-A-
Talven puuhastelut....
-
107-1089231881
ksthb kirjoitti:ksthb kirjoitti:ksthb kirjoitti:
Ja hommat etenee
kuvat (8-11)
http://galleria.busanistit.org/Tbo-kone-projekti/tuunauskuvat_029
Pientä edistystä
Kuvat (12-18)
http://galleria.busanistit.org/Tbo-kone-projekti/tuunauskuvat_033
Vakiolle rupee näyttään![]()
Kuvat (19-21)
http://galleria.busanistit.org/Tbo-kone-projekti/modatut_satulat_017
Vakiosta pömpeleistä tehdyt sliparit, kohtuu orkkiksen näköiset tuli.
Virtauspenkissä tarkistelin ja hyvin läpäsee 250hp
Kuvat (22-23)
http://galleria.busanistit.org/Tbo-kone-projekti/Tbo_projekti_002
Ja edistystä, uusia kuvia TÄSTÄ lähtien. 
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
107-1089231881
Dynoreissu BB:llä tehty, pumppu toimii ja bensa riittää
pikaset karkeet säädöt ja testit tehty.
Lopulliset asetukset saa nyt kohilleen ja sitte Mixulle tarkempiin/lopullisiin säätöihin Tampereelle.
Hmm..parit käppyrät 98e bensalla (kuva 35 lyhkäet suppilot, kuva 36 pitkät suppilot)
http://galleria.busanistit.org/album70/BB_return_002
Edited By ksthb on 1200602347
pikaset karkeet säädöt ja testit tehty.
Lopulliset asetukset saa nyt kohilleen ja sitte Mixulle tarkempiin/lopullisiin säätöihin Tampereelle.
Hmm..parit käppyrät 98e bensalla (kuva 35 lyhkäet suppilot, kuva 36 pitkät suppilot)
http://galleria.busanistit.org/album70/BB_return_002
Edited By ksthb on 1200602347
-
66-1155057341
-
107-1089231881
Hmm.. penkkimieskin oli ihan huulet soikeena noiden pitkien suppiloiden vaikutuksesta.Busanaattori kirjoitti:nyypie kirjoitti:Pelkillä suppiloilla noin huima vääntö-ero?
Katsoin ihan samaa. Huipputehoissa 1hv:n ero mutta väännössä 10nm! Aika rajusti tuntuu vaikuttavan.
Aika hyvä ostos esim käyttö mopediiin
-
107-1089231881
MGa kirjoitti:Onkos nyt kyse siis näistä samoista velocity stacks kun aikasemmin sanottii että pitää laittaa lyhkäset ja että busan omat on parhaat?
Hmm.. edelleenkin olen sitä mieltä. sillä pitkät suppilot rajaa liiaksi kierrosluku aluetta minun käytössä.
"Mahtaako ero olla normilohkolla ja tehoputkella noin iso kuin sun BB:llä...?
Nii ja tietty mistä niitä saa ja mihin hintaan :p"
Valmistajan sivuilla on juttua eduista ja todennäköisesti pitää paikkansa
http://www.factorypro.com/products/vstacks_S89,Suzuki.html
Ja saapi tilattua tuolta
http://www.dragrace.fi/catalog/
ja vielä lisää juttuu/hinta
http://secure.mycart.net/catalogs/catalog.asp?prodid=4885029
Edited By ksthb on 1200656409
Onko ilmanputsarikoteloon tehty pelkät perusmodit, eli läppä pois ja avarrus putsarin reunaan asti?ksthb kirjoitti:Busanaattori kirjoitti:nyypie kirjoitti:Pelkillä suppiloilla noin huima vääntö-ero?
Katsoin ihan samaa. Huipputehoissa 1hv:n ero mutta väännössä 10nm! Aika rajusti tuntuu vaikuttavan.
Hmm.. penkkimieskin oli ihan huulet soikeena noiden pitkien suppiloiden vaikutuksesta.
Aika hyvä ostos esim käyttö mopediiin
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
-
107-1089231881
Nekin ja pari muutakin juttua, mutta eivät vaikuta suppiloiden toimintaan.Titaani kirjoitti:ksthb kirjoitti:Busanaattori kirjoitti:
Katsoin ihan samaa. Huipputehoissa 1hv:n ero mutta väännössä 10nm! Aika rajusti tuntuu vaikuttavan.
Hmm.. penkkimieskin oli ihan huulet soikeena noiden pitkien suppiloiden vaikutuksesta.
Aika hyvä ostos esim käyttö mopediiin
Onko ilmanputsarikoteloon tehty pelkät perusmodit, eli läppä pois ja avarrus putsarin reunaan asti?
Osat taas kotona ja värjättynä. kasaaminen alkaa.....
-
107-1089231881
Hyvältä näyttääbusajasa kirjoitti:Osat taas kotona ja värjättynä. kasaaminen alkaa.....


