

Lähetetty: 07 Helmi 2011, 09:01
Kirjoittaja Titaani
Kyllä konit on Samin penkin konetehoja.

Lähetetty: 08 Helmi 2011, 13:37
Kirjoittaja snuggles
Titaani kirjoitti:Niin Samilla kawassa litrateho ihan omassa luokassa yli 180hv/L, jotakuinkin samalla tasolla litrateho kun tonninen bmw.
Paras vaparibusa taitaa olla hieman yli 170hv/L
Karkas juu kawa tehoissa busakuskien edelle, niinko kentälläkin kävi merkkien välillä viime kesänä. Ainoo lohtu että Samilla kisakone, ei asiaa pumppubensalle, ei edes etanoolille. Penkissä käyneet busat lähinnä katupelejä. Mut silti 4hv karussa täl hetkellä. Kohta eroa jo valovuosi jos ei aleta keksiin jotain uutta ja pullistavaa.

Lähetetty: 25 Helmi 2011, 19:41
Kirjoittaja ysi-ärrä
Kaveri käytti tt-motorsportilla K8 busaa säädöillä.
Tulos yoshin r-55 putkistolla 187hv ja 158nm takikselta. Ihan kiitettävästi.




Edited By ysi-ärrä on 1298655708

Lähetetty: 25 Helmi 2011, 20:15
Kirjoittaja Jonttu
ysi-ärrä kirjoitti:Kaveri käytti tt-motorsportilla K8 busaa säädöillä.
Tulos yoshin r-55 putkistolla 187hv ja 158nm takikselta. Ihan kiitettävästi.

Jep. 187,45hv ja 158,66 tarkka :rasberry:

Lähetetty: 27 Helmi 2011, 11:32
Kirjoittaja PetriK
kajbusa kirjoitti:Tää on varmaan jo täystehoinen :thumbup: :thumbup:
Kyllä - nyt on hommat vuoden sisällä kehittyneet ja muutamia turbojakin saatu täystehoisten joukkoon.

Hienoa RAMPE the mÄniten

Lähetetty: 28 Helmi 2011, 18:06
Kirjoittaja Joke
Samin penkissä säädettiin busa: Käppyrässäon koneteho. Takarenkaalta irtosi 181 luupäätä. :)



Edited By Joke on 1298910616

Lähetetty: 28 Helmi 2011, 19:16
Kirjoittaja snuggles
Joke kirjoitti:Samin penkissä säädettiin busa: Käppyrässäon koneteho. Takarenkaalta irtosi 181 luupäätä. :)
Nouseepas käppyrä kivasti rajoittajaa kohti. Mitä osia viimesessä kokoonpanossa ?
Tässä lienee vähä enemmän hepoja ku edellä mainitussa tt:llä säädetyssä.