Lähetetty: 20 Tammi 2007, 08:47
kevennysasiasta vielä putoaako se kuskin paino n.puoleen entisestä :p ?
ksthb kirjoitti:No uudet ajoitukset nokille ja uudestaan dynoon
Melkein jo viikko kulunut..... jokojoko tuloksia? Vai meneekö aika turbon kimpussa.......?ksthb kirjoitti:vika paikallistettu, aavistuksen iso lobe.
No nyt kiertää kuten kuuluukin
ksthb kirjoitti:Jepa, ny kiertää jo 10200 ja tehoo n.175hp. Teho käyrä edelleen jyrkässä nousussa. Säätämistä ei ole vielä aloitettu, noille kierroksille mahdollista saada n. 10hp sääätämällä.
Seuraavaks sytkä moduli kiinni ja kierrosrajoitinta ylös selkeesti. Kun saadaan alustava käyrä, niin sitte ruvetaan hieromaan pikkujuttuja kohdalleen.
Yks etappi saavutettu, koneen tehokäyrä ei leikkaannu 9000 rpm kohdalla.
Saako kysyä mitä pata pääpiirteittään on syöny ja minkälaisia odotuksia tehon suhteen on?ksthb kirjoitti:Jepa, ny kiertää jo 10200 ja tehoo n.175hp. Teho käyrä edelleen jyrkässä nousussa. Säätämistä ei ole vielä aloitettu, noille kierroksille mahdollista saada n. 10hp sääätämällä.
Seuraavaks sytkä moduli kiinni ja kierrosrajoitinta ylös selkeesti. Kun saadaan alustava käyrä, niin sitte ruvetaan hieromaan pikkujuttuja kohdalleen.
Yks etappi saavutettu, koneen tehokäyrä ei leikkaannu 9000 rpm kohdalla.
![]()
Homma jäi pariin vetoon, Harrin yllättävien kiireiden vuoksi. Jatketaan ens viikolla.
Haaveita onBusanaattori kirjoitti:ksthb kirjoitti:Jepa, ny kiertää jo 10200 ja tehoo n.175hp. Teho käyrä edelleen jyrkässä nousussa. Säätämistä ei ole vielä aloitettu, noille kierroksille mahdollista saada n. 10hp sääätämällä.
Seuraavaks sytkä moduli kiinni ja kierrosrajoitinta ylös selkeesti. Kun saadaan alustava käyrä, niin sitte ruvetaan hieromaan pikkujuttuja kohdalleen.
Yks etappi saavutettu, koneen tehokäyrä ei leikkaannu 9000 rpm kohdalla.
![]()
Homma jäi pariin vetoon, Harrin yllättävien kiireiden vuoksi. Jatketaan ens viikolla.
Saako kysyä mitä pata pääpiirteittään on syöny ja minkälaisia odotuksia tehon suhteen on?
Hmmm.....eiköhän sen 200hv "pitäisi" rikkoutua?! Tietenkin hiukan hankala arvailla mitään kun ei tiedä mitä pata on syönyt mutta eikös esim. agon "pikkulohkosta" lähtenyt 196hv renkulalta? Ago? Tietysti penkeissä on eroa mutta käsittääkseni penkki missä agon pyörä on mitattu pitäisi näyttää aika yksiin viaberin penkin kanssa.ksthb kirjoitti:No niin, homma etenee. Päivän saldo oli tällainen. Löydetty viallinen PC usb, samalla katos oikutteleva kierrosrajoitin.
Alustavissa vedoissa modattu airbox lyhkäsillä suppiloilla antoi parhaat lähtö kohdat. Nokka-akseleiden ajoitus optimoitu, karttojen teko jääpi vielä loppu viikkoon, kunhan uusi PC saapuu.
Kuitenkin pikkulohko tuotti kohtuullisia lukuja 190 hp/10000 rpm, 151 Nm/7000 rpm
Toivottavasti 200hp raja taittuu kun loput säädöt saadaan kohdalleen. Mahdollista on, luulisin
ksthb kirjoitti:No niin, homma etenee. Päivän saldo oli tällainen. Löydetty viallinen PC usb, samalla katos oikutteleva kierrosrajoitin.
Alustavissa vedoissa modattu airbox lyhkäsillä suppiloilla antoi parhaat lähtö kohdat. Nokka-akseleiden ajoitus optimoitu, karttojen teko jääpi vielä loppu viikkoon, kunhan uusi PC saapuu.
Kuitenkin pikkulohko tuotti kohtuullisia lukuja 190 hp/10000 rpm, 151 Nm/7000 rpm
Toivottavasti 200hp raja taittuu kun loput säädöt saadaan kohdalleen. Mahdollista on, luulisin