Suomen "virallinen" +200mph lista - "Official" Finnish +200mph list

Täällä pohditaan miten ne pelit kulkee...
Ja jos ei, niin miksi ei...
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

On kyllä melekonen taso Suomessa nykyään. Meinaan vaikka ajaisin nyt 360kmh, niin siltikään en pääsis 10 parhaan sakkiin,huh!
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

ysi-ärrä kirjoitti:On kyllä melekonen taso Suomessa nykyään. Meinaan vaikka ajaisin nyt 360kmh, niin siltikään en pääsis 10 parhaan sakkiin,huh!

Kyllä 360-tuloksella pääsis kahdeksanneksi tuolla pyöräkohtaisessa tilastossa, joka ehkä mielestäni paremmin kertoo nykytason. 5 ensimmäistä sijaa kuitenkin kahden pyörän hallussa kuljettajakohtaisessa tilastossa, joka hieman vääristää sitä.
Mun mielestä on hyvä, että luotiin toi pyöräkohtainen lista!




Edited By PowerKing on 1341426608
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Snugglesin pyörän tarkka kuutiotilavuus olisi kiva tietää eikä mitäään ylimalkaista ~1600cc heittoa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

PowerKing kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:On kyllä melekonen taso Suomessa nykyään. Meinaan vaikka ajaisin nyt 360kmh, niin siltikään en pääsis 10 parhaan sakkiin,huh!
Kyllä 360-tuloksella pääsis kahdeksanneksi tuolla pyöräkohtaisessa tilastossa, joka ehkä mielestäni paremmin kertoo nykytason. 5 ensimmäistä sijaa kuitenkin kahden pyörän hallussa kuljettajakohtaisessa tilastossa, joka hieman vääristää sitä.
Mun mielestä on hyvä, että luotiin toi pyöräkohtainen lista!
Joo,tuota kuskikohtasta listaa kahtoinki. Pyörä kohtanen tuossa mielessä parempi.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

jarim kirjoitti:Snugglesin pyörän tarkka kuutiotilavuus olisi kiva tietää eikä mitäään ylimalkaista ~1600cc heittoa?
1622.911cc
Onhan tuolla joissain muissakin pyöristyksiä, eikös taxin 1570cc ole 1571.8cc ja 1440cc busiakin näkyy olevan. Uuessa kawassa, vaikka mallimerkintä onkin, on todellisiin kuutioihin enemmän eroa.
Jotain eroa tulee maili-km muunnossa, mul antaa puhelimen laskuri hieman eri lukemat, desimaaleista lähinnä kyse.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kiitos. 1440cc on lähempänä 1441cc kuin ~1600cc 1623cc:tä eikös? :)

Mailimuunnoksissa on harrastettu "luovaa muunnosta" eli pyrin ainakaan kovin paljon ylöspäin pyöristämistä välttämään. Ja nuo kolme desimaaliakin lähinnä vitsi... Lähinnä nice to know tietoa vaan kun ne kilometrit on kuiten ne millä me mitataan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

mites noi t-urbot kaikki vakio cc-llä?
entäs veli hölmö?
SMR
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Heksa kirjoitti:mites noi t-urbot kaikki vakio cc-llä?
entäs veli hölmö?
Nuo Turbot taitaa olla kaikki vakio kokoisia ja Velin busa myös on.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Heksa kirjoitti:mites noi t-urbot kaikki vakio cc-llä?
entäs veli hölmö?
Vakiolohkoilla mennään.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Mitäkähän muut on mieltä, kun itteä kiinnostaa kovasti millä menovedellä kukin ajelee. Olisko siitä liikaa vaivaa, taikka haluaako porukka kertoa? :offtopic:
Tuohan on kyllä jo nyt palijon parempi lista kun uudella mantereella. Tässä on sentään kaikille mainittu nopeudenmittausmenetelmä. Olis vaan vielä yhtä pykälää parempi :welcome:
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

tenhulttio kirjoitti:Mitäkähän muut on mieltä, kun itteä kiinnostaa kovasti millä menovedellä kukin ajelee. Olisko siitä liikaa vaivaa, taikka haluaako porukka kertoa? :offtopic:
Tuohan on kyllä jo nyt palijon parempi lista kun uudella mantereella. Tässä on sentään kaikille mainittu nopeudenmittausmenetelmä. Olis vaan vielä yhtä pykälää parempi :welcome:
Tuo on semmonen vaihteleva asia, ainakin mulla, ensin oli säädetty pumppubensalle ja sitte hieman passattu veepeelle kun kulkee liian lähellä varorajaa, mut kadulla ajan pumpulla. Nyt oikeestaan ei oo millekään erityiselle aineelle säädetty kun vaan summassa hieman paksummalle, ajaa sillä mitä on mukana.
Noista pyöristyksistä, oon tykänny enemmän likiarvoista, aikasemmin oli n. 200hv, kulki n. 300kmh, vartilla n. 10s ,sittemmin piti passata puolikkaan ylöspäin, n. 250hv, n. 350kmh ja n. 10.5s
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

tenhulttio kirjoitti:Mitäkähän muut on mieltä, kun itteä kiinnostaa kovasti millä menovedellä kukin ajelee. Olisko siitä liikaa vaivaa, taikka haluaako porukka kertoa? :offtopic:
Tuohan on kyllä jo nyt palijon parempi lista kun uudella mantereella. Tässä on sentään kaikille mainittu nopeudenmittausmenetelmä. Olis vaan vielä yhtä pykälää parempi :welcome:

no itse ajan pumppubensalla ja sit kaasuiila vp.llä
varmaan aika perus setti nos vehkeissä
SMR
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kuis ni? VPowerilla minä ajoin 361... :laugh:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

98:lla mennään.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

jarim kirjoitti:Kuis ni? VPowerilla minä ajoin 361... :laugh:

no joo... mut ajaako joku nos ja 95e10?
eihän vp mitään ihmeitä saavuteta haetaan vaan toiminta varmuutta
( varmuus silti viä hakusessa :p )
SMR
Vastaa Viestiin