Busa dieetille...

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

kevennysasiasta vielä putoaako se kuskin paino n.puoleen entisestä :p ?
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Jepa, hyvin aavisteltu. Anturit sekoitti kierrosluku mittauksen ja rajoitin tuli vastaan 7500rpm. Just kun kone tuli alueelle, missä tehokäyrä lähti jyrkkään nousuun. Suunta moottorilla oli lupauksia antava, näin helpolla ei luovuteta.
Testi on suoritettava loppuun asti
No uudet ajoitukset nokille ja uudestaan dynoon :D
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

ksthb kirjoitti:No uudet ajoitukset nokille ja uudestaan dynoon :D

:bulb: pitääköhän porata se anturi eri kohtaan? st1n toimii oikein 102 lobella ja jos aihion anturi on tehtaalta esim110n mukaan ollaan jo alueen rajoilla vaikka säätö olisi kohdallaan :p
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

vika paikallistettu, aavistuksen iso lobe.
No nyt kiertää kuten kuuluukin :pomppu:
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

ksthb kirjoitti:vika paikallistettu, aavistuksen iso lobe.
No nyt kiertää kuten kuuluukin :pomppu:
Melkein jo viikko kulunut..... jokojoko tuloksia? Vai meneekö aika turbon kimpussa.......?


:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Tiistai on toiveita täynnä :smoking:
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Tilanne? ???
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Jepa, ny kiertää jo 10200 ja tehoo n.175hp. Teho käyrä edelleen jyrkässä nousussa. Säätämistä ei ole vielä aloitettu, noille kierroksille mahdollista saada n. 10hp sääätämällä.
Seuraavaks sytkä moduli kiinni ja kierrosrajoitinta ylös selkeesti. Kun saadaan alustava käyrä, niin sitte ruvetaan hieromaan pikkujuttuja kohdalleen.
Yks etappi saavutettu, koneen tehokäyrä ei leikkaannu 9000 rpm kohdalla.
:thumbup:

Homma jäi pariin vetoon, Harrin yllättävien kiireiden vuoksi. Jatketaan ens viikolla.
74-1158779367

Viesti Kirjoittaja 74-1158779367 »

Moi,

Hieno homma :respekt:
Näyttää toimivan...
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

ksthb kirjoitti:Jepa, ny kiertää jo 10200 ja tehoo n.175hp. Teho käyrä edelleen jyrkässä nousussa. Säätämistä ei ole vielä aloitettu, noille kierroksille mahdollista saada n. 10hp sääätämällä.
Seuraavaks sytkä moduli kiinni ja kierrosrajoitinta ylös selkeesti. Kun saadaan alustava käyrä, niin sitte ruvetaan hieromaan pikkujuttuja kohdalleen.
Yks etappi saavutettu, koneen tehokäyrä ei leikkaannu 9000 rpm kohdalla.
:thumbup:

lisätään jännitystä odotteluun :shocked: kauan sitten vakiomoottorilla noilla samaisilla nokilla ja dualtipillä 180hv/9300 laitoin käytetyn pc2n jolloin seos meni sikarikkaaksi- tehoa tuli 175/10800 :respekt: säädön jälkeen tehot tuli takaisin mutta huipputeho taas 9300 :p
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

ksthb kirjoitti:Jepa, ny kiertää jo 10200 ja tehoo n.175hp. Teho käyrä edelleen jyrkässä nousussa. Säätämistä ei ole vielä aloitettu, noille kierroksille mahdollista saada n. 10hp sääätämällä.
Seuraavaks sytkä moduli kiinni ja kierrosrajoitinta ylös selkeesti. Kun saadaan alustava käyrä, niin sitte ruvetaan hieromaan pikkujuttuja kohdalleen.
Yks etappi saavutettu, koneen tehokäyrä ei leikkaannu 9000 rpm kohdalla.
:thumbup:

Homma jäi pariin vetoon, Harrin yllättävien kiireiden vuoksi. Jatketaan ens viikolla.
Saako kysyä mitä pata pääpiirteittään on syöny ja minkälaisia odotuksia tehon suhteen on?
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Busanaattori kirjoitti:
ksthb kirjoitti:Jepa, ny kiertää jo 10200 ja tehoo n.175hp. Teho käyrä edelleen jyrkässä nousussa. Säätämistä ei ole vielä aloitettu, noille kierroksille mahdollista saada n. 10hp sääätämällä.
Seuraavaks sytkä moduli kiinni ja kierrosrajoitinta ylös selkeesti. Kun saadaan alustava käyrä, niin sitte ruvetaan hieromaan pikkujuttuja kohdalleen.
Yks etappi saavutettu, koneen tehokäyrä ei leikkaannu 9000 rpm kohdalla.
:thumbup:

Homma jäi pariin vetoon, Harrin yllättävien kiireiden vuoksi. Jatketaan ens viikolla.

Saako kysyä mitä pata pääpiirteittään on syöny ja minkälaisia odotuksia tehon suhteen on?
Haaveita on :shocked: Mutta turha noilla on ruveta pullistelemaan etukäteen. Kansi ja muut osat riittänee 230hp takapyörä tehoon. Se miten korkeella prosentilla ne saadaan hyödynnettyä, onkin toinen juttu.
Yritys on kova ainaski :baaa:
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

No niin, homma etenee. Päivän saldo oli tällainen. Löydetty viallinen PC usb, samalla katos oikutteleva kierrosrajoitin.
Alustavissa vedoissa modattu airbox lyhkäsillä suppiloilla antoi parhaat lähtö kohdat. Nokka-akseleiden ajoitus optimoitu, karttojen teko jääpi vielä loppu viikkoon, kunhan uusi PC saapuu.
Kuitenkin pikkulohko tuotti kohtuullisia lukuja 190 hp/10000 rpm, 151 Nm/7000 rpm
Toivottavasti 200hp raja taittuu kun loput säädöt saadaan kohdalleen. Mahdollista on, luulisin
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

ksthb kirjoitti:No niin, homma etenee. Päivän saldo oli tällainen. Löydetty viallinen PC usb, samalla katos oikutteleva kierrosrajoitin.
Alustavissa vedoissa modattu airbox lyhkäsillä suppiloilla antoi parhaat lähtö kohdat. Nokka-akseleiden ajoitus optimoitu, karttojen teko jääpi vielä loppu viikkoon, kunhan uusi PC saapuu.
Kuitenkin pikkulohko tuotti kohtuullisia lukuja 190 hp/10000 rpm, 151 Nm/7000 rpm
Toivottavasti 200hp raja taittuu kun loput säädöt saadaan kohdalleen. Mahdollista on, luulisin
Hmmm.....eiköhän sen 200hv "pitäisi" rikkoutua?! Tietenkin hiukan hankala arvailla mitään kun ei tiedä mitä pata on syönyt mutta eikös esim. agon "pikkulohkosta" lähtenyt 196hv renkulalta? Ago? Tietysti penkeissä on eroa mutta käsittääkseni penkki missä agon pyörä on mitattu pitäisi näyttää aika yksiin viaberin penkin kanssa.
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

ksthb kirjoitti:No niin, homma etenee. Päivän saldo oli tällainen. Löydetty viallinen PC usb, samalla katos oikutteleva kierrosrajoitin.
Alustavissa vedoissa modattu airbox lyhkäsillä suppiloilla antoi parhaat lähtö kohdat. Nokka-akseleiden ajoitus optimoitu, karttojen teko jääpi vielä loppu viikkoon, kunhan uusi PC saapuu.
Kuitenkin pikkulohko tuotti kohtuullisia lukuja 190 hp/10000 rpm, 151 Nm/7000 rpm
Toivottavasti 200hp raja taittuu kun loput säädöt saadaan kohdalleen. Mahdollista on, luulisin

Kappas, ei mennyt siis arvaus kauas metsään... :cool:
Hyvä homma, pääsee jatkaan säätötyötä vianhaun sijaan.
Club 100 m/s
Vastaa Viestiin