Sivu 5/7
Lähetetty: 22 Elo 2010, 11:46
Kirjoittaja VeliHölmöK8
ysi-ärrä kirjoitti:Jep, eilen illalla kotiuduttu karkeloista ja vitutus oli kaamea. Meinaan lähdin siinä toivossa että ois mukavan myötänen tuuli ja noilla 18/40 väleillä mentäis. Otin toki 17 piikkisenki mukaan että saa vaihdettua sen jos vastanen puhaltaa.
No kentälle päästyämme ja portit takana loksahdettua hokasin että se 17 piikkinen on pakussa aidan väärällä puolen,prkl.
No pelko jo persuuksissa eka vetoa vetään vastaseen niin tulos lopussa vitosvaihteella 288 ku ei kerenny edes kutosta laittaan ku EI OO VOIMAA että ois kannattanu pykältää viimestä vaihdetta,prkl.
No sit vielä ajattelin että josko tuulet tyyntys tai kääntys, vain eipä näin käyny. Joten 291 jäi parhakseni,pahus.
No sen ny ainakin tiedän että pitää olla ainakin 200 kaakkia takaselta että tuollasta 18 piikkistä kannattaa laittaa.
Joten laitetaanpa 18 piikkinen varaston seinälle odotteleen mitä talven aikana tapahtuu
ja vaihdetaan vakiot paikoilleen.
Mulla olis ollut 17-piikkinen mukana, siis gen2. Varmaan monella muullakin, gen1/gen2(?)
Muutenkin, jos jotain puuttuu, kannatta kysellä muilta. Itselläni oli melkoinen määrä työkaluja ja muuta kamaa mukana - joillakin muilla vielä paljon enemmän, tyyliin takarattaita vetopakkoineen jne. Aina ei pysty lainaamaan, kun saattaa tarvita hetken päästä itse, mutta jos yksi ei voi lainata, niin toinen suurella todennäköisyydellä kylläkin. 
Lähetetty: 22 Elo 2010, 12:22
Kirjoittaja RHead
Tuloksia tarkistelen ens viikolla tarkemmin ja viilaan virheet pois. Eilen nopeasti syöttelin vaan tulokset jotta kansa pääsis ihmettelemään joten virheitä varmasti on.
Lähetetty: 22 Elo 2010, 13:58
Kirjoittaja BussiJussi
Röhnö kirjoitti:Hyvä Jorma ja ANY10
Taitaa olla Suomen ainoa Busa meidän tallissa, jolla voisi koittaa Jorman edelle tällä kaudella 
Tietysti jos ei uskalla.... :rasberry:
Lähetetty: 22 Elo 2010, 15:44
Kirjoittaja Robin
Mukavaa oli käydä ensimmäistä kertaa kokeilemassa miten oma pyörä kulkee. Tulos 286 ei oikein lämmitä muttei mulla selkeätä tavoitetta ollutkaan. Kaffepöytäkeskustelussa ehkä haaveillut ajavani 300Km/h mutta taitaakin jäädä haaveeksi tällä setillä (vakiopyörä kaikin puolin).
Hieno päivä kaikin puolin ja tapasin lisää mukavia busanistejä ja radalla samanhenkistä porukkaa. Helposti tulen uudelleen
Videoita ja kuvia minun ja Pultin toimesta kuvattuna: linkki
Lähetetty: 22 Elo 2010, 16:57
Kirjoittaja Titaani
Taas oli hieno viikonloppu ja pääsihän sitä ajamaankin.
TJJ:n pBoxiin työnsi tälläistä tälläkertaa Eka:316,9 toka 315,4 kolmas 314,5, kiitokset vielä boxin lainasta.
Kiitokset Kimmolle ja kenttätiimille mahtavista järjestelyistä koko viikonlopulle!!!
Edited By Titaani on 1282485479
Lähetetty: 22 Elo 2010, 16:58
Kirjoittaja busajasa
kiitokset järjestävälle taholle. Täyden kympin kinkerit taas kerran. Joensuussa osataan nämä hommat.
Hieman jäi itsellä hampaan koloon. Ylitäytettu ilokaasu ampui varon pihalle juuri ennen vetovuoroa. Yritettiin uudelleen täyttää, mutta pullo jäi noin 550g vajaaksi. No sillä sitten tuo 333 (vbox 336) tulos.
Tämmöstä on motorsportti..
Edited By busajasa on 1282505003
Lähetetty: 22 Elo 2010, 21:54
Kirjoittaja jarim
Nämä sunnuntait aina rankkoja, mistähän johtuu? No joo, kauden "päätapahtuma" taas onnellisesti ja ei niin onnellisesti takana. Omalta osalta odotukset oli aika matalalla keskiviikkoisen penkkireissun jäljiltä, 20hp tehoa kateissa jne. Mutta kentällä tuo keksintö kyllä yllätti vaihteeksi positiivisesti. Olosuhteet ei missään nimessä optimaaliset ja vaparina kuitenkin 323.9kmh, ilokaasuilla 342.5kmh. Taxin osalta sitten se pettymys kun huolellisesta valmistautumisesta huolimatta taas tuli sulaa. Motecin login mukaan ykkösen lämmöt lähti syystä taikka toisesta karkaamaan saavuttaen reilun 1000'C lämpötilan ... sulaahan sillä saa aikaiseksi.
http://www.hiekkalaatikko.org/joensuu_2010/jns2010.jpg
Punainen: Taxi Joensuu 2010 337kmh
Vihreä: Oma Joensuu 2010 342.5kmh
Ja referenssiksi sinisellä Taxi Joensuu 2009 360.2kmh
Noita viivoja kun kattoo että miten Taxin tämän kertainen viiva lähti jo alusta lähtien erkanemaan viime vuotisesta osoittaa että voimaa tosiaan olisi jos se saataisiin vaan pidettyä koneen sisällä koko matkan... Ne pudotukset on kaksi välivapaata 4-5 ja 5-6 vaihdoista.
Kiitokset omasta puolestanikin RHeadille ja koko järjestävälle porukalle, toivottavasti ensi kesänä taas uudestaan! Mukava oli myös taas nähdä tuttuja ja uusiakin kasvoja. 
Lähetetty: 23 Elo 2010, 05:25
Kirjoittaja ysi-ärrä
No huh, jos tuota taxin punaista viivaa kahtoo ,niin mihin se oliskaan kiivenny jos vaihteet ois menny ilman ongelmia paikoilleen ja sitä sulamista ei ois tapahtunu.
Lähetetty: 23 Elo 2010, 07:39
Kirjoittaja 107-1274162792
Juu, eipä ollut munkaan päivä tuo. Ekaa kertaa tuumin koittaa oikein tosissaan ja ruuvailin oikein laukkutelineet ja peilit irti ja pistin kyttyränkin paikoilleen. Lopputuloksena silti vain 283 (tai oikeastaan 282,3, pyöristävät näemmä kivasti
) eli liki 10km/h huonommin kuin Hallissa laukkutelineillä ja peileillä
Noh, taisi päivän hauskin osuus olla se etappi kohti Varkautta kun pari Bussia tuli hiukan matkavauhtia kirittämään :laugh:
No mukavaa väkeähän siellä oli joten muuten ihan mukava päivä ja saimpa samaan syssyyn ajettua tuon ekan Rautaperseen eli SS1000 ajon. nyt vaan jännityksellä odotella tarkastuksen tuloksia kun laput lähtee tänään. Liekö ollut Rautaperseilyn karstat vielä koneessa? :p
Semmoisena vinkkinä muutamalle videon kaipaajalle että jos ette tänään saa mulle niitä osoitteita niin tulee muutaman päivän viive lisää toimitukseen. Olen työmatkalla ti ja ke.
Edited By klasu71 on 1282538819
Lähetetty: 23 Elo 2010, 10:07
Kirjoittaja Marbusa
Kiitokset Joensuuhun kenttäajojen järjestäjille ja kanssakuskeille.
Kenttäjärjestelyt sujuivat hyvin ja majoitus- yms. järjestelyt erinomaisesti.
Ajoajan lyhennys tietysti oli harmillista ja keliolosuhteet olisivat voineet olla vaikka ... täydelliset.
Onnittelut Jormalle kovista vedoista ja muillekin hyvät vedot vetäneille tai vähintäänkin suorituksiinsa tyytyväisille kuskeille.
Harmi, että parin pyörän tekniikka ei toiminut toivotulla tavalla ja siten huipputulokset jäivät saavuttamatta.
Meidän "tiimi" päätti kierrättää ja tukea "femmalla" erästä epäonnista tiimiä, jotta kansalle olisi jatkossakin luvassa "sirkushuveja".
Vaan eipä taida tuo kolehti riittää mihinkään tai itseasiassa kyllä vaikka pariin teippirullaan.
Olikohan +200 ml kerhoon muita päässeitä, kuin Sami?
Saapas nähdä kauanko Zetori pysyy vakiona?
Omaan suoritukseen en aivan ole tyytyväinen, mutta en vallan pettynytkään. Mahdollisesti noissa keliolosuhteissa ei vaan paljoa parempaan pystynyt.
Itse kerkesin vielä kolmannen vedon ajaa ja, jos ajoaika olisi ollut pidempi ja vetoja enemmän, niin varmuus tuohon pyörän&kuskin resurssien riittävyyteen olisi selvinnyt.
Suunta sentäs ylöspäin.
Lappeenrantaan lähdetään ja toivotaan sinne sitten myötätuulta riittäväksi kaikille.
Kiitokset myös kanssakuskeille mukavasta seurasta ja kiva oli saada "tyypit" nickeille, vaikkakin tuppaa olemaan rajallista tuon muistikapasiteetin kanssa. :1087
t. eläintarhan jengi
Lähetetty: 23 Elo 2010, 16:41
Kirjoittaja Juhama
Marbusa kirjoitti:Kiitokset Joensuuhun kenttäajojen järjestäjille ja kanssakuskeille.
Kenttäjärjestelyt sujuivat hyvin ja majoitus- yms. järjestelyt erinomaisesti.
Ajoajan lyhennys tietysti oli harmillista ja keliolosuhteet olisivat voineet olla vaikka ... täydelliset.
Onnittelut Jormalle kovista vedoista ja muillekin hyvät vedot vetäneille tai vähintäänkin suorituksiinsa tyytyväisille kuskeille.
Harmi, että parin pyörän tekniikka ei toiminut toivotulla tavalla ja siten huipputulokset jäivät saavuttamatta.
Meidän "tiimi" päätti kierrättää ja tukea "femmalla" erästä epäonnista tiimiä, jotta kansalle olisi jatkossakin luvassa "sirkushuveja".
Vaan eipä taida tuo kolehti riittää mihinkään tai itseasiassa kyllä vaikka pariin teippirullaan.
Olikohan +200 ml kerhoon muita päässeitä, kuin Sami?
Saapas nähdä kauanko Zetori pysyy vakiona?
Omaan suoritukseen en aivan ole tyytyväinen, mutta en vallan pettynytkään. Mahdollisesti noissa keliolosuhteissa ei vaan paljoa parempaan pystynyt.
Itse kerkesin vielä kolmannen vedon ajaa ja, jos ajoaika olisi ollut pidempi ja vetoja enemmän, niin varmuus tuohon pyörän&kuskin resurssien riittävyyteen olisi selvinnyt.
Suunta sentäs ylöspäin.
Lappeenrantaan lähdetään ja toivotaan sinne sitten myötätuulta riittäväksi kaikille.
Kiitokset myös kanssakuskeille mukavasta seurasta ja kiva oli saada "tyypit" nickeille, vaikkakin tuppaa olemaan rajallista tuon muistikapasiteetin kanssa. :1087
t. eläintarhan jengi
Oliko toi sun busa ihan perus putkiviri gen2? Vakiovälit?
Lähetetty: 23 Elo 2010, 19:45
Kirjoittaja Robin
Lähetetty: 23 Elo 2010, 21:42
Kirjoittaja busajasa
Marbusa kirjoitti:
<clip>
Meidän "tiimi" päätti kierrättää ja tukea "femmalla" erästä epäonnista tiimiä, jotta kansalle olisi jatkossakin luvassa "sirkushuveja".
Vaan eipä taida tuo kolehti riittää mihinkään tai itseasiassa kyllä vaikka pariin teippirullaan.
<clip>

lahjoitus huomioitu ja olemme koko tiiminä kiitollisia myös pienimuotoisemmasta "sponsoroinnista". Uudet kujeet jo suunnitteilla ja takuuvarmaa on että tämäkin lahjoitus löytää paikkansa billetin ja bling blingin seasta. Siis vakaasti näyttää siltä että kansa saa kaipaamaansa sirkushuvia myös jatkossa.
Lähetetty: 24 Elo 2010, 11:23
Kirjoittaja PRM75
Kimmolle ja koko porukalle ISO kiitos järjestelyistä
Ensi vuonna uudestaan :rocket
Lähetetty: 24 Elo 2010, 13:32
Kirjoittaja Marbusa
Juhama kirjoitti:Oliko toi sun busa ihan perus putkiviri gen2? Vakiovälit?
Ei tos kummempia, kuin 4-2-1 kokoränni, rengastuksena 110/70 & 180/55, takana 42 piikkinen ratas.