Me lainkuuliaiset ja rauhalliset motoristit saimme olla kuitenkin rauhassaTude kirjoitti:Tuli käytyä ja olihan meitä siellä tällä kertaa taas jonkunverran, huomaa että suurin lomakausi alkaa olla ohi...kelitkin suosi, ainoa mikä ei suosinut oli kiskan jono ni ei saanu pehmistä ...niin joo ja pärräpoliisit ei ollu muuta tekemistä keksiny ni jalkakäytävältä kerättiin sitte kilpien tunnuksia...
Mutteri -07 - Helsinki
- toimeve
- Viesti:
Huomenna tiistaina 4.9. klo 18 huitteilla meinasin kävästä Mutterilla hätäsen mutkan kun Helsinkhin ajelen Jämsästä.
Saetta kyllä luppaili, mutta kun en sokerista ole, niin en anna häiritä. Kerhotakki päällä olen, kelistä riippuen joko nahka- tai sitten tuo kangastakki
Olis mukava nähä pääkaupungin busanistejä. Laitan huomenna tiistaina vielä viestiä kun tarkemmin tiiän mihin aikhan pääsen lähtemhän täältä keski-Suomesta, mutta arviolta klo 18-19 välillä kurvaan Mutterille mutkan, ainaki kahvin verran istahan. Jätskikeli ei taia olla.
Edited By toimeve on 1188809737
Saetta kyllä luppaili, mutta kun en sokerista ole, niin en anna häiritä. Kerhotakki päällä olen, kelistä riippuen joko nahka- tai sitten tuo kangastakki
Olis mukava nähä pääkaupungin busanistejä. Laitan huomenna tiistaina vielä viestiä kun tarkemmin tiiän mihin aikhan pääsen lähtemhän täältä keski-Suomesta, mutta arviolta klo 18-19 välillä kurvaan Mutterille mutkan, ainaki kahvin verran istahan. Jätskikeli ei taia olla.
Edited By toimeve on 1188809737
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
- toimeve
- Viesti:
...oli keli mikä hyvänsä, niin tännään klo 18 Mutterilla kahvittelen, mukava olis josko muitaki Busanistejä näkis...vaikka ukkoskuuroja luppailiki.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
- toimeve
- Viesti:
Kahvit ja ehottomasti tämän kesän paras pehmytjätski maistu oikein hyvältä auringonpaisthessa Muita ei tosin näkyny mutta makunautintoa se ei heikentäny, varsinki kun ihana Nainen myös tuli "vasthan" sinne, koiran kanssa kun lenkillä oli.
No, huomisen olen vielä täällä ja palailen keski-Suomhen torstaiaamuna aikasin. Toivottavasti ei ole tiet jäässä
No, huomisen olen vielä täällä ja palailen keski-Suomhen torstaiaamuna aikasin. Toivottavasti ei ole tiet jäässä
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-