Kaasukahva

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Jenkeissä ovat käyttäneet Jammun kahvaa pikakaasuna, siinä on samanlainen kuviointi ja maksaa 17USD. Tekstin mukaan toimii myös K8 malleissa. Pitäisi varmaan hankkia kunhan ehtisi selvittää mistä noita helpoimmin saa - molemmat kahvat samalla kertaa...

Täällä lisää juttua aiheesta:
http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=124909.0
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
samppi
Viestit: 317
Liittynyt: 12 Tammi 2008, 12:57
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja samppi »

Lueksin tossa että r1 tai r6 kahva olis vissiinkin sopiva. Tilailin suoraan orkkis osan, r1 kahvan (nopeampikuin r6) kokeilu alkakoot :D Hintaa moiselle tuubille jää ~25€
Jaamahan orig settiin ei vaan kuulunut kahvakumi, vaan pelkkä nylonituupi :( Saas nähä miten hommassa käyp :glare:
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !

Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Eikö se ollu just toisinpäin et R6 kahvas on lyhyempi liike..
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
Avatar
samppi
Viestit: 317
Liittynyt: 12 Tammi 2008, 12:57
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja samppi »

MGa kirjoitti:Eikö se ollu just toisinpäin et R6 kahvas on lyhyempi liike..

Öööh eli tää meni nyt sitte päi v...ua koko homma :D :pääseinään: :omituinen:
Hetken lueksin tarkempaan, niin toi r6:sen kahva olis vissiin kadulla hankalampi olovinaan. Noh sittehän tuon näkeepi ku laittaa, tarkoitushan ei ole että monttuun ajaissa hurahtaa täpökaasu ja alkaa villi rodeo :rocket vaan sais ton pelkälle ranneliikkeelle ton kaasun.
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !

Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

MGa kirjoitti:Eikö se ollu just toisinpäin et R6 kahvas on lyhyempi liike..
Stock busa is a 1/4 turn
R6 makes it a 1/5 turn
R1 makes it a 1/6 turn


R1 nopeampi liike tuon mukaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Mä sit taas löysin tämmösiä kommentteja..
"The R1 throttle is good for the street. I wouldnt try the r6 version on the street. It's way too aggressive."
"The R-1 throttle should be the first mod on a Busa. I had no idea how much better 1/5 turn would be over 1/4. I think that using the R-6 with a 1/6 turn would be too quick."
"The R6 tube is very, very aggressive. That's a great mod for drag-only bikes. You do NOT want the R6 throttle tube on a street bike"

Itselläni on tuo pikakaasuklipsi ja täytyy sanoa et on kyllä melkosen hätänen vakiokaasuun verrattuna..
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

siis oliko se jammun varaosakoodi toi:4yr-26240-02-00
MC lifestyles maksaa 16€ mutta ei ole yhtään hyllyssä ???
SMR
Avatar
samppi
Viestit: 317
Liittynyt: 12 Tammi 2008, 12:57
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja samppi »

Jammun (R1) kahva tuli ja laitoin paikalleen. :tapu: SUOSITTELEN :thumbup: Ei ole liian nopia, eli ei tarvihe heinänuhasten pelätä. Hauskuuskerroin lisäytyi kyllä,eikä tarvitse rullata kahvaa :mosh:



Edited By samppi on 1241437506
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !

Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

samppi kirjoitti:Jammun (R1) kahva tuli ja laitoin paikalleen. :tapu: SUOSITTELEN :thumbup: Ei ole liian nopia, eli ei tarvihe heinänuhasten pelätä. Hauskuuskerroin lisäytyi kyllä,eikä tarvitse rullata kahvaa :mosh:
Jahas, taidanpa itsekin kokeilla. Minkä vuosimallisen kahvan tilasit? Onko kuviointi sama kuin Busan alkuperäisessä?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

jarim kirjoitti:
samppi kirjoitti:Jammun (R1) kahva tuli ja laitoin paikalleen. :tapu: SUOSITTELEN :thumbup: Ei ole liian nopia, eli ei tarvihe heinänuhasten pelätä. Hauskuuskerroin lisäytyi kyllä,eikä tarvitse rullata kahvaa :mosh:

Jahas, taidanpa itsekin kokeilla. Minkä vuosimallisen kahvan tilasit? Onko kuviointi sama kuin Busan alkuperäisessä?
...enpä tiiä onko tuosta meikäläiselle sen enempää iloa, mutta pitänee Huolto-Kaksikolta (Yamaha diileri täällä) kävästä tillaamassa moinen kahva...kuhan nuo tarkemmat speksit (mitä R1 vuosimallia joita Jarim kyseli) on selevillä.
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
samppi
Viestit: 317
Liittynyt: 12 Tammi 2008, 12:57
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja samppi »

Vuosimalli oli 2004 :)
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !

Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

samppi kirjoitti:Vuosimalli oli 2004 :)
Tilasinpa itsellekin kokeeksi tuollaisen R1 vm. 2004 kahvan. Niin, oliko tuossa kuviontikin samanlainen kuin Busan vakiokahvassa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
samppi
Viestit: 317
Liittynyt: 12 Tammi 2008, 12:57
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja samppi »

Pikkasen erilainen, pitemmät rannut :glare: Vaikka kovasti näytti jenkkivoorumin kuvassa samalta.



Edited By samppi on 1242466768
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !

Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

on kahva kans jo tilattuna/ ja liikkees noutoa vailla...
Pitikö tehdä jotain säätöjä vaiereihin, vai saako paikalleen plug and play tyyppiin
SMR
Avatar
samppi
Viestit: 317
Liittynyt: 12 Tammi 2008, 12:57
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja samppi »

Saattaa mennä löysäämällä vaijerit yläpäästä myöskin paikalleen, mutta itte otin toisen vaijerin irti tankin alta, niin sujahti helposti. Sitte vaan säätää vaijerit, tosin ei hirveesti ole säätöä mulla ainakaan jäljellä. Kuori saisi olla pikkasen lyhkäsempi, mutta toimii kuitenkin ihan jees.
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !

Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Vastaa Viestiin