Sivu 5/7
Lähetetty: 24 Huhti 2008, 21:18
Kirjoittaja PetriK
Jenkeissä ovat käyttäneet Jammun kahvaa pikakaasuna, siinä on samanlainen kuviointi ja maksaa 17USD. Tekstin mukaan toimii myös K8 malleissa. Pitäisi varmaan hankkia kunhan ehtisi selvittää mistä noita helpoimmin saa - molemmat kahvat samalla kertaa...
Täällä lisää juttua aiheesta:
http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=124909.0
Lähetetty: 27 Huhti 2009, 19:52
Kirjoittaja samppi
Lueksin tossa että r1 tai r6 kahva olis vissiinkin sopiva. Tilailin suoraan orkkis osan, r1 kahvan (nopeampikuin r6) kokeilu alkakoot
Hintaa moiselle tuubille jää ~25
Jaamahan orig settiin ei vaan kuulunut kahvakumi, vaan pelkkä nylonituupi
Saas nähä miten hommassa käyp 
Lähetetty: 27 Huhti 2009, 20:05
Kirjoittaja MGa
Eikö se ollu just toisinpäin et R6 kahvas on lyhyempi liike..
Lähetetty: 27 Huhti 2009, 21:58
Kirjoittaja samppi
Lähetetty: 27 Huhti 2009, 23:28
Kirjoittaja jarim
MGa kirjoitti:Eikö se ollu just toisinpäin et R6 kahvas on lyhyempi liike..
Stock busa is a 1/4 turn
R6 makes it a 1/5 turn
R1 makes it a 1/6 turn
R1 nopeampi liike tuon mukaan.
Lähetetty: 27 Huhti 2009, 23:46
Kirjoittaja MGa
Mä sit taas löysin tämmösiä kommentteja..
"The R1 throttle is good for the street. I wouldnt try the r6 version on the street. It's way too aggressive."
"The R-1 throttle should be the first mod on a Busa. I had no idea how much better 1/5 turn would be over 1/4. I think that using the R-6 with a 1/6 turn would be too quick."
"The R6 tube is very, very aggressive. That's a great mod for drag-only bikes. You do NOT want the R6 throttle tube on a street bike"
Itselläni on tuo pikakaasuklipsi ja täytyy sanoa et on kyllä melkosen hätänen vakiokaasuun verrattuna..
Lähetetty: 03 Touko 2009, 21:34
Kirjoittaja Heksa
siis oliko se jammun varaosakoodi toi:4yr-26240-02-00
MC lifestyles maksaa 16 mutta ei ole yhtään hyllyssä ???
Lähetetty: 04 Touko 2009, 14:40
Kirjoittaja samppi
Lähetetty: 04 Touko 2009, 15:54
Kirjoittaja jarim
samppi kirjoitti:Jammun (R1) kahva tuli ja laitoin paikalleen.
SUOSITTELEN
Ei ole liian nopia, eli ei tarvihe heinänuhasten pelätä. Hauskuuskerroin lisäytyi kyllä,eikä tarvitse rullata kahvaa 
Jahas, taidanpa itsekin kokeilla. Minkä vuosimallisen kahvan tilasit? Onko kuviointi sama kuin Busan alkuperäisessä?
Lähetetty: 04 Touko 2009, 16:04
Kirjoittaja toimeve
jarim kirjoitti:samppi kirjoitti:Jammun (R1) kahva tuli ja laitoin paikalleen.
SUOSITTELEN
Ei ole liian nopia, eli ei tarvihe heinänuhasten pelätä. Hauskuuskerroin lisäytyi kyllä,eikä tarvitse rullata kahvaa 
Jahas, taidanpa itsekin kokeilla. Minkä vuosimallisen kahvan tilasit? Onko kuviointi sama kuin Busan alkuperäisessä?
...enpä tiiä onko tuosta meikäläiselle sen enempää iloa, mutta pitänee Huolto-Kaksikolta (Yamaha diileri täällä) kävästä tillaamassa moinen kahva...kuhan nuo tarkemmat speksit (mitä R1 vuosimallia joita Jarim kyseli) on selevillä.
Lähetetty: 04 Touko 2009, 16:29
Kirjoittaja samppi
Vuosimalli oli 2004 
Lähetetty: 16 Touko 2009, 12:15
Kirjoittaja jarim
samppi kirjoitti:Vuosimalli oli 2004 
Tilasinpa itsellekin kokeeksi tuollaisen R1 vm. 2004 kahvan. Niin, oliko tuossa kuviontikin samanlainen kuin Busan vakiokahvassa?
Lähetetty: 16 Touko 2009, 12:39
Kirjoittaja samppi
Pikkasen erilainen, pitemmät rannut
Vaikka kovasti näytti jenkkivoorumin kuvassa samalta.
Edited By samppi on 1242466768
Lähetetty: 16 Touko 2009, 13:13
Kirjoittaja Heksa
on kahva kans jo tilattuna/ ja liikkees noutoa vailla...
Pitikö tehdä jotain säätöjä vaiereihin, vai saako paikalleen plug and play tyyppiin
Lähetetty: 16 Touko 2009, 16:16
Kirjoittaja samppi
Saattaa mennä löysäämällä vaijerit yläpäästä myöskin paikalleen, mutta itte otin toisen vaijerin irti tankin alta, niin sujahti helposti. Sitte vaan säätää vaijerit, tosin ei hirveesti ole säätöä mulla ainakaan jäljellä. Kuori saisi olla pikkasen lyhkäsempi, mutta toimii kuitenkin ihan jees.