Team SMR
Tiimiläisille menestystä KaMC:n penkkipäivillä, Arctikdiver turboluokan toinen 278hv, jostain putkahti ahdettu banditti mikä vei ykköstilan 281hv lukemilla. Vapareissa enemmän osanottoa, Snuggles 251hv, Jamonaattori 215hv, Tomppa 211hv, Väliin kiilasi Jarim 212hv. Jamon käppyrä oli hyvinkin erikoisen näköinen kun ei ollut kone säädetty ja yläkierrosten seoksista ei mitään selvyyttä. Turboissa myös Nesmit löi kovan lukeman pöytään, 271hv, sija kolmas.
Edited By SMR on 1337541774
Edited By SMR on 1337541774
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
SMR kirjoitti:Tiimiläisille menestystä KaMC:n penkkipäivillä, Arctikdiver turboluokan toinen 278hv, jostain putkahti ahdettu banditti mikä vei ykköstilan 281hv lukemilla. Vapareissa enemmän osanottoa, Snuggles 251hv, Jamonaattori 215hv, Tomppa 211hv, Väliin kiilasi Jarim 212hv. Jamon käppyrä oli hyvinkin erikoisen näköinen kun ei ollut kone säädetty ja yläkierrosten seoksista ei mitään selvyyttä. Turboissa myös Nesmit löi kovan lukeman pöytään, 271hv, sija kolmas.
Vielä siis turbojen rakentamisessa SMR:llä opeteltavaa, kun liki samat tehot vaparista saavat!? EI VAINESKAAN, raju on vapari Snugglesilla!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Jussille puolustus tiimin rakentelust turboihin...
kyseessä ensimmäinen ja varsinkin tourinkiin tähdätty kokonaisuus.
Vittaniemen Samin toteamuksen mukaan kun puristuksia laskis löytyy komponenttien puolesta reservejä.
Hyvin tuntui kone pelittävän ajossa niin kuin oli etukäteen suunniteltu. Siitä kiitos maestrolle(lue Snuglesille) ja Titaanille laskelmista.
kyseessä ensimmäinen ja varsinkin tourinkiin tähdätty kokonaisuus.
Vittaniemen Samin toteamuksen mukaan kun puristuksia laskis löytyy komponenttien puolesta reservejä.
Hyvin tuntui kone pelittävän ajossa niin kuin oli etukäteen suunniteltu. Siitä kiitos maestrolle(lue Snuglesille) ja Titaanille laskelmista.
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
onko samin penkistä kämyrää...? Kuinka alhaalta saitte herämään?Arctikdiver kirjoitti:Jussille puolustus tiimin rakentelust turboihin...
kyseessä ensimmäinen ja varsinkin tourinkiin tähdätty kokonaisuus.
Vittaniemen Samin toteamuksen mukaan kun puristuksia laskis löytyy komponenttien puolesta reservejä.
Hyvin tuntui kone pelittävän ajossa niin kuin oli etukäteen suunniteltu. Siitä kiitos maestrolle(lue Snuglesille) ja Titaanille laskelmista.
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Pahoittelemme tuon tuloksen puuttumista, mutta kuten todettu ei ollut kilvassa mukana. Ja kova lukema oli kyllä, bandittikin hurja laite, paineletkun irtoamisesta huolimatta.kajbusa kirjoitti:Korjataan sen verran tuloksia, että kovin lukema oli KaMc:n jäsenen turbo Ärrä 293hv.... kuten tapana on ollut järjestävän kerhon laitteita ei huomioida
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Muutamia pisteitä Samilla tarkastelin, niin n.3500 ylittää putkiviri gen 1 tehon eli alkaa heräämään jossain 3000 jälkeen. Perus touringissa tarkoittaa sitä että vakio väleillä 100km/h paikkeilta selkeästi alueella jossa ahto päällä. Aiemmin muistaisin että oli puhetta 120km/h alueella heräämisestä n.4000.BussiJussi kirjoitti:onko samin penkistä kämyrää...? Kuinka alhaalta saitte herämään?Arctikdiver kirjoitti:Jussille puolustus tiimin rakentelust turboihin...
kyseessä ensimmäinen ja varsinkin tourinkiin tähdätty kokonaisuus.
Vittaniemen Samin toteamuksen mukaan kun puristuksia laskis löytyy komponenttien puolesta reservejä.
Hyvin tuntui kone pelittävän ajossa niin kuin oli etukäteen suunniteltu. Siitä kiitos maestrolle(lue Snuglesille) ja Titaanille laskelmista.
Omistaja tietää/muistaa paremmin.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Hallin ajon ollessa kohta käsillä kaksi kolmannesta tiimin kalustosta ajokunnossa, osa ehkä valmistuu ja loput ei. Kilpurin osien saanti takkuilee sen verran että katsellaan jo ensi kesän puolelle, ensin koko talvi kerätty sukan varteen budjettia ja sitte ei löydykään jotain perusosia, männän palautusjousia ym.
Peten ajettua 300kmh jo Lappeenrannassa on odotukset tietty taas piirun korkeammalla.
Veijolla pitäisi 300kmh olla otettavissa, saa nähdä miten välitys natsaa keliin.
Tompalla 200mph odottaa, toivottavasti ei ole tuulet vastaan.
Titaanilla tuloksia simuloitu, parasta toivoen.
Heksalla treenit vähissä, oma paras tulos kyllä muuttuu selkeesti.
Snuggles, kun pysyis tekniikka läjässä.
Jamolla havaittu tarvetta muuttaa hieman kokoonpanoa joten ei kerkiä säädettynä viivalle.
Peten ajettua 300kmh jo Lappeenrannassa on odotukset tietty taas piirun korkeammalla.
Veijolla pitäisi 300kmh olla otettavissa, saa nähdä miten välitys natsaa keliin.
Tompalla 200mph odottaa, toivottavasti ei ole tuulet vastaan.
Titaanilla tuloksia simuloitu, parasta toivoen.
Heksalla treenit vähissä, oma paras tulos kyllä muuttuu selkeesti.
Snuggles, kun pysyis tekniikka läjässä.
Jamolla havaittu tarvetta muuttaa hieman kokoonpanoa joten ei kerkiä säädettynä viivalle.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racingin open garage days 13.-15.7.
Parempi ku Metallican garage days revisited, ja open tarkoittaa että ovi pidetään auki jos on lämmintä
Parempi ku Metallican garage days revisited, ja open tarkoittaa että ovi pidetään auki jos on lämmintä
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Heti mahottoman vaikea asia pullahti esilleBaTTman kirjoitti:Saako pullaa ja kaffetta?
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"