Vas sivukatteen alla 3 piuhanen johto joka tulee jostain eturattaan kopan seuduilta?martti kirjoitti:Pinkki
Ketjurasvari
Kimppatilaus ei tuota etuja..saat sen halvemmalla kun tilaat itse niin ei minun tarvii postittaa sitä sitten sulle kotiin. Tilaan kyllä jahka kerkeän tällä viikolla.Huhan Kolli kirjoitti:Meinasitko tilata? Jos tuohon hintaan saa tuplanokalla, niin otan yhden jos sopii?Snowman kirjoitti:Katoin että oileri 80 puntaa + 10 puntaa postikuluja eli 90 puntaa= pyöreästi 102e
No, ehkä mä saan mitattua ne impulssit.martti kirjoitti:Ehän mie ennää muista,kaks vuotta sitten asensin,eikös ne prosyyrista pyörä ja ketjun pituus kohtaset asetukset selviä
mutta vielä tärkeähkö kysymys, mihin mahtuu öljypullo? meneekö takapenkin alle oikealle ihan taakse?
paljon ahtaampi tuo gen2 takalaatikko öljypullolle, kun tuo takavalon kiinnitysrauta tulee aika pahasti eteen..
Saat varmasti mitattua,en nyt muista(ohjekirja jossain)mikä asetus laitetaan päälle ja pyöritetään takapyörää kierros vaiko kaks oli,näytöstä voi lukea impulsit,öljypullo miulla on takapenkin alla ihan takana keskellä,lukon kohalla missä on takimmaisessa rauvassa pullolle sopiva syvennys,keskusyksikkö on takakaukalon etureunassa,työkalupussin oon siirtäny oikeaan reunaan pitkittäin ja pumppu on kaukalon vasemmassa reunassa tankinnosto rauvan vieressä,aamen
Maadoitus pitää tehdä huolellisesti muuten antaa liikaa öljyä,ketjupituus kannattaa ehkä asetuksissa miettiä hiukan pidemäksi,voi syöttöä pitää muillakin kuin ykkösellä ja kakkosella,ja onhan sitten enemmän varaa pienentää jos likaa vannetta Sorry siis ketju miettiä hieman lyhyemmäksi,antaa vähemmän öljyä,pumppu sykätää harvemmin(ekassa pieni ajtushirvee)
Edited By martti on 1304508574
Maadoitus pitää tehdä huolellisesti muuten antaa liikaa öljyä,ketjupituus kannattaa ehkä asetuksissa miettiä hiukan pidemäksi,voi syöttöä pitää muillakin kuin ykkösellä ja kakkosella,ja onhan sitten enemmän varaa pienentää jos likaa vannetta Sorry siis ketju miettiä hieman lyhyemmäksi,antaa vähemmän öljyä,pumppu sykätää harvemmin(ekassa pieni ajtushirvee)
Edited By martti on 1304508574
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
- Huhan Kolli
- Huhan Kolli
- Huhan Kolli
Eipä ole vielä tullut, mutta minulla olikin vanha osoite ebayssa joten saatta tehdä päivän "mutkan". Toivottavasti tulee huomenna niin pääsis asenteleen.
Edit: Eipä tullut tänäänkään. Laukkutelin joka tuli Kreikasta, ja jonka tilasin jälkeenpäin, saapui tänään. Saiko lumimies jotain seurantakoodia? Tila on kyllä että olis lähetetty, mutta eipä näy eikä kuulu?
Edited By Huhan Kolli on 1305117817
Edit: Eipä tullut tänäänkään. Laukkutelin joka tuli Kreikasta, ja jonka tilasin jälkeenpäin, saapui tänään. Saiko lumimies jotain seurantakoodia? Tila on kyllä että olis lähetetty, mutta eipä näy eikä kuulu?
Edited By Huhan Kolli on 1305117817