Sivu 5/87
Lähetetty: 20 Touko 2012, 21:36
Kirjoittaja SMR
Tiimiläisille menestystä KaMC:n penkkipäivillä, Arctikdiver turboluokan toinen 278hv, jostain putkahti ahdettu banditti mikä vei ykköstilan 281hv lukemilla. Vapareissa enemmän osanottoa, Snuggles 251hv, Jamonaattori 215hv, Tomppa 211hv, Väliin kiilasi Jarim 212hv. Jamon käppyrä oli hyvinkin erikoisen näköinen kun ei ollut kone säädetty ja yläkierrosten seoksista ei mitään selvyyttä. Turboissa myös Nesmit löi kovan lukeman pöytään, 271hv, sija kolmas.
Edited By SMR on 1337541774
Lähetetty: 21 Touko 2012, 20:13
Kirjoittaja BussiJussi
SMR kirjoitti:Tiimiläisille menestystä KaMC:n penkkipäivillä, Arctikdiver turboluokan toinen 278hv, jostain putkahti ahdettu banditti mikä vei ykköstilan 281hv lukemilla. Vapareissa enemmän osanottoa, Snuggles 251hv, Jamonaattori 215hv, Tomppa 211hv, Väliin kiilasi Jarim 212hv. Jamon käppyrä oli hyvinkin erikoisen näköinen kun ei ollut kone säädetty ja yläkierrosten seoksista ei mitään selvyyttä. Turboissa myös Nesmit löi kovan lukeman pöytään, 271hv, sija kolmas.
Vielä siis turbojen rakentamisessa SMR:llä opeteltavaa, kun liki samat tehot vaparista saavat!? EI VAINESKAAN, raju on vapari Snugglesilla!
Lähetetty: 21 Touko 2012, 22:44
Kirjoittaja Arctikdiver
Jussille puolustus tiimin rakentelust turboihin...
kyseessä ensimmäinen ja varsinkin tourinkiin tähdätty kokonaisuus.
Vittaniemen Samin toteamuksen mukaan kun puristuksia laskis löytyy komponenttien puolesta reservejä.
Hyvin tuntui kone pelittävän ajossa niin kuin oli etukäteen suunniteltu. Siitä kiitos maestrolle(lue Snuglesille) ja Titaanille laskelmista.
Lähetetty: 22 Touko 2012, 07:49
Kirjoittaja kajbusa
Korjataan sen verran tuloksia, että kovin lukema oli KaMc:n jäsenen turbo Ärrä 293hv.... kuten tapana on ollut järjestävän kerhon laitteita ei huomioida
Lähetetty: 22 Touko 2012, 18:53
Kirjoittaja gsxr
Kelpo lukemia
Mitä ominaisuuksia painotettiin kun turbotitte touring käyttöön?
Lähetetty: 22 Touko 2012, 19:00
Kirjoittaja Titaani
gsxr kirjoitti:Kelpo lukemia
Mitä ominaisuuksia painotettiin kun turbotitte touring käyttöön?
Tasainen veto alhaalta saakka! Herää kohtuu aikaisin medium ahtimeksi.
Lähetetty: 22 Touko 2012, 19:53
Kirjoittaja BussiJussi
Arctikdiver kirjoitti:Jussille puolustus tiimin rakentelust turboihin...
kyseessä ensimmäinen ja varsinkin tourinkiin tähdätty kokonaisuus.
Vittaniemen Samin toteamuksen mukaan kun puristuksia laskis löytyy komponenttien puolesta reservejä.
Hyvin tuntui kone pelittävän ajossa niin kuin oli etukäteen suunniteltu. Siitä kiitos maestrolle(lue Snuglesille) ja Titaanille laskelmista.
onko samin penkistä kämyrää...? Kuinka alhaalta saitte herämään?
Lähetetty: 22 Touko 2012, 20:33
Kirjoittaja SMR
kajbusa kirjoitti:Korjataan sen verran tuloksia, että kovin lukema oli KaMc:n jäsenen turbo Ärrä 293hv.... kuten tapana on ollut järjestävän kerhon laitteita ei huomioida
Pahoittelemme tuon tuloksen puuttumista, mutta kuten todettu ei ollut kilvassa mukana. Ja kova lukema oli kyllä, bandittikin hurja laite, paineletkun irtoamisesta huolimatta.
Lähetetty: 22 Touko 2012, 22:16
Kirjoittaja Titaani
BussiJussi kirjoitti:Arctikdiver kirjoitti:Jussille puolustus tiimin rakentelust turboihin...
kyseessä ensimmäinen ja varsinkin tourinkiin tähdätty kokonaisuus.
Vittaniemen Samin toteamuksen mukaan kun puristuksia laskis löytyy komponenttien puolesta reservejä.
Hyvin tuntui kone pelittävän ajossa niin kuin oli etukäteen suunniteltu. Siitä kiitos maestrolle(lue Snuglesille) ja Titaanille laskelmista.
onko samin penkistä kämyrää...? Kuinka alhaalta saitte herämään?
Muutamia pisteitä Samilla tarkastelin, niin n.3500 ylittää putkiviri gen 1 tehon eli alkaa heräämään jossain 3000 jälkeen. Perus touringissa tarkoittaa sitä että vakio väleillä 100km/h paikkeilta selkeästi alueella jossa ahto päällä. Aiemmin muistaisin että oli puhetta 120km/h alueella heräämisestä n.4000.
Omistaja tietää/muistaa paremmin.
Lähetetty: 10 Kesä 2012, 10:31
Kirjoittaja SMR
Hallin ajon ollessa kohta käsillä kaksi kolmannesta tiimin kalustosta ajokunnossa, osa ehkä valmistuu ja loput ei. Kilpurin osien saanti takkuilee sen verran että katsellaan jo ensi kesän puolelle, ensin koko talvi kerätty sukan varteen budjettia ja sitte ei löydykään jotain perusosia, männän palautusjousia ym.
Peten ajettua 300kmh jo Lappeenrannassa on odotukset tietty taas piirun korkeammalla.
Veijolla pitäisi 300kmh olla otettavissa, saa nähdä miten välitys natsaa keliin.
Tompalla 200mph odottaa, toivottavasti ei ole tuulet vastaan.
Titaanilla tuloksia simuloitu, parasta toivoen.
Heksalla treenit vähissä, oma paras tulos kyllä muuttuu selkeesti.
Snuggles, kun pysyis tekniikka läjässä.
Jamolla havaittu tarvetta muuttaa hieman kokoonpanoa joten ei kerkiä säädettynä viivalle.
Lähetetty: 14 Kesä 2012, 19:08
Kirjoittaja Jorma
Halliin ajovuoro klo 12.00 vapaana tiimiläiselle. Tarkemmat tiedot puh. ps nopeet syö hitaat.
Meni jo
Edited By Jorma on 1339703549
Lähetetty: 14 Kesä 2012, 22:53
Kirjoittaja Tomppa
Tack! Tarjoon ,kun nähdään...
Lähetetty: 27 Kesä 2012, 15:45
Kirjoittaja snuggles
Speed Metal Racingin open garage days 13.-15.7.
Parempi ku Metallican garage days revisited, ja open tarkoittaa että ovi pidetään auki jos on lämmintä
Lähetetty: 27 Kesä 2012, 20:11
Kirjoittaja BaTTman
Saako pullaa ja kaffetta?
Lähetetty: 27 Kesä 2012, 21:23
Kirjoittaja SMR
BaTTman kirjoitti:Saako pullaa ja kaffetta?
Heti mahottoman vaikea asia pullahti esille