Sivu 5/15
Lähetetty: 27 Tammi 2008, 16:16
Kirjoittaja turboman
ksthb kirjoitti:
Hmm.. ompa setti halvan kuuloinen, onko hinta tipahtanu
Uteliasuus heräsi, mistä hinta koostuu ja mitä sisältää ?
Nyt menee jo tuonne yritysmyyntiosion puolelle , mutta vastaan kuitenkin, eihän nuo modet niin herkkähipiäisiä ole
Tuollainen setti -> http://www.proboost.fi/img/sarjat/busa/busan_%20sarja.jpg
mutta TD05-Big16G turbolla. Ja tuolla turbolla saa teholapunkin joka alkaa kolmosella, jotta viitsii mennä essonbaariin kahville
Asennettuna 4500e tai ilman asennusta 3200e.
Lähetetty: 27 Tammi 2008, 16:59
Kirjoittaja 107-1089231881
Lähetetty: 30 Tammi 2008, 00:58
Kirjoittaja gsxr
Mihin asti riittää tämä Big16g-ahdin ja sopiiko suoraan 16t7 ahtimen pakosarjaan vai vaatiiko oman pakosarjan?
Onko ahdin joku 16t ja 18t välimuoto? ???
Lähetetty: 30 Tammi 2008, 21:46
Kirjoittaja turboman
gsxr kirjoitti:Mihin asti riittää tämä Big16g-ahdin ja sopiiko suoraan 16t7 ahtimen pakosarjaan vai vaatiiko oman pakosarjan?
Onko ahdin joku 16t ja 18t välimuoto? ???
Busassa tuo Big16g-ahdin riittää ainakin 1.3bar/350hp , enempää ei ole kokeiltu.
Ei sovi 16T pakosarjaan .
16T kompurasiipi 44mm, 18T 48mm ja Big16G 48mm. Tuo Big16G siivellä oleva on eri sarjaa (TD05) kuin 16T/18T(TD04)
Lähetetty: 01 Helmi 2008, 02:23
Kirjoittaja 115-1189700138
Kohta testataan miten Big16g riittää 1216 i/ö:ssä, kunhan saan rohjon vaan raahattua penkkiin. Ruuvaan siitä kaiken irti, vaikka hukkiksen lisäjousella jos ei muuten kone kilahda. 
Olisiko kellään vinkkiä mistä saisi hankittua järkevissä erissä tolueenia Oulun seudulta? Sitä saattaisi lorahtaa sopivassa suhteessa tankkiin, jos vain löytyisi. Tuon ahtimen kompura jaksaa nimittäin ainakin numeroiden valossa pitää kohtuu koviakin ahtoja yllä, mikä on edellytys mikäli pikkukoneeseen aiotaan saada mooleja sisään.
Viime kaudella pikkupaineilla vaikutti ihan mukavalta ahtimelta katukäytössä.
Edited By saynawa on 1201826523
Lähetetty: 01 Helmi 2008, 02:56
Kirjoittaja gsxr
Tuo ahdinhan olisi mukava laittaa omaankin pyörään. Jos tässä vielä innostus oikein kunhan kerkiää. 
Lähetetty: 01 Helmi 2008, 10:19
Kirjoittaja Koijari
saynawa kirjoitti:Olisiko kellään vinkkiä mistä saisi hankittua järkevissä erissä tolueenia Oulun seudulta? Sitä saattaisi lorahtaa sopivassa suhteessa tankkiin, jos vain löytyisi.
Sitä liuotintako meinaat?Kuinka suuresta määrästä olis kyse?
Lähetetty: 01 Helmi 2008, 15:15
Kirjoittaja 115-1189700138
Koijari kirjoitti:Sitä liuotintako meinaat?Kuinka suuresta määrästä olis kyse?
Just sitä, mahdollisimman puhdasta vaan, ei maalikauppatavaraa. Muutama kymmenen litraa riittäisi hyvin.
Lähetetty: 01 Helmi 2008, 19:00
Kirjoittaja Koijari
saynawa kirjoitti:Koijari kirjoitti:Sitä liuotintako meinaat?Kuinka suuresta määrästä olis kyse?
Just sitä, mahdollisimman puhdasta vaan, ei maalikauppatavaraa. Muutama kymmenen litraa riittäisi hyvin.
Täällä töissä on 200 litran tynnyreissä tuota ja tiedän mistä ne sen ostaa mutta nykyään taitaa olla jonkin verran laimennettu.Tarkistan asian ja palaan asiaan jos saadaan tätä kautta ehtaa tavaraa. 
Lähetetty: 01 Helmi 2008, 22:30
Kirjoittaja 116-1145545970
turboman kirjoitti:gsxr kirjoitti:Mihin asti riittää tämä Big16g-ahdin ja sopiiko suoraan 16t7 ahtimen pakosarjaan vai vaatiiko oman pakosarjan?
Onko ahdin joku 16t ja 18t välimuoto? ???
Busassa tuo Big16g-ahdin riittää ainakin 1.3bar/350hp , enempää ei ole kokeiltu.
Ei sovi 16T pakosarjaan .
16T kompurasiipi 44mm, 18T 48mm ja Big16G 48mm. Tuo Big16G siivellä oleva on eri sarjaa (TD05) kuin 16T/18T(TD04)
itsellä tulee uuteen kokoonpanoon 52mm kompuralla ja itsetehdyllä rosterisarjalla...saapa nähdä,mitä 0,8-0,9 buustilla tuottaa... :rocket
Lähetetty: 01 Helmi 2008, 23:30
Kirjoittaja Martta
tepabusa kirjoitti:turboman kirjoitti:gsxr kirjoitti:Mihin asti riittää tämä Big16g-ahdin ja sopiiko suoraan 16t7 ahtimen pakosarjaan vai vaatiiko oman pakosarjan?
Onko ahdin joku 16t ja 18t välimuoto? ???
Busassa tuo Big16g-ahdin riittää ainakin 1.3bar/350hp , enempää ei ole kokeiltu.
Ei sovi 16T pakosarjaan .
16T kompurasiipi 44mm, 18T 48mm ja Big16G 48mm. Tuo Big16G siivellä oleva on eri sarjaa (TD05) kuin 16T/18T(TD04)
itsellä tulee uuteen kokoonpanoon 52mm kompuralla ja itsetehdyllä rosterisarjalla...saapa nähdä,mitä 0,8-0,9 buustilla tuottaa... :rocket
Tuota odotan mielenkiinolla 
Lähetetty: 03 Helmi 2008, 17:18
Kirjoittaja PetriK
Lähetetty: 03 Helmi 2008, 20:35
Kirjoittaja tetsa
Mielenkiinnosta,mikäs noista lisäruiskullisista tekee huonon? Sekö ettei suuttimelle tule mitään tietoa. 
Lähetetty: 03 Helmi 2008, 20:50
Kirjoittaja PetriK
tetsa kirjoitti:Mielenkiinnosta,mikäs noista lisäruiskullisista tekee huonon? Sekö ettei suuttimelle tule mitään tietoa. 
Ei kai niistä mikään varsinaisesti huonoa tee ?
Tuossa yllä on näkyy kuvassa uloimpien sylinterien RPM softcut. Ei pienemmillä vaihteilla juurikaan näy tehossa vaan kiertää edelleen hardcuttiin saakka lisäruiskun kanssa, mutta ulommat sytyttävät erittäin laihana muutamat kierrokset ennen kuin rajoittaja alkaa tuntumaan.
Ensimmäisenä menee vasemmanpuoleisin sylinteri koska siihen tuo ilmiö iskee ensimmäisenä - tai ehkä yleensä reunimmaiset. Keskimmäiset säästyvät jos syy on tässä Suzukin ominaisuudessa (jonka kyllä saa helposti poiskin).
Edited By PetriK on 1202064900