Sivu 5/5

Lähetetty: 01 Tammi 2014, 20:08
Kirjoittaja snuggles
Eipä tuossa ajassa kerenny tulemaan, tahi näille kilsoille. Se vaan että tuo Jarim:n mainitsema pienemmän massalevyn modi on ehdoton kun vääntöä tarpeeksi, muuten ei pidä tämäkään, jäi puuttuun 100nm.

Lähetetty: 01 Tammi 2014, 22:34
Kirjoittaja 1340R86
snuggles kirjoitti:Eipä tuossa ajassa kerenny tulemaan, tahi näille kilsoille. Se vaan että tuo Jarim:n mainitsema pienemmän massalevyn modi on ehdoton kun vääntöä tarpeeksi, muuten ei pidä tämäkään, jäi puuttuun 100nm.

Kiitos infosta
Sitä kapeampaa levyä
tarkoitanee se modaus ja sen vaihtamista
samanlaiseksi kuin muutkin?

Pitää se vaihtaa,
Samalla vaihtuu se keski "systeemi" missä on ne "tornin" näköiset
Kiinkeet yhdestä palasta tehtyyn "mct" tekemään


Mahtaakohan tuo vaikutta tarvitavaan pakan paksuuteen
Vai liekö sama käpenen paksuus kuin vakiossa?


E: olihan se levyn vaihto tulla aiemmin
Olisiko kellän laitaa osa numeroita levyille




Edited By 1340R86 on 1388608900

Lähetetty: 02 Tammi 2014, 20:57
Kirjoittaja jarim
Ei samanlaiseksi kuin muut vaan samanlaiseksi kuin ulommainen (se ulommainen ja sisimmäinen kuuluu olla hieman keskellä olevia paksumpia). Ja jousia pitää shimmata (tai laittaa jäykemmät jouset) kun tuon tornikappaleen vaihtaa yksiosaiseen. Se kun on sellaisena periaatteessa koko ajan sen alkuperäisen ratkaisun "luistokorkeudessa". Tosin tuolla ahtopainekäikäleellä taitaa ahtopaine pitää huolen tuon kytkimen pitävyydestä ja sikäli löysemmätkin jouset riittää?

Uloimmaisen levyn koodi on 21441-24F20.




Edited By jarim on 1388689319

Lähetetty: 03 Tammi 2014, 00:43
Kirjoittaja 1340R86
jarim kirjoitti:Ei samanlaiseksi kuin muut vaan samanlaiseksi kuin ulommainen (se ulommainen ja sisimmäinen kuuluu olla hieman keskellä olevia paksumpia). Ja jousia pitää shimmata (tai laittaa jäykemmät jouset) kun tuon tornikappaleen vaihtaa yksiosaiseen. Se kun on sellaisena periaatteessa koko ajan sen alkuperäisen ratkaisun "luistokorkeudessa". Tosin tuolla ahtopainekäikäleellä taitaa ahtopaine pitää huolen tuon kytkimen pitävyydestä ja sikäli löysemmätkin jouset riittää?

Uloimmaisen levyn koodi on 21441-24F20.
Kiitos tarkenuksesta ja numeroista,

sen mukaan mitä kertoilivat niin pitäis vakio jousilla olla pitoa

(mutta tiedä sitten miten on tuon snuggles:in kertoman kokemuksen perustella pitää tuo levyn vaihot ainkin tehdä varmuudeski)

jos ei niin sen keski palan mukan tulee jotkut jouset,
ajatellut että jos tulee pito onkelmia niin täytynee koittaa laittaa sinne noita ape:en jousia mitä nyt on käytössä

Lähetetty: 23 Touko 2014, 17:55
Kirjoittaja 1340R86
Onkos kenelläkään tietoa kestääkö kykin kahvan "asennontunistemen" johdosta "ryöstää" ohjaus jännite releelle
(paineilma ventiilin ohjausta varten)
ja minkä moista jänniteetä sillä kulkee +12v -12v
vai jotain muuta ?

Lähetetty: 12 Marras 2015, 01:04
Kirjoittaja BusaMatti
En tiedä onko tämä oikea paikka kun laitoin saman viestin jo toiseen ketjuun. Antaakee anteeksi jos tunaroin heti alussa.

Uuden bussikuskin ura ei ala helposti. Toivon mukaan on vain tuo ilmaus / ruuvihomma ongelmana.

Busa -03 60Kkm+ ajettu ja nyt ei mene vaihde päälle . Onko pk-seudulla jotain auttavaa sielua joka voisi auttaa ymmärtämätöntä näissä ilmaus / ruuvilöysällä ongelmissa?

Lähetetty: 12 Marras 2015, 10:14
Kirjoittaja 1340R86
BusaMatti kirjoitti:En tiedä onko tämä oikea paikka kun laitoin saman viestin jo toiseen ketjuun. Antaakee anteeksi jos tunaroin heti alussa.

Uuden bussikuskin ura ei ala helposti. Toivon mukaan on vain tuo ilmaus / ruuvihomma ongelmana.

Busa -03 60Kkm+ ajettu ja nyt ei mene vaihde päälle . Onko pk-seudulla jotain auttavaa sielua joka voisi auttaa ymmärtämätöntä näissä ilmaus / ruuvilöysällä ongelmissa?
Meneekös vaihde päälle kun moottori ei käy

Lähetetty: 12 Marras 2015, 21:15
Kirjoittaja BusaMatti
1340R86 kirjoitti:
BusaMatti kirjoitti:En tiedä onko tämä oikea paikka kun laitoin saman viestin jo toiseen ketjuun. Antaakee anteeksi jos tunaroin heti alussa.

Uuden bussikuskin ura ei ala helposti. Toivon mukaan on vain tuo ilmaus / ruuvihomma ongelmana.

Busa -03 60Kkm+ ajettu ja nyt ei mene vaihde päälle . Onko pk-seudulla jotain auttavaa sielua joka voisi auttaa ymmärtämätöntä näissä ilmaus / ruuvilöysällä ongelmissa?
Meneekös vaihde päälle kun moottori ei käy
Täytyypä testata tuo huomenna kun on paremmin aikaa.

Lähetetty: 13 Marras 2015, 16:56
Kirjoittaja BusaMatti
BusaMatti kirjoitti:
1340R86 kirjoitti:
BusaMatti kirjoitti:En tiedä onko tämä oikea paikka kun laitoin saman viestin jo toiseen ketjuun. Antaakee anteeksi jos tunaroin heti alussa.

Uuden bussikuskin ura ei ala helposti. Toivon mukaan on vain tuo ilmaus / ruuvihomma ongelmana.

Busa -03 60Kkm+ ajettu ja nyt ei mene vaihde päälle . Onko pk-seudulla jotain auttavaa sielua joka voisi auttaa ymmärtämätöntä näissä ilmaus / ruuvilöysällä ongelmissa?
Meneekös vaihde päälle kun moottori ei käy
Täytyypä testata tuo huomenna kun on paremmin aikaa.
Kun moottori ei käynyt vaihde meni ykköselle ja vapaalle.

Lähetetty: 15 Marras 2015, 11:35
Kirjoittaja 1340R86
BusaMatti kirjoitti:
BusaMatti kirjoitti:
1340R86 kirjoitti: Meneekös vaihde päälle kun moottori ei käy
Täytyypä testata tuo huomenna kun on paremmin aikaa.
Kun moottori ei käynyt vaihde meni ykköselle ja vapaalle.
Eli vaihteen sirtoo systeemi toimii
kytkin vaan ei irrota yleinen syy sille on ilma systeemissä

Lähetetty: 15 Marras 2015, 13:33
Kirjoittaja BusaMatti
1340R86 kirjoitti:
BusaMatti kirjoitti:
BusaMatti kirjoitti: Täytyypä testata tuo huomenna kun on paremmin aikaa.
Kun moottori ei käynyt vaihde meni ykköselle ja vapaalle.
Eli vaihteen sirtoo systeemi toimii
kytkin vaan ei irrota yleinen syy sille on ilma systeemissä
Onko tähän ilmaukseen olemassa jotain kuvallista ohjetta missä näkyisi tuo ilmausruuvin paikka? Kun en niin ymmärrä näiden vehkeiden päälle.

Lähetetty: 15 Marras 2015, 22:18
Kirjoittaja 1340R86
BusaMatti kirjoitti:
1340R86 kirjoitti:
BusaMatti kirjoitti:
Kun moottori ei käynyt vaihde meni ykköselle ja vapaalle.

Eli vaihteen sirtoo systeemi toimii
kytkin vaan ei irrota yleinen syy sille on ilma systeemissä

Onko tähän ilmaukseen olemassa jotain kuvallista ohjetta missä näkyisi tuo ilmausruuvin paikka? Kun en niin ymmärrä näiden vehkeiden päälle.

Kuvassa osa No23
http://www.mp-osat.fi/fi....-kytkin

löytyy paisunta säilön läheletä