Kaasukahva
Jenkeissä ovat käyttäneet Jammun kahvaa pikakaasuna, siinä on samanlainen kuviointi ja maksaa 17USD. Tekstin mukaan toimii myös K8 malleissa. Pitäisi varmaan hankkia kunhan ehtisi selvittää mistä noita helpoimmin saa - molemmat kahvat samalla kertaa...
Täällä lisää juttua aiheesta:
http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=124909.0
Täällä lisää juttua aiheesta:
http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=124909.0
Lueksin tossa että r1 tai r6 kahva olis vissiinkin sopiva. Tilailin suoraan orkkis osan, r1 kahvan (nopeampikuin r6) kokeilu alkakoot
Hintaa moiselle tuubille jää ~25
Jaamahan orig settiin ei vaan kuulunut kahvakumi, vaan pelkkä nylonituupi
Saas nähä miten hommassa käyp ![Glare :glare:](./images/smilies/glare.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jaamahan orig settiin ei vaan kuulunut kahvakumi, vaan pelkkä nylonituupi
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Glare :glare:](./images/smilies/glare.gif)
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
MGa kirjoitti:Eikö se ollu just toisinpäin et R6 kahvas on lyhyempi liike..
Öööh eli tää meni nyt sitte päi v...ua koko homma
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Pää seinään :pääseinään:](./images/smilies/wallbash.gif)
![Omituinen :omituinen:](./images/smilies/weird.gif)
Hetken lueksin tarkempaan, niin toi r6:sen kahva olis vissiin kadulla hankalampi olovinaan. Noh sittehän tuon näkeepi ku laittaa, tarkoitushan ei ole että monttuun ajaissa hurahtaa täpökaasu ja alkaa villi rodeo :rocket vaan sais ton pelkälle ranneliikkeelle ton kaasun.
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
MGa kirjoitti:Eikö se ollu just toisinpäin et R6 kahvas on lyhyempi liike..
Stock busa is a 1/4 turn
R6 makes it a 1/5 turn
R1 makes it a 1/6 turn
R1 nopeampi liike tuon mukaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mä sit taas löysin tämmösiä kommentteja..
"The R1 throttle is good for the street. I wouldnt try the r6 version on the street. It's way too aggressive."
"The R-1 throttle should be the first mod on a Busa. I had no idea how much better 1/5 turn would be over 1/4. I think that using the R-6 with a 1/6 turn would be too quick."
"The R6 tube is very, very aggressive. That's a great mod for drag-only bikes. You do NOT want the R6 throttle tube on a street bike"
Itselläni on tuo pikakaasuklipsi ja täytyy sanoa et on kyllä melkosen hätänen vakiokaasuun verrattuna..
"The R1 throttle is good for the street. I wouldnt try the r6 version on the street. It's way too aggressive."
"The R-1 throttle should be the first mod on a Busa. I had no idea how much better 1/5 turn would be over 1/4. I think that using the R-6 with a 1/6 turn would be too quick."
"The R6 tube is very, very aggressive. That's a great mod for drag-only bikes. You do NOT want the R6 throttle tube on a street bike"
Itselläni on tuo pikakaasuklipsi ja täytyy sanoa et on kyllä melkosen hätänen vakiokaasuun verrattuna..
Jammun (R1) kahva tuli ja laitoin paikalleen.
SUOSITTELEN
Ei ole liian nopia, eli ei tarvihe heinänuhasten pelätä. Hauskuuskerroin lisäytyi kyllä,eikä tarvitse rullata kahvaa ![Mosh :mosh:](./images/smilies/mosh.gif)
Edited By samppi on 1241437506
![Taputapu :tapu:](./images/smilies/clap.gif)
![Thumbs up :thumbup:](./images/smilies/thmbup.gif)
![Mosh :mosh:](./images/smilies/mosh.gif)
Edited By samppi on 1241437506
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Jahas, taidanpa itsekin kokeilla. Minkä vuosimallisen kahvan tilasit? Onko kuviointi sama kuin Busan alkuperäisessä?samppi kirjoitti:Jammun (R1) kahva tuli ja laitoin paikalleen.SUOSITTELEN
Ei ole liian nopia, eli ei tarvihe heinänuhasten pelätä. Hauskuuskerroin lisäytyi kyllä,eikä tarvitse rullata kahvaa
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...enpä tiiä onko tuosta meikäläiselle sen enempää iloa, mutta pitänee Huolto-Kaksikolta (Yamaha diileri täällä) kävästä tillaamassa moinen kahva...kuhan nuo tarkemmat speksit (mitä R1 vuosimallia joita Jarim kyseli) on selevillä.jarim kirjoitti:samppi kirjoitti:Jammun (R1) kahva tuli ja laitoin paikalleen.SUOSITTELEN
Ei ole liian nopia, eli ei tarvihe heinänuhasten pelätä. Hauskuuskerroin lisäytyi kyllä,eikä tarvitse rullata kahvaa
Jahas, taidanpa itsekin kokeilla. Minkä vuosimallisen kahvan tilasit? Onko kuviointi sama kuin Busan alkuperäisessä?
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Tilasinpa itsellekin kokeeksi tuollaisen R1 vm. 2004 kahvan. Niin, oliko tuossa kuviontikin samanlainen kuin Busan vakiokahvassa?samppi kirjoitti:Vuosimalli oli 2004
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Pikkasen erilainen, pitemmät rannut
Vaikka kovasti näytti jenkkivoorumin kuvassa samalta.
Edited By samppi on 1242466768
![Glare :glare:](./images/smilies/glare.gif)
Edited By samppi on 1242466768
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Saattaa mennä löysäämällä vaijerit yläpäästä myöskin paikalleen, mutta itte otin toisen vaijerin irti tankin alta, niin sujahti helposti. Sitte vaan säätää vaijerit, tosin ei hirveesti ole säätöä mulla ainakaan jäljellä. Kuori saisi olla pikkasen lyhkäsempi, mutta toimii kuitenkin ihan jees.
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.