
K8 whitepower
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Pientä edistystä... Mekaaniset osaset löytäneet paikkansa, enään sähköjä uupuu! Nesteet koneeseen, ja bensat tankkiin, niin pääsee kokeilee tulille! Jospa perjantaina ekat savut koneesta, jos ei ihmeitä ilmaannu!!!


Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Jippii... Se pyörii sittenkin. Nyt vaan uudet öljyt/suodin, ja eikun s-miestä odottelemaan. Josko kevään korvalla sais penkkiin! FI-valo syttyy melkein heti käynnistämisen jälkeen, vielä kun osais lukea vikakoodin?!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi kirjoitti:Jippii... Se pyörii sittenkin. Nyt vaan uudet öljyt/suodin, ja eikun s-miestä odottelemaan. Josko kevään korvalla sais penkkiin! FI-valo syttyy melkein heti käynnistämisen jälkeen, vielä kun osais lukea vikakoodin?!
lamda on varmaan huomioitu ?
pairin poisto aiheuttaa myös FI valon
Edited By Ksthb on 1233308749
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Ksthb kirjoitti:pairin poisto aiheuttaa myös FI valon

Lambdan yms. huomioinkin, en pairin arvannut antavan "vika valoa"
Thank´s taas!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
gsxr kirjoitti:Projekti näyttäis olevan hyvällä mallilla...
Mikähän on realistinen maksimiteho lentokenttätestejä ajatellen tällä ahtimella ettei pakopaineet nouse liikaa?
MCXpressenin mukaan puhallin suunniteltu 250-350hp tehoille. Vastaavilla puhaltimilla ovat Vittaniemen penkissä penkittäneet gen1 bussista 0,6-0,7bar ahdoilla n.250hp tuloksia renkaalta. Tarkoitus mittailla pakolämpöjä/-paineita, ja sen mukaan katsoa paljonko kärsii ahtoja laittaa. Kannessa vakiovenat, ja vakionokat, joten turha mahdottomia odottaa. Ainoastaan kansi portattu, nokat ajoitettu uudelleen, ja pakosarjaa muokattu hieman. Eiköhän tässä kuukauden- kahden sisään olla viisaampia asian suhteen. Tavoittteena olis saada toimiva turbomopo, josta myös tehoja/vääntöä lähtis omiksi tarpeiksi... Josko vaika 300hp....? Tai 1 bar...Katotaan nyt!

Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Monta asiaa taas selvinnyt, vielä muutama selvityksen alla... Sähköjä yx ilta asenneltu, AIKA paljon uutta johtoa tulee. Digitaaliseen painemittariin kanssa vähän paneutunut, sillä tarkoitus ohjata esim. vesiruuttaa, ja "yliahtosuojaa". Vikakoodin lukukin onnistuu, kiitokset Jarim:lle. Vesiruutan ohjaus vielä sekaisin, pumppu toimii, ohjaukset ei! KIITOS KSTHB!! Wideband yhdistetty, muuten toimii, muttei näytä kierrostietoa, vaikka pitäs!? Pitää siihenkin joku päivä paneutua. Normi PC näyttäs vörkkivän ok. Aikalailla aikaa menee keksinnön kanssa tallilla, ja kaljaa sillä tiimoin kans! Ahtopaineen säädin/vaihdenäyttö/vaihtovalo by boostsmith näkyy tekevän hallaa omalle vaihdenäytölle, joutuu "tren" vissiin laittaa, et toimii... Mutta kyllä tämä pikkuhiljaa alkaa hyvältä näyttää!! Vikakoodeja ei enään ilmesty näytölle, kun kaikki lisälaitteet erotettu pyörän omista sähköistä. Ai kun japanilais inssi tietäs, kuinka paljon keskeneräiseksi jättänyt tämänkin busan!! Nyt muutama päivä pois tallilta, ens viikolla hommat jatkukoon! Kuvia laitan, kun sähköt lopullisesti paikoillaan....


Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Taas kiireinen aamu tallissa vietetty. Ongelmia ratkennut, ja uusia ilmaantunut. Aquamistin toiminta viaksi paljastui valmistusvaiheessa kahden johdon väärä sijoitus liittimessä!! Eli pumpulle releeltä tulevassa johdossa 2 johtoa keskenään väärissä paikoissa!! Ei ihan maailman helpoiten löytyvä vika!! Onnex testasin Jampan käskystä pumpun, enkä alkanut uutta pumppua etsiä. Power Commander liitetty, se toimii kaikkinee ok...Dynojetin wideband toimii muuten kanssa, muttei näytä rpm tietoa!! Tieto otettu ecunjohdosta, josta tulee mittarille kiekkatieto!! Oiskohan otettava ruiskusuuttimelta tieto, koska sieltä PC:kin ottaa kiekkatiedon, ja siinä se toimii?! Tietoo kellään!? Samalta riuskusuuttimelta varmaan pitää x-pressenin boxille ottaa kiekkatieto?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Nyt etenee projekti myrskytuulen lailla, TAI SITTEN EI. Nyt toimii Aquamist, ja sitä ohjaa digipainemittari, saa näpyteltyä käynnistyspaineen suoraan kojetaulusta. Wideband laajakaista suostui hyväksymään rpm tiedon, kun otettiin se ruiskusuuttimelta. samalta suuttimelta otettiin TIETTY Xpress lisäruiskulle rpm tieto. (ei toiminut ecun kiekkamittarille menevään johtoon kytkettynä) Nyt alkoi sitten vilkkuu ledi (pyörän pyöriessä) ihan huimaa kyytiä, ja kierroksia nostettaessa paloi oikeastaan jatkuvasti! Kone meni äärettömän paksulle, hyvä että jaksoi pyöriä! Eli se signaali ei kelpaa xpress boxille siis. Nyt sitten metsästetään, mistä oikeata signaalia lisäruiskulle!? Epäilyksenä myös, että lisäruiskun map-anturissa jotain häikkää, koska alipaineella tuuppaa lisäruisku bensaa.(tietty jotain siinäkin, vaikka ehjästä, toimivasta systeemistä irroitettu anturi) Kunhan xpressenin softa johtoineen, ja ohjeineen saapuu savoon, ja erik vastailee ruåttista s-posteihin, alkaa homma taas ehkä edetä!!Kiitoksia tämän päivän avuista "muutamille" !! Vittaniemen Sami, Artsi, PetriK, Kekku, näin muutaman mainitakseni!!! Kyllä tää duunaus on hauskaa....
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Jatketaan yksinpuhelua, joitakin voi kiinnostaakin tämän projektin "vaikeudet"... Voi olla apua joillekin uuskoppasen turbottajille näistä murheista, ja niiden selviämisestä. Artsilta lisäruiskun softan ohjeet tupsahti s-postiin, ja eikun tutkimaan niitä. Ohjeista kävi seikkaperäisesti ilmi, mitä jännitteitä map-anturissa milläkin paineilla. Hienoa, päästiin se mittaamaan, KUN siinä piti vikaa olla, tai sen kytkennässä.... Map-anturi todettiin ehjäksi, ja jopa oikeisiin letkuihin kytketyiksi, kuten itse pikkuisen epäilinkin. Eli mitattiin ali/yli paineilla, ja pyörän pyöriessä, yms. KAIKKI variaatiot. Kyllä vika alkaa paikallistumaan siihen rpm. signaaliin. Taas testasin ilman lisäruiskua, ja pyörä pyörii tosi nätisti paikallaan kaasutellessa. Lisäruiskun saatua rpm. tiedon, alkoi ongelmat. Ens viikolla varmaan saan softan, ja piuhan, joten päästään lukemaan sitä rpm. tietoakin tuolta boxista. Hyvä, ettei nää viat oo johtuneet omista, eikä s-miehen näppihäiriöistä, vaan aina muiden niskaan saanut kaataa syyn. Alkaa hermot kiristyä pikkuhiljaa, kun kaikki mättää, eikä mikään meinaa selvitä.
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi kirjoitti:Alkaa hermot kiristyä pikkuhiljaa, kun kaikki mättää, eikä mikään meinaa selvitä.
Älä nyt enää hiillostu,kun laitos on noinkin pitkällä...ja ongelmathan on tehty ratkottaviksi...




Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry:
Kyllähän näitä "blogeja" mielikseen lukee! Keep up the good work! 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport