Lähetetty: 01 Tammi 2014, 20:08
Eipä tuossa ajassa kerenny tulemaan, tahi näille kilsoille. Se vaan että tuo Jarim:n mainitsema pienemmän massalevyn modi on ehdoton kun vääntöä tarpeeksi, muuten ei pidä tämäkään, jäi puuttuun 100nm.
snuggles kirjoitti:Eipä tuossa ajassa kerenny tulemaan, tahi näille kilsoille. Se vaan että tuo Jarim:n mainitsema pienemmän massalevyn modi on ehdoton kun vääntöä tarpeeksi, muuten ei pidä tämäkään, jäi puuttuun 100nm.
Kiitos tarkenuksesta ja numeroista,jarim kirjoitti:Ei samanlaiseksi kuin muut vaan samanlaiseksi kuin ulommainen (se ulommainen ja sisimmäinen kuuluu olla hieman keskellä olevia paksumpia). Ja jousia pitää shimmata (tai laittaa jäykemmät jouset) kun tuon tornikappaleen vaihtaa yksiosaiseen. Se kun on sellaisena periaatteessa koko ajan sen alkuperäisen ratkaisun "luistokorkeudessa". Tosin tuolla ahtopainekäikäleellä taitaa ahtopaine pitää huolen tuon kytkimen pitävyydestä ja sikäli löysemmätkin jouset riittää?
Uloimmaisen levyn koodi on 21441-24F20.
Meneekös vaihde päälle kun moottori ei käyBusaMatti kirjoitti:En tiedä onko tämä oikea paikka kun laitoin saman viestin jo toiseen ketjuun. Antaakee anteeksi jos tunaroin heti alussa.
Uuden bussikuskin ura ei ala helposti. Toivon mukaan on vain tuo ilmaus / ruuvihomma ongelmana.
Busa -03 60Kkm+ ajettu ja nyt ei mene vaihde päälle . Onko pk-seudulla jotain auttavaa sielua joka voisi auttaa ymmärtämätöntä näissä ilmaus / ruuvilöysällä ongelmissa?
Täytyypä testata tuo huomenna kun on paremmin aikaa.1340R86 kirjoitti:Meneekös vaihde päälle kun moottori ei käyBusaMatti kirjoitti:En tiedä onko tämä oikea paikka kun laitoin saman viestin jo toiseen ketjuun. Antaakee anteeksi jos tunaroin heti alussa.
Uuden bussikuskin ura ei ala helposti. Toivon mukaan on vain tuo ilmaus / ruuvihomma ongelmana.
Busa -03 60Kkm+ ajettu ja nyt ei mene vaihde päälle . Onko pk-seudulla jotain auttavaa sielua joka voisi auttaa ymmärtämätöntä näissä ilmaus / ruuvilöysällä ongelmissa?
Kun moottori ei käynyt vaihde meni ykköselle ja vapaalle.BusaMatti kirjoitti:Täytyypä testata tuo huomenna kun on paremmin aikaa.1340R86 kirjoitti:Meneekös vaihde päälle kun moottori ei käyBusaMatti kirjoitti:En tiedä onko tämä oikea paikka kun laitoin saman viestin jo toiseen ketjuun. Antaakee anteeksi jos tunaroin heti alussa.
Uuden bussikuskin ura ei ala helposti. Toivon mukaan on vain tuo ilmaus / ruuvihomma ongelmana.
Busa -03 60Kkm+ ajettu ja nyt ei mene vaihde päälle . Onko pk-seudulla jotain auttavaa sielua joka voisi auttaa ymmärtämätöntä näissä ilmaus / ruuvilöysällä ongelmissa?
Eli vaihteen sirtoo systeemi toimiiBusaMatti kirjoitti:Kun moottori ei käynyt vaihde meni ykköselle ja vapaalle.BusaMatti kirjoitti:Täytyypä testata tuo huomenna kun on paremmin aikaa.1340R86 kirjoitti: Meneekös vaihde päälle kun moottori ei käy
Onko tähän ilmaukseen olemassa jotain kuvallista ohjetta missä näkyisi tuo ilmausruuvin paikka? Kun en niin ymmärrä näiden vehkeiden päälle.1340R86 kirjoitti:Eli vaihteen sirtoo systeemi toimiiBusaMatti kirjoitti:Kun moottori ei käynyt vaihde meni ykköselle ja vapaalle.BusaMatti kirjoitti: Täytyypä testata tuo huomenna kun on paremmin aikaa.
kytkin vaan ei irrota yleinen syy sille on ilma systeemissä
BusaMatti kirjoitti:1340R86 kirjoitti:BusaMatti kirjoitti:
Kun moottori ei käynyt vaihde meni ykköselle ja vapaalle.
Eli vaihteen sirtoo systeemi toimii
kytkin vaan ei irrota yleinen syy sille on ilma systeemissä
Onko tähän ilmaukseen olemassa jotain kuvallista ohjetta missä näkyisi tuo ilmausruuvin paikka? Kun en niin ymmärrä näiden vehkeiden päälle.