vaihdappa corsa stradaan,on eroo. ja (toimii kovissakin nopeuksissa)jokiar kirjoitti:jarim kirjoitti:PetriK kirjoitti:Näytti tänään tulleen sitten Corsa tiensä päähän kun keskeltä alkoi pilkistämään jonkinlaista metalliverkkoa. Kaikenkaikkiaan jotain 7-8tkm se kesti tuohon pisteeseen - eli melkein saman kesti kuin vakiobattlaxkin. Ehkä vaan ajan kovin rauhallisesti kuin noinkin pitkään kestävät ?
Ajaako kaikki tosiaan renkaat noin loppuun? :p Minä yleensä vaihdan renkaan kun siinä on kuviota jäljellä ~1mm tai jopa enemmän. Pyörä on yleensä jo tuossa vaiheessa todella kankea ajettava johtuen leveästä kuluneesta osasta renkaan keskellä. Ei nuo renkaat nykyään enää niin paljoa maksa (Espanjasta) että jaksaisi hukata hyvän pyörän hyvät ajo-ominaisuudet huonoon renkaaseen.
Pirellin Diapo Corsalla täsä pari kesää kurvailin. Muuten ok, mutta kylmällä yms. muuten ei toimi ok. Nyt vaihdoin Michelinin Pilot Power ---2ct tai jottain sinnepäin.........katellaan.
Renkaiden kesto
- busapappa2
Jeba jee ! Rengaiden kuluminen "Yksilöllistä". Turbolla ja tehokkaammalla vaparilla kuluu lienee nopiaan?! Metzeeler Z6 mun mielestä HYVÄ ! Parhaalla ajoin 14.000km, joskin oli metallii näkyvissä, kun meni vaihtoon.
Mun ajot kuitenkin enimmäkseen matka-ajoo, joten eri asia jos radalla ja karkeilla mutkabaanoilla suhauttelee. Z6 kuitenkin pitää RIITTÄVÄSTI normiajossa ja vähän mutkabaanallakin. Pirellin Diablo Strada myös kestävä rengas ja tulee samalta tehtaalta kuin Z6. Ajokokemusta Diablo Stradalla vain noin 500km, koska kun lähin viimex sakuihin, yx kreikkalais hemmo sano, että etunen ja takanen pitää saksassa olla samaa merkkiä? No ei ne sielä oikeesti ala mopojoen renkaita "konttaileen". Eli nyt mun Z6 takana on ajettu 12.000km ja mennee kohta vaihtoon ! ??? Tilalle laitan sen jemmassa olleen Diablo Stradan, joka muuten tuntu pikaisella koetuksella lipevämmältä kuin Z6
"Misukasta" oon kuullut PELKKÄÄ hyvää, siis Pilot Power, mutta ei omaa kokemusta. Ite käytän vastedeskin Metzeelerin Z6 :sta, kunhan saan ajettuu ton Pirellin "pois alta" joka mulla on reservissä.
edit.
Etusena Z6 nyt ajettu 2.000km ja kuin uusi, edellisellä Etusella Z6 ajoin yli 20.000km, mutta oli alipaineen takii kulunut vähän kuopille. Muutenkin gummi kovettunee talven aikana seisoessa, eli en suosittele ajaan nuin pitkään etusellakaan, kun ite ajoin.
Edited By busapappa2 on 1206164219
Mun ajot kuitenkin enimmäkseen matka-ajoo, joten eri asia jos radalla ja karkeilla mutkabaanoilla suhauttelee. Z6 kuitenkin pitää RIITTÄVÄSTI normiajossa ja vähän mutkabaanallakin. Pirellin Diablo Strada myös kestävä rengas ja tulee samalta tehtaalta kuin Z6. Ajokokemusta Diablo Stradalla vain noin 500km, koska kun lähin viimex sakuihin, yx kreikkalais hemmo sano, että etunen ja takanen pitää saksassa olla samaa merkkiä? No ei ne sielä oikeesti ala mopojoen renkaita "konttaileen". Eli nyt mun Z6 takana on ajettu 12.000km ja mennee kohta vaihtoon ! ??? Tilalle laitan sen jemmassa olleen Diablo Stradan, joka muuten tuntu pikaisella koetuksella lipevämmältä kuin Z6
"Misukasta" oon kuullut PELKKÄÄ hyvää, siis Pilot Power, mutta ei omaa kokemusta. Ite käytän vastedeskin Metzeelerin Z6 :sta, kunhan saan ajettuu ton Pirellin "pois alta" joka mulla on reservissä.
edit.
Etusena Z6 nyt ajettu 2.000km ja kuin uusi, edellisellä Etusella Z6 ajoin yli 20.000km, mutta oli alipaineen takii kulunut vähän kuopille. Muutenkin gummi kovettunee talven aikana seisoessa, eli en suosittele ajaan nuin pitkään etusellakaan, kun ite ajoin.
Edited By busapappa2 on 1206164219
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT