Sivu 5/7
Lähetetty: 09 Kesä 2007, 23:52
Kirjoittaja -Artsi-
Lähetetty: 10 Kesä 2007, 00:01
Kirjoittaja PetriK
Ne tulokset siellä oli internetissä jossain .no loppuisella saitilla joka tuli käsitykseni mukaan tekniikasta vastanneen kaverin kotikoneelta.
Jos jollain on kontakteja lappeenrannan ilmailuyhdistykseen niin tulokset saisi sieltä koneelta suoraan kun tietäisi keneltä kysyä tuo nettiosoite.
Täällä jotain alussa otettuja kuvia tapahtumasta
9.6. Lappeenrannan ajojen kuvia
Edited By PetriK on 1181427738
Lähetetty: 10 Kesä 2007, 09:35
Kirjoittaja tervis
Tervis kans ensikertaa 281 km/h vakiolla
Lähetetty: 10 Kesä 2007, 14:40
Kirjoittaja RHead
Rikki?
Kuvia
Edited By RHead on 1181479925
Lähetetty: 10 Kesä 2007, 20:15
Kirjoittaja PetriK
Ja tässä tulokset. Pidetään tämän linkin kautta toistaiseksi saatavilla kunnes saavat omalle palvelimelleen. (Älkää siis laittako mihinkään yleiseen jakoon tätä linkkiä, kotipalvelin ei kestä älyttömiä kuormia ja nää tulee sinne lappeenrannan ilmailuyhdistyksen sivuille aikanaan.)
Mopot nopeusjärjestyksessä
Autoista nopeimmat 4 olivat Sierra 281, Porsche 277, Fiat ja Saab 261.
Edited By PetriK on 1181496199
Lähetetty: 11 Kesä 2007, 08:50
Kirjoittaja kajbusa
Onnittelut Kimmolle!! ja osanottoni "höyry"veturin kuljettajalle ja jampalle
Oliko muuten yhtään Zetoria viivalla??
Lähetetty: 11 Kesä 2007, 11:53
Kirjoittaja RHead
Oli ja petrik tais kepittää sen.
Lähetetty: 11 Kesä 2007, 13:55
Kirjoittaja PetriK
Nooh - omaa vakiobusaa (siis ei putkistoa, ei kommaria - vain jalkatapit vaihdettu ja TRE lisätty ajojen ajaksi) nopeammin meni kyllä 2 kavaa, molemmat 10R vuodelta 2004. Toi vähän alempana listalla oleva malliton pyörä on tonninen Gikseri. Siitä seuraava Kava on vasta niin kaukana etten edes jaksanut tarkistaa mallia.
Kyllä sielä joku ZZR 1400 pyöri, mutta ei mahtunut lähellekään top 10 listaa. Vakiobusan loppunopeus oli siis lappeenrannassa 284 ja sillä mahtui tällä kertaa helposti pistesijoille. Todellisuudessa siellä oli nopeampiakin pyöriä paikalla, mutta taisivat vahingossa vääntää liikaa siitä jälkiasennetusta ruuvista ?
Edited By PetriK on 1181559537
Lähetetty: 12 Kesä 2007, 00:14
Kirjoittaja purzzi
kajbusa kirjoitti:Oliko muuten yhtään Zetoria viivalla??
Oli...zetorin vartti 10.28 ja huiput 274km/h...
Oma paras oli 293km/h ja vartti 10.1...
Lähetetty: 12 Kesä 2007, 00:41
Kirjoittaja -Artsi-
-Artsi- kirjoitti:Huomenna mottia irti ja tutkintaan mikä petti.
Selvispä lievän voimanpuutteen syy kun mosa avattiin:
kuva-albumi
Kansi, männät ja lohko kaputt. Mutta johan noilla Wisecoilla reilu tuhat km tuli jo ajettuakin.
Kantta ja lohkoa saapi tarjota, jos kellä hyllyssä nököttää.
![Glare :glare:](./images/smilies/glare.gif)
Lähetetty: 12 Kesä 2007, 07:33
Kirjoittaja kajbusa
-Artsi- kirjoitti:-Artsi- kirjoitti:Huomenna mottia irti ja tutkintaan mikä petti.
Selvispä lievän voimanpuutteen syy kun mosa avattiin:
kuva-albumi
Kansi, männät ja lohko kaputt. Mutta johan noilla Wisecoilla reilu tuhat km tuli jo ajettuakin.
Kantta ja lohkoa saapi tarjota, jos kellä hyllyssä nököttää.
![Glare :glare:](./images/smilies/glare.gif)
Eipä ihme et siitä tuli "höyryveturi"....
Paljonko oli paineita vedossa??
Lähetetty: 12 Kesä 2007, 07:48
Kirjoittaja jarim
-Artsi- kirjoitti:-Artsi- kirjoitti:Huomenna mottia irti ja tutkintaan mikä petti.
Selvispä lievän voimanpuutteen syy kun mosa avattiin:
kuva-albumi
Kansi, männät ja lohko kaputt. Mutta johan noilla Wisecoilla reilu tuhat km tuli jo ajettuakin.
Kantta ja lohkoa saapi tarjota, jos kellä hyllyssä nököttää.
![Glare :glare:](./images/smilies/glare.gif)
Auts, ikävän näköistä on... pientä on meikäläisen damaget tuon rinnalla... ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Lähetetty: 12 Kesä 2007, 07:49
Kirjoittaja PetriK
-Artsi- kirjoitti:-Artsi- kirjoitti:Huomenna mottia irti ja tutkintaan mikä petti.
Selvispä lievän voimanpuutteen syy kun mosa avattiin:
kuva-albumi
Kansi, männät ja lohko kaputt. Mutta johan noilla Wisecoilla reilu tuhat km tuli jo ajettuakin.
Kantta ja lohkoa saapi tarjota, jos kellä hyllyssä nököttää.
![Glare :glare:](./images/smilies/glare.gif)
Ja tulpat oli mallia iridium (vai kupari) ?
Sytkäennakkoon ei oltu koskettu ?
Edited By PetriK on 1181623875
Lähetetty: 12 Kesä 2007, 10:01
Kirjoittaja -Artsi-
Painetta? Joo, oli sitä... enemmän kuin 1,2 bar.
Tulpat olivat std, NGK CR9E... eipä sulanut keskielektrodi. Sytkäennakko vakio, TRE vitosen kartalla.
Syy tuhoon lienee liian suuri pakopaine suhteessa ahtopaineeseen, ja/tai äkillinen polttoaineen syöttöhäiriö.
Lähetetty: 12 Kesä 2007, 10:08
Kirjoittaja kajbusa
menikö kansipahvi viimekesänä samasta sylinteristä?